[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:11

Nee Vlietland sla ik over. Kan dat niet allemaal regelen met het werk om elke keer vrij te nemen. Plus dat het toch ook wel heel ver rijden is. Maarsbergen ben ik weer van de partij :D Hopelijk halen we dit keer wel de finish.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:23

Misschien krijg ik mam wel zover voor donderdag. Mijn zusje zou dan wedstrijd hebben alleen dat haalt ze niet met haar proefwerkweek.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:57

Tijd gaat snel met CHIO op de achtergrond!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:15

Het is ook best spannend zo, gelukkig is Nederland weer uit hun dipje :D .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:38

Welkom terug Kim!

Hier geen paardensport, maar voetbal... De stand: 2-1 voor Slovenië (tegen USA)

EDIT: USA scoort dus nu 2-2

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 18:07

Goeiemiddag!
Ik ben uiteindelijk maar niet naar het tentamen gegaan :o Ik had echt helemaal niets voorbereid, dus het had toch geen zin.
Ben wel bij Mr. Ed geweest! Heb wel een uur besluiteloos in de winkel gelopen (echt mooi daar!) en uiteindelijk 2 dekjes meegenomen, waarvan ik er eentje terug ga brengen.
Deze is het geworden:
Afbeelding

Lotte, bij Ton Verhoeven in Voorschoten. Lekker dat je weer uit de nachtdiensten bent
Veel plezier dan dit weekend Evie!
Die vraag Bvw :=
Ben benieuwd naar het Welshje Caro!
Welkom terug in NL Kim :D
TG, welke dag ga jij naar Alice?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 18:19

Oeh! Die is heel mooi Snoekiej! Had ik zelf ook uit kunnen kiezen.
Wel bijgelezen maar even geen tijd om uitgebreid te reageren, moet nog schootbappen doen.
Later!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 19:35

Veel succes met schootbappen Sim :D
Ik moest net mijn broertje naar Zoetermeer brengen, dus ben gelijk nog maar ff terug gegaan naar Divoza voor witte peesbeschermers. Die wilde ik al een hele tijd. Bij Mr Ed had ik ook nog zo'n Petrie pakket gehaald om je laarzen mee schoon te maken en op te poetsen en een bus Veerust. Ben nu weer ff blut :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:39

Welkom terug Kim!
Snoek: Gaaf sjabrak

Wij hebben vanmorgen onze hond in laten slapen. Ze was al 14 en ze was al een poos niet echt goed meer, maar nog wel vrolijk en alles en at goed, maar de laatste 2 dagen ging ze heel erg achteruit, haar achterpoten waren soms helemaal verlamd. Dus dan was dit de beste oplossing. Maar leuk is het niet... Maandag krijgen we ook weer een nieuwe hond, eentje uit Spanje uit een asiel.
Net heb ik met mijn paard gesprongen in Meerwijck. Eerste parcoursje was heel eng natuurlijk, maar ze sprong wel beter door dan in Gieten. Tweede parcoursje ging veel beter. Zondag is er weer B springen en dan moest ik ook meedoen. Dan krijgt ze het nog druk, want morgen mag ze 2 L2 proefjes doen. Ik zou eerst zondag met het vosje L1 rijden, maar die is zo vervelend de laatste tijd dat hij eerst maar even thuis blijft.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:42

Wat sneu voor je hond, Anthea. Ookal was hij al oud, het is toch moeilijk om afscheid te moeten nemen. Sterkte!

Mooi dekje, Snoekiej.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:51

Wel alles bijgelezen maar even geen puf om te reageren :o
Vandaag alleen maar in de weer geweest, zit net voor het eerst een paar minuten, dus kon mooi even het eten en bijlezen combineren ;)

Wakanda heb ik vanmiddag weer opgehaald, ze was volgens mij wel blij dat ze weer mee mocht :D Vief Woll stond heel rustig in haar stal met allemaal vriendjes er naarst en er voor, dus ze is echt niet meer alleen! Vanavond nog hooi binnen gehaald en dus nu gaar :Z

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:04

Zo, ik ben thuis van de BBQ. Moet nu maar gaan slapen, want ik wil om 9 uur bij Lipica zijn :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 03:46

Goede nacht!

Kom net uit de kroeg rollen, me zusje der vriend bracht en haalde ons relax kon ik ook een x een drankje doen! Burp :r hihi zo ver is het net nog niet!

Anthea wat balen van je hond!
Snoek mooi dekje!
Simmie schootschappen _O-
mootje succes morgen (vandaag) bij lipica!

Zo ga slapen morgen ochtend paard doen dan de kroeg in voetbal kijken en daarna bbq'en met bokt meiden! Tjuuuhs

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 08:27

CoriienRN schreef:
Simmie schootschappen _O-

Schootschappen, die is ook leuk....
Succes met je keuze Mootje.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 09:43

Goeiemorgen!

Wij gaan altijd gewoon naar de supermarkt :P

Ik wilde vanochtend naar de kapper (knippen zonder afspraak, wilde er om 8 uur zijn zodat ik niet te lang hoefde te wachten) wordt ik pas om 5 over 9 wakker (geroepen) :x .
Dus dat wordt volgende week maar. Straks even B dressuur schrijven bij de rijvereniging

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:48

Corien heeft het zo te lezen wel leuk gehad en ook alleen nog maar leuke dingen in het vooruitzicht! :D
Anthea, :(:) wel verstandige keuze
Shanoek, mooi dekje!

Ik ga Wiso zo vlechten voor de wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat! Heb er in elk geval wel zin in

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:35

mistid schreef:
Ik wilde vanochtend naar de kapper (knippen zonder afspraak, wilde er om 8 uur zijn zodat ik niet te lang hoefde te wachten) wordt ik pas om 5 over 9 wakker (geroepen) :x .
Dus dat wordt volgende week maar. Straks even B dressuur schrijven bij de rijvereniging

Koop een wekker :D ;)

BVW: Succes alvast! :)
Shanouk: Wat een sjiek dekje!
Dorien: Fijn dat Wak weer thuis is en lief van je Woll-update. Ik ga er straks na het voetbal even heen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:51

Shanouk, Mooie kleur dekje!
Anthea, Balen van je hond.
Mistid, Ik denk dat Vief een hele goede tip heeft :D
Bvw, Succes met je wedstrijd

Mijn keuze is gemaakt, het was niet eens zo moeilijk!
Dressuurlaars: Zwart, rits schuin voor, dressuurboog
Springlaars: Cognac met veter voor en rits achter, grijze neus met gaatjes, grijze leertjes bij de drukkers en de nieuwe jachtkap in grijs (dit is de jachtkap: http://www.lipica.nl/Medias/Webshop1/We ... 7392_a.jpg)

Sommige mensen hebben wel een wansmaak: Ik zag een knalroze laars met paarse accenten staan _O-

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:57

@ snoekiej Mooi dekje
@ bvw succes op CC
@ corienn veel plezier vandaag
@ anthea sneu van de hond maar wel mooie leeftijd

Net de paarden voor het eerst bij elkaar gezet. Oude merrie stond apart omdat zij een paar jaar weg was geweest. Conclusie geen succes! gevolg: ruin een paar mooie ontvellingen en zal morgen lekker stijf zijn en de oude merrie staat nu op 3 benen want heeft een rotwond op haar achterbeen. Ruin en oude merrie zijn bijelkaar opgegroeid maar ruin moet haar helemaal niet meer. Best apart.. De 2 merries samen deden elkaar niet zoveel. Ruin wil niet naar binnen dus de wonden kan ik ook niet behandelen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:21

Toe maar Mo :D
Ben heel benieuwd naar je springlaars combi!!

Caro: Wat vervelend zeg :\
Wel apart dat ze zo gemeen tegen elkaar deden.

Anthea: :(:)

Ik heb na 3x aanvragen eindelijk een correct ingevuld formulier toegezonden gekregen.
Zo even kopietjes maken en dan gauw een postzegel erop en posten. Het gaat een Blackberry worden :):)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:33

Dit gevecht was niet leuk om te zien. Achterhand naar mekaar toe en meppen maar. 2 dominanten bij elkaar. Ik had gehoopt dat zij elkaar herkende maar helaas. Ruin hield zich eerst afzijdig door te gaan eten maar zo van een ene op andere moment was het net een terrier.

Leuk een blackberry..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 14:30

Vief, weet je het zeker een blackberry? Bij ons op 't werk gaan ze over van Blackberry naar Iphone, aangezien Blackberry na 3 maanden nog maar 4 á 5 uur met een volle accu doet.
Caro, Balen van het gevecht in het land!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:14

Ik heb net de eigenaar van het supergave palomino hengstje gesproken waar ik mijn oog op heb laten vallen. Hij wil nu nog niet verkopen. Pas als hij 6 maanden is en bij de moeder weg is. Ik weet ondertussen wel dat hij een mooi papier heeft. Ik ben nog steeds <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:20

Caro, Wat ga je met zo'n klein beestje doen?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:47

@ mootje in 1e instantie wordt hij maatje van mijn veulen die hopelijk volgend jaar geboren wordt. Ik ga er van uit dat het weer een hengst wordt en nu ook levend geboren wordt. Daarnaast blijft hij iig tot hij zadelmak is en als hij goed genoeg is gaat hij voor de keuring. Verder is hij gewoon uberknap haha. Vorig jaar had ik ook een welshje een D pony. Een hele goede pony die ik voor minder dan slachtprijs had gekocht. Hij had een scheef neusje door trauma van buitenaf (helemaal weer rechtgetrokken) en een kortgevreten staart. Erg goed bewegen en springen. Tijdje gereden tot B/L niveau en verkocht. Staat nu in Zweden :D . Af en toe vind ik projectjes leuk..