!zo net vrij van stage weer een lange dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

viefdepief schreef:Pffft.. sinds ik thuis ben nog niet veel nuttigs gedaan. Beetje duf
Probeer een onderwerp voor mijn presentatie te vinden maar kan niks leuks bedenken. Moet een presentatie zijn met als doel overtuigen. Hoeft maar 10 minuten dus dat is wel fijnAlleen leuke onderwerpen zijn een beetje schaars

Had inderdaad ook al aan alcohol gedacht. Krijgt nu echt heel veel aandacht in de media, maar vriendin wilde het daar al over gaan doen. Heb nu iets over gehoorbeschadiging. Komt vast ook wel goed 

rowo schreef:Of waar je de laatste tijd veel over hoort is alcohol gebruik onder hele jonge kinderen. Het aantal kinderne met alcoholvergiftiging moet ver...voudigd zijn.

Dus ga maar even wat in elkaar zetten.
!
. Ik hoop dat hij morgen weer wat rustiger is. 

ging wel goed maar bij één rondje bleef hij maar nu niet uitkomen en bij een oxer vloog bam met vier benen tegelijk er over heen 

Hij wordt ook steeds enthousiaster, wordt al bijna net zo erg als Lady. Wil je een volte voor een hindernis langs draaien, komen de oortjes d'rop en trekken ze op die hindernis aan
.

Hilde_ schreef:Ik heb die test ook gedaan
Daar kwam uit dat ik minder goed hoorde dan ik dacht.. Beetje raar, hoor eigenlijk heel goed..