Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Scum schreef:Wat, gebruikt Mas dan geen Duracell batterijen bij zijn speledingetjes? Je geeft hem toch niet van die goedkope HEMA batterijen he?
Wat voor speledingetjes??

Hij wilde namelijk absoluut-nog niet misschien-echt niet over het blauwe zeiltje heen. 1 keer kijken vind ik niet erg en een tweede keer mag zo'n groen dier ook nog best een keer stoppen, maar daarna moet het toch echt wel een keer klaar zijn. En dat hele vuile gestop wat hij deed vind ik ook niet zo leuk
Hij was alleen wel een beetje van de rel dus daarna had ik wel een paar keer rotafstanden op andere hindernissen. Maar laatste parcoursje ging weer fijn
We hebben het wel laag gehouden, het begon al aardig te schemeren, hij was behoorlijk leeg na al dat gezeur van hem en de hoogte maakt toch weinig uit met deze 

Losspringen ging ook heel goed, maar dat zeiltje was hem toch echt te gek
psst schreef:MM Ik zag wel hoor dat het een Lusitano wasVind hem erg stoer!
Dank je wel.
Ik lag er gisteravond vroeg in, en heb heerlijk geslapen en gelukkig niet over roze konijntjes gedroomd (zou net wat voor mij zijn).
Maar wel fijn dat hij het uiteindelijk deed!
Ik ben bang dat ik hem daarmee weer in de stop rijd en heb goede hoop dat als hij alle crosshindernissen niet meer eng vindt de zeiltjesfobie ook eindelijk eens verdwijnt....
ZIt je nu heel de dag naar ze te kijken? DIe neiging zou ik echt hebben.....