Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:PS Marieke, heb ik die Tunesie foto's gemist?
en Pico deed ook al zo haar best. Als die eenmaal loopt en zich ontspant hoef je ook alleen maar te zitten en te smilen
Je hebt in mij een fan gevonden
Lielle schreef:Klinkt goed Marieke! Dat gevoel ken ik, baal er dan alleen zo van dat me dat zelf niet lukt.
Dat is weer een hele poos geleden dus ik verwacht er echt helemaal niets van.
marieketencate schreef:
Missmuts: ik zal het aan Rex doorgeven, geen idee hoe hij erop reageert, hij is niet erg ijdel, alleen maar ondeugend
Ik ga zwemmen in Valkenswaard, training van de duikclub. 
Dus bok ik maar ilegaal af en toe op het werk. Het scheelt dat wij worden geacht om goed onze weg op het internet te kunnen vinden, en bokken is een goeie oefening toch
Scum schreef:Er is hier aardig wat afgezwetst gisteren
Ik ga zondag de laatste keer L2 met Ienie. Gisteren in de wei liep ze heel fijn. Soms denk ik zelfs dat ik kan paardrijden als ik op dat beest zit. Contragalop ging ook heerlijk. Blij als ik geen L2 meer hoef.
reddytobias schreef:eh volgens mij is het 5 euro per parcours, en volgens mij beginnen de paarden om 1 uur, zeker weten doe ik niet. ik weet niet hoever Boijl er vandaan is, maar ik kan smorgen even kijken en vragen hoelaat het begint bij de paarden..
en toen kreeg ik zelfs winstpunten
Lielle schreef:klopt MissM, wsl is het verkeerd verwerkt op de uitslagenlijst. Even bellen.
)