Snoek
echt heel mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt heel mooi

zie het al gebeuren idd

Ik vond dat van ons al zo hoog dit jaar (1620euro).
!
. Was even druk, was 6 uur thuis en 7 uur weer werken. Ga nu lekker slapen. Ben echt kapot
die is wel prachtig

Maar ik wacht nog ff tot Neede voor ik wat bestel.
... geen idee wat mijn studie kost.. mijn hele opleiding wordt betaald door het ziekenhuis (instelling zelf)
, ook word ik al betaald omdat ik al in dienst ben. Dus als ik mijn dilploma binnen heb, ben ik verzekerd van een baan binnen de instelling. Ideaal zo'n Universitair ziekenhuis, want in de periferie moet je na je diplomering gewoon nog gaan solliciteren, hebben ze geen plek voor jou daar, moet je dus vooralsnog verder zoeken, buitendat; in een Universitair ziekenhuis ben je ambtenaar en krijg je dus ook salaris naar stand, ik heb in mijn studiejaar meiden zitten die 4 jaar ouder zijn als ik en een heel stuk minder verdienen omdat ze hun opleiding volgen in een perifeer ziekenhuis. Ook krijg ik 13e maand, ze willen eind 2010 een volledige 13e maand. Ik kreeg eind 2008 al een pittige eindejaarsuitkering, dit jaar zal het weer meer zijn en in 2010 heb ik eigenlijk gewoon een dubbel salaris
, daar willen ze wel naar toe..
..
Ik moet nog zat doen deze week, dus het zou fijn zijn als het gewoon gauw weer voorbij is. Ik moet de BGD-arts om toestemming gaan vragen om straks weer te mogen werken omdat ik koorts heb i.v.m. de griep epidemie.. je kan maar beter niet ziek zijn
.
en eind deze maand weer enten.. hebben we alles weer gehad. 

) met school naar Rome, wordt dus afkicken van mijn paard en bokt (vooral het sgw-forum )
), anders wordt ik gek
En die SLO uren zijn inderdaad stom! Gelukkig ben ik er nu vanaf.
Ik had mijn wekker uitgedrukt en ben zo weer verder geslapen, oeps. 

)

Maar goed hoort erbij, je doet er iig weinig aan 

Heel veel plezier!! Hoop dat het daar beter weer is dan hier