Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En ik vind het toevoegen van "vrienden" ook zo wat. Of eigenlijk het negeren van de verzoeken
. Want ik heb helemaal geen zin om dat fb helemaal volgekalkt te krijgen met opmerkingen van vage kennissen die dan melden dat ze in de tuin zitten, of samen met een vriendin op de trampo.... En mijn schoonzuster (een van de 5 of 6) die ik noooooit spreek buiten een verjaardag of zo om, en waar ik helemaal geen gedeelde interesses mee heb, tja, die heb ik ook maar niet geaccepteerd.....
Want wat moet ik daar nou mee???? Leek zo leuk dat fb, maar zet je toch ook weer voor "keuzes". 
Veulen in de houdgreep door 2 man, dierenarts met het infuus en ik met woll ernaast op 1 meter. Die hield zich ook goed gelukkig, ze werd er wel een beetje zenuwachtig door natuurlijk. Wat hij gekregen heeft is een soort antibiotica waarvan de pezen verslappen. Daarnaast ook een pijnstiller gekregen zodat hij er ook meer doorheen durft. Ook moet ik fysio'en met hem door zijn beentjes te strekken voor een paar tellen. Het is zo'n lieverd, hij laat het me allemaal doen als hij ligt
Maandag komt ze weer kijken hoe het dan is. Vind het allemaal maar spannend.. Echt gek is het natuurlijk ook niet zo lang opgevouwen gezeten met zijn enorme stelten.