Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik mocht ook gratis binnen omdat ik mee deed. Ik zou zelf geen ticket betalen, hier en daar wel eens een leuke lezing maar niets speciaals voor de rest.
hiermee zijn onze punten voor het M springen binnen.
jij hebt al een mooie winter achter de rug
we hebben na de proeven nog even rond gelopen maar het was echt snel dus eigenlijk niks van de beurs gezien
Alleen vlug eens bij de stallenbouw standen gestopt en bij bwp. Verder gewoon overal snel tussen gelopen
die mag ook met alles terug beginnen. nu nog even afwachten wat de conditie zal zeggen van vozzie voor we een planning maken voor de eventing.
ik kijk er in elk geval al naar uit al kan ik zelf wel niet mee. ik geniet er wel van om gewoon op de wedstrijden mee te lopen
Of ik vanavond nog ga weet ik niet. Niet enkel omwille van het weer, ik moet morgenochtend ook weer werken. Dinsdag ga ik waarschijnlijk naar een clinic van willy van der kelen over jureren van B1-B2. Komt voor mij van pas, ben intussen met B2 bezig. De clinic is gratis
Wij stonden op een super plek om de stoet te bekijken: niet te ver van het huis van een vriend van ons om na de stoet de dranktrolly op te halen, goed bier in glas ipv bekertjes, niet te veel volk, propere toiletten en goed zicht op de praalwagens 
Morgen moet ik ook gaan werken dus ik blijf vanavond wijselijk thuis. 
.
versus
Gisteren compleet uitgehageld tijdens een last-minute looprondje. Vriendlief dacht dat hij doodging, tis dan ook een echte vent
Maar ik vond die wel heel interessant. Jury heb ik jammer genoeg te weinig tijd voor, maar zou ik wel leuk vinden. Of zoals Antonius doet, brevetafnames. Om dan gechanteerd te worden door gefrustreerde ouders haha
.
. Het gras op de zomerweide is wel al redelijk wat geschoten.
ik ben echt toe aan zon.
mag gelukkig morgen al bij mijn osteopaat en in het weekend moet ik niets bij de paarden doen, dan is mijn man thuis, dus beetje rust nemen dit weekend.
??? Ik had daar nog niets over horen waaien, amaai tgaat weer een vetten worden dit jaar...
dan komt er niemand niet meer
of iedereen rijdt over en weer, dat zou goedkoper zijn, zelf al woon je aan de andere kant van Belgie
.