Kwam midden in een sneeuwstorm terecht toen ik naar huis kwam.
Weg paraplu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
lekker hoor een binnenbak
een binnenbakje
CoriienRN schreef:Vief gefelicieerd
bv lekker gesprongen? vind klokman fijn les geven![]()
hier sneeuwt het
hoe is het nu met hem en zijn gezondheid?

, ik heb geen binnenbak, twee buitenbakken. Deze hebben echter wel superdeluxe bodems
, de eerste kan wel flink nat worden na heel veel regenval, maar rij ook bijna nooit in de bak
, eigenlijk altijd buiten, beetje heuveltje op/af lekker galopje tussen de bomen, beetje dressuren tussendoor. Vind het altijd wel lekker, 'buiten' rijden
. Als ik dan weer les heb, eens in de twee weken ofso, rij ik wel weer in die mooie bak van ons
.
.
, maargoed... M`n vader heeft ze dan ook even voorgeschoten *schaam schaam
*
. 
CoriienRN schreef:Ja vind hem ook erg fijn les gevenhoe is het nu met hem en zijn gezondheid?
Vanavond Sinterklaas vieren bij m'n schoonouders

Dan snel naar haar huis, douchen en wordt dan opgehaald, tis vanmiddag/vanavond suprise bij m'n vriendje thuis
Morgenochtend even langs Jan, even kijken hoe laat ik zondag moet rijden
en daarna naar Miriam
En morgenavond Sinterklaas bij mijn opa en oma en zondag onderlinge wedstrijd. 

Komt altijd voor ons huis langs. Toch even 11 uur slaap gepakt 
Foto????

goeiemorgen
. Gister kon dat niet meer want toen moest ik weer naar Leeuwarden. We moesten voor ene opdracht uit eten en daarna ging ik met 2 vriendinnen op stap. Was super gezellig
.
.
Leuuukkk
, heb jij ook een foto van je nieuwe aanwinst
?
... Het is een vrij hoge laars, donkerbruin leer met lichte stiksels en zo'n dingetje aan de buitenkant, vind ze errrrrg stoer