[VN] Achtendertig jarige vrouw sterft na trap van eigen paard Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:Ik weet niet in welke paddock dat paard stond, maar ik ga ervan uit in een 20/40 met nog één ander paard.
Weide vind ik toch anders dan paddock. Mijn paard staat wel met anderen in de wei, maar ik heb nog nooit mijn paard met een ander paard in de paddock gehad (en dit zal ook niet gebeuren)!

Dus 4 strafpunten voor het kruizen van mijn lijn. Hij trok wel mooi aan en we konden mooi in het ritme blijven. Jury moest even nadenken wat voor manouvre we uit hadden gehaald 

Mootje schreef:
Ook geen echte fouten. Had ik een punt minder... Op een 7 na alleen 5'en en 6'en, terwijl er best wel wat gewoon goed ging. Beetje jammer, maarja das het nadeel van dressuren
Nu lekker naar huis.
De uitslagen van alles staan er op, maar nog niet van de B. Jammer! Leuk gehad in Harderwijk? Vind het daar over het algemeen niet zo leuk, drankje doen kan nog wel.

Viel bijna in slaap in de bios.

Vanmorgen ook nog op buitenrit geweest, het was wel behoorlijk nat. 1 land was heel goed en daar nog even lekker gegaloppeerd. Paardje begint al steeds meer te snappen dat ze ook harder kan galopperen!
_Sim_ schreef:Bianca, stappen in Harderwijk? Niks aan... uitgaansgelegenheden zijn nou niet je van het hier.![]()
Daarbij zijn de "stappers" voornamelijk 16/18.
ben naar swinging piano geweest en soms moet je eens wat anders. altijd almere vind ik ook niet leuk. Amsterdam is altijd wel wat te doen maar dat is gelijk zo ver steeds
Vanaf 5.40 gaat het helemaal fout!
dan weet ik niet wie het was aan de bakrand, maar dan haal ik nu ook een naam door elkaar die in de bak reed....
Ik vind Harderwijk wel leuk, SP is een beetje een jazz afe en wat ouder publiek, heel gemeleerd. Ook wel boeren hoor...
maar ook leuke lui.
!
Das wel bikkelen op je springzadel!
respect mij lukt dat niet hoor 

was de hele week nummer 32 keek ik gister avond was ik 31, kom ik vanmorgen om parcour te lopen (paard was al mee) ben ik nummer 23 geworden!! lekker dan parcour snel gelopen en maar rustig gaan zadelen..

Beterschap!
of 26 kom er niet goed uit