Ik heb de pony gereden vanmiddag en warempel, hij leert normaal lopen (of ik normaal rijden ) Straks les op Dakar, die heeft maar geluk dat die nog groeit, die mag van mij lekker paar uurtjes op het gras staan en de rest van de dag op vrij kaal weiland met de B pony.
Dakar belooft vanavond wat ahum Hij staat springend op 4 benen in de bak, hij is helemaal knetter. Als zal die dan straks wel rustig zijn
daNiielle_
Geplaatst: 30-03-12 18:06
Woensdag ga ik nog een oefencross doen met Tessa! Ze vondt het in Diepenheim erg leuk, dus hopelijk krijgt ze dan weer wat vertrouwen in het springen! Haha ideaal, kan ik nog een beetje crossen en ook nog voor een 'goed doel'.
Jeroen: Wat leuk die vermelding op de website Fijn dat jullie er zo gek van zijn! Danielle: Leuk dat je nog kunt oefenen daar Karen: Vervelend dat je opeens helemaal niet fit was! Annetje: Nieuw in deze maat 240 euro. Is inderdaad met blokjes Maar ik heb waarschijnlijk al iemand gevonden
Woll was heel braaf in het bos Had geen spierpijn van gister gelukkig. Mijn moeder belde net ook dat mijn startpas bezorgd was. Ben wel benieuwd, kan ik hem morgen mooi testen
caro29
Geplaatst: 30-03-12 19:42
@ Weule gefeliciteerd met het merrieveulen. Volgens mijn moeder was Gio een vos en een merrie maar het was toch echt een hengst en een bruine. We hebben het er maar op gehouden dat het donker was in de stal en meneer niet in de buurt wilde komen. @ noor nog gefeliciteerd met de verjaardag van KJ @ Karen beterschap. @ Texelse Zie net een leuk rijtopic van Egglands Ithalo voorbij komen. Die is toch van jou? Wat een beauty onder het zadel
Ik heb zoveel mogelijk donkerblauw in de cross. Tuig, cap, bp en beenbeschermers zwart. Witte broek, donkerblauw oornet, shirt en dekje. Morgen lekker crosstrainen. Hopelijk is de schimmel niet zo hieperdepiep dat zij alleen nog maar op 1 plek gaat tollen en raar gaat doen. voor de zekerheid wat magnesium gegeven want dat werkt vaak wel. Heb er heel veel zin in
zo het werd op het eind toch nog even goed druk. wel fijn gaat tijd tenminste snel. caro veel plezier morgen met trainen.
Ik heb net nieuw bitje voor ol binnen gekregen, maar hij piept wat kun je daar aan doen? een oude die bay nu heeft doet dat ook en vind het zo irritant
viefdepief
Geplaatst: 30-03-12 20:12
Denk niet dat je hem kunt oliën mendy Had voor Woll ook een nieuw bit van happy mouth, nou niet dus. Zijkant van haar mond/wang helemaal stuk En ze liep er nog wel zo fijn op...
haha nee olie er tussen laten we maar niet doen. lijkt mij ook niet zo lekker zat te denken beetje vaseline even er tussen zien te krijgen en dan rest goed afvegen. maar dacht misschien hier nog wat ideetjes
ah dat is sneu voor woll.
AntheaV
Geplaatst: 30-03-12 20:28
viefdepief schreef:
Annetje: Nieuw in deze maat 240 euro. Is inderdaad met blokjes Maar ik heb waarschijnlijk al iemand gevonden
nou mn les ging lekker. instructrice vond hem erg goed lopen en het wijken ging ook top dus als ik mn puntjes heb kan ik naar de L1. Alleen erger ik me kapot aan m'n zus. Maar ze zoeken het maar uit, ga zo naar m'n vriend z'n toernooi toe en vind het wel weer prima.
Texelse wat een gaaf paard Ooit wil ik nog een racesafe maar ik ga denk ik toch voor navy om het bij mijn set te laten passen. Ik ben heel erg van de sets. Ik heb voor alles sets, alleen vind ik het niet erg als het soms niet matchend is maar ik heb in principe bij alles matchende beenbescherming, shirtjes etc. TG beterschap Anne ik hoop dat je je tentamen gewoon gehaald hebt
Ferrose was een hele tijd braaf met springles en opeens ging ze weer loeren en staken. Kostte even flink moeite en haar er doorheen gekregen (op 1.05m want springinstructrice zei al we gaan het echt niet makkelijker voor haar maken omdat ze stom doet) en daarna durfde ze ook echt niet meer te gaan staan, hoeveel moeite ze ook moest doen om zich te redden en ze liet het nog liggen ook. Dus al met al toch wel heel tevreden over mijn springles.
AntheaV
Geplaatst: 30-03-12 20:54
Texelse: Wat een super gave pony! Gaan jullie hem weer opnieuw voor de hengstenkeuring doen? Joki: Fijn dat het uiteindelijk toch goed ging
@Anthea: dat denk ik niet. Hij had nu de pech dat hij op de een of andere manier brokken gemaakt heeft in de nacht tussen de 1e en 2e bezichtiging en zich daarbij geblesseerd heeft. Hij liep daardoor zaterdags "als een dood vogeltje", en was dus niet door. Maar thuis was hij nog zo van slag. Die hele periode voor de hk, de training etc vooraf heeft zo'n indruk op hem gemaakt dat het voor het beest misschien wel goed geweest is dat hij niet door ging. Hij had echt tijd nodig om weer de oude "ietepiet" te worden. Dus of het verstandig is om hem weer naar de hk te doen????? Zelf denk ik van niet, maar misschien denken we daar in het najaar wel weer anders over. Dan is hij ook meer gewend, heeft meer gezien etc. Dus we lopen maar niet op de zaken vooruit.
Margriet_
Geplaatst: 30-03-12 20:59
Wauw Texelse dat is echt een super gaaf beestje! Dat achterbeen bij die galopfoto!
texelse
Geplaatst: 30-03-12 21:03
Heerlijk he Margriet, ik zit er zelf ook bij te kwijlen (maar ik kon de goed smiley niet vinden )
Wat een lekker ding Texelse!! En Joki: fijn dat je door kon zetten en het op het eind weer goed ging. Wie weet een mooie les voor d'r?
Giga liep vanmiddag lekker te sjouwen. Rustig even gedressuurd en lekker los gemaakt. Morgen de manen er af en vlechten, beentjes en staart wassen en dan gaan met die banaan .
@anthea ik ga naar Loningen-Ehren om te trainen. http://reitsport-brundiers.de/cms/front_content.php op de foto zie je een grote zandplaat en daar staan heel veel sprongen. @ texelse als hij onder het zadel heel goed toont zou ik hem nog wel een keer durven voor te brengen. Hij heeft veel uitstraling onder het zadel en een perfecte kleur. @ Joki fijn dat het goed gaat. Misschien is het juist dat zij meer aan het werk moet met springen.
Beli
Geplaatst: 30-03-12 21:39
Zo hehe ik zit ook ff! Vluchtig bij gelezen:
@ Noor, Wij waren ook bij die clinic. Echt super gaaf en leerzaam zeg!! Jammer dat we niet wisten dat er zo veel van jullie waren
@TG weer op CC gefeliciteerd @Hilde mooie site @Eef bam: Leuke filmpjes. was jij ook naar de lezing geweest? Ik vind die brug een heel fijn hulpmiddel! @Viev Gave foto's We hebben je net gemist bij alice @niet zo een schone vies.. @Setjes... doe ik eigenlijk nooit aan @Texelse wat een plaatje!!! @Joki fijn dat je ferrose er door kreeg
http://naber-lozeman.nl/2012/03/drie-da ... #more-3294 De 3 daagse bij Alice was ook voor mij en red een groot succes! Heerlijk gereden, veel geleerd. Zelfs bij de dressuur met een big smile in de rondte gereden, Wauw wat ging hij lopen zeg!
ook een buitenrit training was heel leuk en leerzaam. (Bente bedankt!) op en af sprongen het veluwemeer in en een galoppad van 1,5 km. De lezing en les van Chris Batrle waren een mooi kadotje.
Zal nog wel wat fotos spammen later.
Wil idd zeker nog een x terug!
viefdepief
Geplaatst: 30-03-12 21:51
Wauw wat een plaatje Texelse
Klinkt super gaaf Beli! Jullie waren inderdaad al weer vertrokken. Heb ook nog even met Jipje_niekje gekletst haha