[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 12:22

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:25

Mootje schreef:
Ik weet niet in welke paddock dat paard stond, maar ik ga ervan uit in een 20/40 met nog één ander paard.
Weide vind ik toch anders dan paddock. Mijn paard staat wel met anderen in de wei, maar ik heb nog nooit mijn paard met een ander paard in de paddock gehad (en dit zal ook niet gebeuren)!

Die van mij staan met zijn vijven in een paddock van 10 bij 25 + nag ca. 6m verhard waar hooi op gevoerd wordt . Die is ook gewoon te klein om te rennen en ze krijgen hooi bijgevoerd.

Er zal wel een enorme rotsfeer gehangen hebben op stal.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:08

Hoi!

Ook weer terug van concours. Jer was meteen bij het losrijden goed bij de les. Heb 2 x B gestart om er weer even in te komen :)
Eerste rondje waren we foutloos geweest, als ik gewoon het parcours goed onthouden had :o Dus 4 strafpunten voor het kruizen van mijn lijn. Hij trok wel mooi aan en we konden mooi in het ritme blijven. Jury moest even nadenken wat voor manouvre we uit hadden gehaald :D
Tweede rondje (zelfde parcours - beetje jammer) liet hij gewoon een been hangen op 1! Laml*l... Daarna wel weer alert en lekker verder gereden. Goed gevoel dus! Volgende week maar eens wat minpunten weg proberen te poetsen in het L ;)

Mootje schreef:

Wat een akelig bericht Mootje!
@ Vief: ik heb ooit eens dressuurles gehad met mijn springzadel, ik was KAPOT! Hoe ging je tweede proef?

Ze zijn de hele nacht nog bezig geweest met de merrie, laatste nieuws voorzover ik weet is dat het de goede kant uit lijkt te gaan. Veulen voelde zich ook nog goed gelukkig!

Even broodje eten en straks op verjaardag (en daarna maar weer een borrel, het is tenslotte weekend)!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:11

Simmie gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag verder nog!
Mootje akelig bericht weer....
Vief succes nog! Of als je die inmiddels ook al hebt gereden hoe ging het??
Noor fijn dat jer er lekker op aan trok! Fijn dat het met de merrie goed lijkt te gaan, en met het veulen natuurlijk ook.

Het is hier nu druilerig weer zeg.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:18

Tweede proef ging fijner. Moest er wel echt aan rijden, maar beeld en mijn gevoel was fijner, constanter :) Ook geen echte fouten. Had ik een punt minder... Op een 7 na alleen 5'en en 6'en, terwijl er best wel wat gewoon goed ging. Beetje jammer, maarja das het nadeel van dressuren :+ Nu lekker naar huis.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:31

Gelukkig is er nog hoop voor merrie en veulen Noor! Tevreden terug van concours dus, op naar volgende week!
Hoe is je concours gegaan Rowo?
Bianca ik was niet te paard hoor! Mag pas sinds vrijdag weer rijden. Maar ik heb ook geen succes geroepen, zo hard kan ik niet gillen. Zat in de kantine. :D De uitslagen van alles staan er op, maar nog niet van de B. Jammer! Leuk gehad in Harderwijk? Vind het daar over het algemeen niet zo leuk, drankje doen kan nog wel. :)
Gatver Mootje. Wat verschrikkelijk. :oo
Gefeliciteerd Sim! :D
Mooi dat je feestje leuk was Vief! Jammer van je punten, soms kun je er niets van op aan.
Leuk Eef! Gaat met Wendel dus weer helemaal goed? Succes alvast. Ik vond de L2 zelf veel fijner, in het L1 werd ik gek van dat lichtrijden/ doorzitten.

Ik wou vandaag klein rondje bos doen. Maar denk dat ik haar maar dagje rust geef.. Wat een weer zeg. :(
Gisteren geslaagde avond/ nacht gehad. Alleen wat is Eat Pray Love een piep film zeg. :') Viel bijna in slaap in de bios. :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:44

@ Sannn: het boek vond ik al een behoorlijk taai ding!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 15:03

Gefeliciteerd Sim!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:32

Sim gefeliciteerd!!!!
Sannn: lijkt me ook helemaal geen leuke film eerlijk gezegd.
Mootje: jeetje dat is echt niet leuk. Sterkte voor je stalgenoot! Gelukkig kwam je wat later, want zoiets wil je niet zien.
Vief: jammer van je punten. Lijkt me ook erg lastig een hele proef doorzitten op je springzadel.
Evelien: succes vandaag!
Noor: jammer van je strafpunten. Verder wel fijn gereden dus. Veel plezier op de verjaardag!

Mijn moeders verjaardag gisteravond was wel gezellig. Weer een beetje bijgepraat met de familie. Zojuist lekker pannenkoeken gegeten met de ponyclub. Mooi restaurant in het bos en echt goed geregeld. We hadden echt een mooi zaaltje gekregen voor alleen de ponyclub. En de kosten vielen ook alles mee. We zeiden al, kunnen we best vaker doen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:09

Middag!
Wij zijn heel fanatiek bezig geweest. We hebben op stal alles helemaal opgeruimd + achter het huis en de garage en de boot weer binnen gezet. Alles is nu winterproof bij ons :D Vanmorgen ook nog op buitenrit geweest, het was wel behoorlijk nat. 1 land was heel goed en daar nog even lekker gegaloppeerd. Paardje begint al steeds meer te snappen dat ze ook harder kan galopperen!

Sim: Gefeliciteerd!
Vief: Jammer van je punten 2e proef. Dat is echt het nadeel van de dressuur. Maar gelukkig was je gevoel wel fijner.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 18:05

Noor, Fijn dat je cc goed ging!
Sannn, Jammer dat het weer een rondje om in het roet gooide.
Vief, Jammer dat de jury je tweede proef niet kon waarderen. Volgende keer beter :D
Sussie, Pannenkoeken eten met de pc was dus geslaagd. Wel jammer dat de buitenrit was afgeblazen!
Anthea, Lekker dat de stallen weer winterproof zijn!

Mijn paard is weer geschoren vandaag. Het is nu net een grijze muis :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:28

_Sim_ schreef:
Bianca, stappen in Harderwijk? Niks aan... uitgaansgelegenheden zijn nou niet je van het hier. :n
Daarbij zijn de "stappers" voornamelijk 16/18.

twas erg leuk hoor :D ben naar swinging piano geweest en soms moet je eens wat anders. altijd almere vind ik ook niet leuk. Amsterdam is altijd wel wat te doen maar dat is gelijk zo ver steeds

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 20:34

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:42

Swinging piano's hoor ik wel goede verhalen over idd! Is dat leuk?

Ben toch het bos ingegaan, dacht doe m'n rain legs aan en dan waterdichte jas. Maar je hebt niet veel aan rain legs als die niet waterdicht zijn.. :Y)
Wel lekker gereden opzich dus!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:47

Lielle zwaait even uit Spanje. Meestal mooi weer hier, lekker eten, ik klaag niet.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:49

SIM @ gefeliciflapsteert .. :D
SANN @ ooohh :o dan weet ik niet wie het was aan de bakrand, maar dan haal ik nu ook een naam door elkaar die in de bak reed.... :D Ik vind Harderwijk wel leuk, SP is een beetje een jazz afe en wat ouder publiek, heel gemeleerd. Ook wel boeren hoor... ;) maar ook leuke lui.
MOOTJE @ heel erg voor je stalgenoot.
NOOR @ suffe paard moet zijn voetjes bovenin houden... :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:50

Swinging is idd net nieuw. Dat ken ik nog niet. Zal wel wat ouder publiek zijn dan wat er over het algemeen rondloopt.

*Zwaait terug naar Lielle*.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:04

Heeft er hier iemand verstand van telefoons? Mijnes heeft het nu officieel begeven, mag de 'oude' van mijn vader. Maar snap er geen kont van.. Al zijn contacten etc. staan er nog in, heb geen zin om die 1 voor 1 te verwijderen maar kan niet vinden hoe ik die tegelijkertijd moet verwijderen? Het gaat om Nokia N97 mini..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 21:08

Volgens mij kan je in één keer alles leegmaken. Ik kijk even op mijn nokia!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 21:10

Je kan sowieso via contacten en dan bij 'alle contacten verwijderen' 'uit tel. geheugen' alles in één keer weggooien

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:10

Heb al getemd!

Het is al gelukt! Nu alleen nog mijn sim kaart erin krijgen... Pfttt, wat een gedoe zeg. Was net gewend aan mijn oude. :+
Maar ik heb geen zin om een nieuwe te kopen als ik er 1 van mijn vader kan krijgen die meer dan prima is.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:06

Goedenavond.
Ben nóg niet de oude. Heb vanochtend niet op stal gewerkt. Wel eventjes geholpen met dekens op/af enzo. Was toch weer even aardig duizelig na een stukje lopen. Moest me echt vasthouden. Vorstin heb ik vandaag maar aan de longeerlijn geslingerd, die was wel braaf. Wie weet morgen weer een poging om erop te gaan..
Heb vanmiddag de hele middag zitten bikkelen op opdrachten voor school. Woensdag had ik verplichte werkgroepen gemist, dus ik moest groepsopdrachten in mijn eentje maken én compensatieopdrachten maken. Ben ik 1x in de drie jaar ziek, is het weer net op zo'n dag met verplichte dingen :+!

Gefeliciteerd Simmie *\o/* *\o/* *\o/*
Wat een nieuws van je staleigenaresse's paard Noor. Hopen dat ze het redden! Fijn van je springen!
Gatver, wat een eng nieuws Mootje. In wat voor klein hoekje ongeluk kan zitten..
Nette punten hoor Vief :) Das wel bikkelen op je springzadel!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 23:24

Goede avond!!!
Vief jeetje dat op een springzadel :P respect mij lukt dat niet hoor :+
Noor wat een rot nieuws :(:)
Mootje ik had al zo iets gehoort :oo
Simmie gefeliciteerd!!!! *\o/*
Snoek dus nog niet helemaal fit! :(:)

Heb vandaag dus ook CC gehad :) was de hele week nummer 32 keek ik gister avond was ik 31, kom ik vanmorgen om parcour te lopen (paard was al mee) ben ik nummer 23 geworden!! lekker dan parcour snel gelopen en maar rustig gaan zadelen..
Had wel goed gevoel met los rijden 2 pech balken door gepruts van mij..
Weet me uitslag niet.. hoop ergens tussen de helft te zijn geland :+
Afbeelding
Balk tikt hij aan maar me engeltje heeft hem tegen gehouden O:)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 23:38

Vief, fijn dat je tweede proef beter ging en balen dat je punten tegenvielen.
Snoek :(:) Beterschap!
Corien, jammer van je balkjes, volgende keer beter.

Mijn dressuurwedstrijd ging echt prut. Borex de held vond de bak echt doodeng, helemaal de spiegels. In de eerste proef heb ik een paar extra voltes gedraaid en voor de rest was het ook prut, 160 punten. Tweede proef had hij een heel klein beetje minder spanning en had ik wel een winstpunt. Jury vond het sympathiek hoe ik het oploste, ik voelde mezelf niet zo sympathiek. ~~}>
Ik zit te denken om hem van het voorjaar te verkopen mits iemand er fatsoenlijk geld voor wilt betalen. Het is een leuk paard maar niet mijn paard. Beetje jammer want het is wel een hele goede.
Dat paard heeft echt geen eigen persoonlijkheid, ik heb er echt totaal geen band mee en dat is nou juist zo leuk aan het hele paarden gebeuren.

Na de wedstrijd nog gezellig pannekoeken gegeten met vriendinnetjes. :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 23:44

Jeetje evelien das wel balen zeg! jammer dat je hem dan weg doet!

Uitslagen staan er op ben 36ste geworden van de 88 :+ of 26 kom er niet goed uit :+