ooh das ook niet super vaak. Ik wil wel heel graag maar durf niet... mams heeft huidkanker gehad en dan waarschuwen ze altijd voor zonlicht en zeker zonnebanken. Maar mijn melk fles benen zouden wel een zonnebankje kunnen gebruiken
caro29
Geplaatst: 20-05-11 21:46
@ mootje geef jij ook al licht in het donker hahaha. Dat is 1 van mijn favoriete uitspraken vooral die rare gezichten die ik dan krijg . Dit weekend haartjes verven en ook even zonnebanken. @ MM dus ook hip aan FB.
snappen jullie veel van fb? ik kom er toch niet helemaal uit hoor . En ik vind het toevoegen van "vrienden" ook zo wat. Of eigenlijk het negeren van de verzoeken . Want ik heb helemaal geen zin om dat fb helemaal volgekalkt te krijgen met opmerkingen van vage kennissen die dan melden dat ze in de tuin zitten, of samen met een vriendin op de trampo.... En mijn schoonzuster (een van de 5 of 6) die ik noooooit spreek buiten een verjaardag of zo om, en waar ik helemaal geen gedeelde interesses mee heb, tja, die heb ik ook maar niet geaccepteerd..... Want wat moet ik daar nou mee???? Leek zo leuk dat fb, maar zet je toch ook weer voor "keuzes".
Texelse, ik accepteert alleen mensen die ik echt ken en aardig vind. Nu hebben sommige mensen ook te vaak een status update, dus die heb ik van mijn pagina afgegooid. Ik zie dus niet direct wat ze zien, maar we zijn wel vriendjes...
O gelukkig, ik heb ook eigenlijk liever 1 vriend (of nog een paar) hier thuis op de bank, dan 300 op fb.....
xxitsmexx
Geplaatst: 20-05-11 22:08
evony wilde rijden maar zag dat beat een wond had. mootje kan weer fijn rijden met de auto texelse kijken wat je echt nodig hebt of inderdaad verder kijken voor een iets goedkoper bankstel snoekiej heeft fijn gereden annetje dat vind ik ook. als ik alleen salade eet heb ik een uur later weer trek. als is sla met stukjes kip ofzo wel heel lekker (keer zo'n verpakking meegenomen na het werk) noor gaat hardlopen zodat ze een neutje kan drinken caro dat gaat zeker apart voor duitsland dan joki heeft ferrose aan het werk gezet marijke heeft ook facebook aangemaakt mootje heeft lekker hardgelopen en gaat onder de zonnebank
over fb ik accepteer ook alleen wie ik ken. maar heb al wel een aantal bokkers van hier toegevoegt zonder dat ik ze ken
Mo, jij bent goed bezig! Moet zeggen dat ik ook niets snap van Facebook, ik accepteer op alleen mensen die ik leuk vind. Snoek, fijn dat Vorstin fijn liep vandaag. Billy, gefeliciteerd met het veulen! Vief, arme Genie! Hopelijk helpt het infuus.
Caap is gewassen en gevlochten, morgen ochtend gaan we richting Vrouwenpolder. Ik vrees alleen wel voor de bodem, dat wordt rustig rijden in de cross aangezien de bodem wel knetterhard zal zijn. Lessen ging goed, moet van intructrice minstens 3 kwartier losrijden dus dat doen we maar braaf.
Ik heb net pasta met heeeeeel veel knoflook op dus blijf morgen allemaal maar ver uit mijn buurt.
Laat je er veel afhalen Mo? Of gewoon een cm of 10?
Ik accepteer ook niet iedereen op FB. Vind het zo nutteloos om mensen als vriend toe te voegen als je er niks mee hebt.
Eef, ik vrees ook voor de bodem in VP. Die is normaal al hard, dus laat staan met die droogte van afgelopen tijd. Denk niet dat ze (een deel van) het parcours gesproeid hebben of met de watertank de bodem bewerkt hebben.
Ik denk ook niet dat ze dat gedaan hebben. Dan ga ik zeker niet op tijd rijden, Caap moet nog langer mee. Vorig jaar was de bodem al erg hard en toen was het niet eens zo extreem droog (dacht ik?).
viefdepief
Geplaatst: 20-05-11 22:29
Genius en Woll waren heel braaf. Hij heeft een infuus met een lastige naam gekregen die ik dan ook gelijk weer vergeten ben.. Veulen in de houdgreep door 2 man, dierenarts met het infuus en ik met woll ernaast op 1 meter. Die hield zich ook goed gelukkig, ze werd er wel een beetje zenuwachtig door natuurlijk. Wat hij gekregen heeft is een soort antibiotica waarvan de pezen verslappen. Daarnaast ook een pijnstiller gekregen zodat hij er ook meer doorheen durft. Ook moet ik fysio'en met hem door zijn beentjes te strekken voor een paar tellen. Het is zo'n lieverd, hij laat het me allemaal doen als hij ligt Maandag komt ze weer kijken hoe het dan is. Vind het allemaal maar spannend.. Echt gek is het natuurlijk ook niet zo lang opgevouwen gezeten met zijn enorme stelten.
Marijke: Leuk dat je FB hebt Mootje: Klinkt rigoureus Eef: Fijn dat het kenteken er is!
Sim
Geplaatst: 20-05-11 22:36
Nee, vorig jaar was het zeker niet extreem droog. Die bodem is voor mij ook een reden om niet meer naar VP te gaan. Wel ontzettend jammer want het is daar altijd bere-gezellig. Ben er tot nu toe elk jaar nog geweest (op het jaar na dat ik voor mijn hart in het ziekenhuis lag dan) sinds het bij de Eendracht is.
Wat fijn dat het zo goed ging met G, Vief! Toch altijd spannend voor die kleine ukkies.
Spannend Vief, Slaat zo'n infuus altijd aan of is het afwachten? Sneu zo'n klein ding direct al de sigaar. Maar als hij er beter van wordt. Wij zijn nog nooit in VP geweest. Maar zo'n bodem is voor Zeus dan ook niet te doen. Ik heb vanmiddag een doosje aardbeitjes gehaald... zijn nu al bijna op. Heerlijk.
Oh, aardbeien!!!! Heerlijk! Hier zijn ze nog steeds rete-duur!
bianca1980
Geplaatst: 20-05-11 22:41
Jeetje VIEF ...vind het bijna zielig voor de kleine...Fysio...maar blijkbaar heeft hij het nodig..zal vast wel snel goedkomen toch. (en anders een beetje strijken... ) grapje...