[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:24

Sannnn schreef:
Balen Lau van Neede, maar ik meen dat er iets gestaan heeft van programma onbekend en de dressuur kan eventueel op vrijdag verreden worden..

Volgens mij stond dat bij Hattem, bij Neede heb ik het nergens zien staan weet ik bijna zeker (of ik heb er overheen gekeken).
Ik zit met hetzelfde probleem als Lau, gelukkig heb ik zelf geen college's die dag, maar mijn moeder(vervoer) werkt gewoon en moet ver van tevoren vrij vragen, had het in het vp gestaan was het geen probleem geweest.

muts_marijke

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:24

Balen Sannn dat je Ijsselsteyn af gaat zeggen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:29

Bij Hattem staat het in ieder geval. Maar bij Neede stond er ook zoiets, ik heb nog gemaild met Minie (secretariaat) over het programma. Op dat moment wisten ze het niet en daarom heb ik mij niet opgegeven. :)

Jaa, wel jammer idd Marijke. Maar goed, het is voor het goede doel. Wil hem graag even nagekeken hebben en eeder ging niet i.v.m. vakantie van haar. Ga Barchem denk ik ook om laten zetten naar de open wedstrijd op de zondag i.p.v. het NK.
Hoe gaat het met Zeus? Weer meer de oude?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:30

:wave:

Sannn: Wat balen dat je IJsselsteyn af moet zeggen :(:)
Laura: Ook al zo'n pech met de datum. Vind dat ook echt niet kunnen :n

Ik heb pas net mijn eten op :oo Was uit werk gelijk naar stal gegaan en daarna nog boodschappen gedaan en nog gekookt :z Woll ging wel weer goed aan de longe. Ze trekt haar buik in als ze moet rennen en dan ziet ze er gelijk een stuk fatsoenlijker uit :D (foto staat wel op fb)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:34

@ Sannn ja Zeus gaat zeker de goede kant op! Ik mag niet klagen!!

Wie laat je komen voor What? Nakijken is altijd goed. Doen wij hier ook geregeld.

Oooh ik zit heerlijk met mn voetjes in een voetenbadje. Geert klaagde dat zijn voeten sexy-er waren dan de mijne! Zit nu in heerlijk warm water te weken en heb straks hopelijk helemaal mooie voeten!
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 01-09-11 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:35

Goedenavond.
Bvw: Lekker laten gaan, zo'm figuur is jou niet waard.
Lau: klinkt heel intersessant je studie, jammer dat je allen theorie mag doen, de praktijk klinkt ook leuk.
Dat ze dat van neede niet in het vraagprogramma hebben staan is echt but ja :\ .
Eef: Kl.te van je knie zeg :(:) .
Sann: Wat jammer van Ysselsteyn.
Sim: Ermelo was heel leuk, gisteren moesten we nog dressuren en dat begon niet zo lekker, maar met wat aanwijzingen ging het gelijk een heel stuk beter, was zelf niet zo heel erg tevreden maar kreeg achteraf een beoordelingsformulier en dat was eigenlijk best wel positief, ze keken ook erg naar of je goed naar de aanwijzingen luisterde en dat vonden ze mij goed doen.
Klinkt fijn Marijke!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:36

Marijke _O- := :')

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:38

Top Marijke van zeus! Laat haar komen: http://www.paard-en-osteopathie.nl/ Goede verhalen over gehoord en ze staat geregistreerd bij ICREO. Dus dat zal wel goed zitten. :)
Fijn dat Ermelo zo leuk was Evie. Wanneer krijg je de uitslag?

Ik ga lekker chipjes halen. :))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:39

Ik heb geen idee wanneer we een uitslag krijgen, zal vast wel een tijdje duren denk ik zo.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:57

mijn paps is net weg... hoorde allemaal geluiden en mijn honden waren zo onrustig! HELLEPPP! ''papa je moet komen ik ben alleen thuis en ik hoor vanalles''

:D

Is er een tentfeest in een dorpje hier naast. Met allemaal vuurwerk. Was mn hond dus heel boos op het vuurwerk (dat issie altijd) :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:58

Ik zit ook aan de chipies Sannn! Cheese Onion mmm lekker meuren!

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:01

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:04

Stond ook niet daar, maar bij wedstrijdplatform. Iets in de trend van dat het programma niet bekend was en dat het ter zijner tijd bekend zou worden, maar dat er eventueel op vrijdag dressuur verreden kon worden. Ik ging er alleen vanuit dat dat juist voor de regiokampioenschappen zou zijn. Dat is vaker zo, vandaar dat ik ook gemaild had.

Snap best dat hij boos is op vuurwerk. :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:05

Ook op het officiele vp wat op de site van de KNHS is gepubliceerd wordt vrijdag niet genoemd alleen dat de cross dan verkend kan worden. Enige mogelijkheid is dat zij een wijziging hebben ingediend bij de KNHS anders mag het niet.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:07

oh sorry Marijke, dan heb ik het helemaal verkeerd gelezen. Maar niet lekker zijn of hoofdpijn hebben op je vrije dag is ook beroerd!
Sim, inderdaad vroeg beginnen, maar het lijkt mij wel fijn op die manier!
Over Neede, komt mij ook bekend voor dat er evt vrijdags dressuur was.

Barchem open wedstrijd L blijkt dus ook opeens op zaterdag te zijn. Lekker dan... dan kan ik dus ook niet.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:08

Is Barchem open nu ook op zaterdag dus? Dat wist ik niet, maakt voor mij opzich niet uit. Dressuur voor de kampioenschappen wordt nu ineens wel op de vrijdag verreden. Dan wordt het voor mij waarschijnlijk dus sowieso de open wedstrijd, ook al haal ik mijn 2 wp in Gorssel wel. Als het goed is loop ik dan wel stage. Mag 1 dag in de week vrij, maar moet overleggen met de stage welke. Maar vervelend als je dan niet kan Tientjeh. Had je Bathmen wel opgegeven?
edit: oliebol. Lees nu dat open paarden klasse L vol zit. Dat wordt dan geen barchem voor mij ook denk ik.. Hattem moet ik om dezelfde reden ook afmelden.
Schijt school zeg, ik wil nu duidelijkheid. -O-
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-09-11 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:18

Geeft niet Jantine. :) Maar ik had vandaag inderdaad mijn vrije dag. Dus die telt niet als ziek voor het werk :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:20

Sannn, balen is dat he. Bathmen inderdaad wel opgegeven. Baal mooi van die zaterdagen. Wil nou eenmaal niet altijd vrij nemen op het werk. Jammer maar helaas! Werk gaat toch nog voor de hobby.

Nee inderdaad Marijke, ik heb je verkeerd begrepen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:21

sim is vroeg begonnen vandaag
vief heeft mooie foto's in lijstjes gedaan
marijke met mijn rug gaat het nu nog steeds goed. begin het nu wel iets te voelen heb weer een poosje gestaan in de bak.
met me buik ja doet nog wel iets zeer als je er aankomt
maar voel jij je al weer wat beter?
caro pas maar op dat je geen klap krijgt
remke ik heb zaterdag in loebeek
jantine balen dat je niet hebt kunnen rijden vanmiddag
sann balen van je stage
danielle ik ga gorssel ook voor het eerst B starten en bay heeft pas 2 crosstrainingen gehad.
lau dat van neede is dat voor alle klasses? wel balen dat je niet kunt rijden
sann maar witte katten zijn ook eng hoor
sann/lau/eef ik heb het bij neede wel zien staan en ook een briefje erbij ingedaan alleen op zaterdag/zondag ivm geen vrij kunnen krijgen van het werk.
barchem moet ik ook maar eens naar gaan kijken.

Vanmiddag les gehad met baytje. Die deed het weer super. moest alleen strenger worden want bay wilde vaak niet rechtsaf. Maar uiteindelijk heeft meneer niet z'n zin gekregen. in-uitjes lag water in en dat is toch ook wel heel erg eng. en daar krijg je natte voeten van. En als hij alleen weg moest vond hij het weer heel eng dus rob heeft mij extra het hele terrein rond gestuurd om bij de andere paarden (1 in crossterrein en 1 in dressuurbak) weg te moeten. Ging best goed. wel iets tempo verlies maar gaat wel door.
vanavond voor het eerst lesgegeven op manege. Ging wel goed. kids waren moe van school.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:23

Jaa inderdaad baal wel. Als het dan beetje tegen zit is Gorssel al de laatste cross voor mij dit seizoen. -O- Bathmen heb ik ook nog opgegeven gelukkig maar dat weekend heb ik met beetje pech familieweekend. Of ik moet met mazzel juist de vrijdag vrij hebben bij mijn stage. Maar dat verwacht ik niet, meestal woensdags.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:24

ik heb dit najaar ook alleen Gorssel, Neede en Bathmen. Zonde zeg!!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:24

Jeee Sannn dat zou wel heel zuur zijn!

Geert rijd Gorssel Neede Diepenheim en Barchem nog.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:25

Ik rij gorssel ysselsteyn (alles 2 paarden) barchem (ojee) en mss bathmen (uk) nog.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:30

Ik rij Neede, Ysselstein, Diepenheim en Bathmen nog als het goed is.

Zou wel ontzettend zuur zijn Sann!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:36

Ik heb nog staan Gorssel, Ysselsteyn, Hattem en Barchem.