Hahahaha Mootje, mams weet alles. Mams is mijn beste vriendinnetje!
Ik vind het ook inderdaad goed, Corien maar het lukt nooit!
caro29
Geplaatst: 14-02-11 23:10
CoriienRN schreef:
Ja ken ik caro!! Ik moet ook zo'n boekje halen of even van internet halen
Kun je als je ING heb zo aanmelden. Je moet dan wel zoveel mogelijk met pin betalen maar dat doe ik al. Ben nu bezig een andere energiemaatschappij aan het zoeken want betaal nu best veel. Zou volgens energie vergelijk bij een andere maatschappij 50 euro per maand goedkoper zijn. Een kasboek of excel werkt bij mij niet. Dat hou ik toch niet goed bij.
Bianca nee was een grap heb maar 1 valantijn das me vriendje danny/jack
Marijke ik kan ook niet goed met geld om gaan heb zeg maar af en toe helemaal geen hand meer en als ik iets wil MOET ik het hebben.. Daarom mag ik van me zelf ook nog geen stang en trens hoofdstel kopen pas als ik M2 +4 ben
Sim
Geplaatst: 14-02-11 23:12
Bianca, je neemt de dingen die in het algemeen bedoeld zijn veel te persoonlijk. Blijkbaar trek je het je toch aan. En ja, ik heb een keer gezegd "druk weekje", dat sloeg wel op jou, maar jeetje mag je dan niks meer zeggen? Je hoeft je helemaal niks aan te trekken van wat ik zeg hoor. Doe je toch al niet, helemaal prima. Ieder zijn mening.
Laatst bijgewerkt door Sim op 14-02-11 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Staat hier een zielig zieltje... hij mag nooit meelezen van mij en nou zeg ik , wat kom je nou doen. Waarop hij zegt ik wil gewoon een stukje mee kijken !!! Zieltje!
Begekken? Dat is echt een totaal nieuw woord voor mij. Geert, niet stiekum een bericht plaatsen onder Marijke's account hoor! Staat straf op (echt waar, staat in de boktregels).