Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dit is leuker en Varsseveld kan ik altijd nog een keer heen rijden
(en dat geldt ook voor Lanaken, want dat was het oorspronkelijke plan voor aankomende week
)
gomir schreef:Talida schreef:Ja dan wastie dr, op een paard met een enorme bles, volgens mij sprong hij hors concours (ik dacht dat je het uitsprak als oo concoer, maar kennelijk vergis ik me of de omroepster is gek) ermee in de L
B HC was dat. En dat was mijn grote kleine vriend![]()
Was heel lief vandaagHeb je mij niet eens zien staan op het voorterrein en bij de ingang van de ring
![]()
En die omroepster kreeg hors concours er idd niet uit
Biertabje schreef:RK...nog logos kunnen verkopen? of canter?
helaas niet...

zwelling was nog duidelijk aanwezig
maar de dok zei dat ik over 2 weken terug moet komen, en dan gaat hij er naar kijken (heeft hij nu niet gedaan) en dan...................mag ik misschien TAPE
laten we het hopen
dat zou echt top zijn!!!ik moest nu af en toe proberen te lopen en er op te staan. maar dat durf ik nu nog niet 
kan niet wachten!! hihi lijk wel een klein kind zo blij

die wordt om de dag gelongeerd, en elke dag in de molen
denk t niet hoor
een breuk van de enkel is normaal gesproken 6 weken gips... in mijn geval ieder geval 3, als het dan goed lijkt, tape.. dan kon ik weer een schoen aan
ik moet er maar een beetje vanuit gaan dat ik dat niet mag..
maar dat zal hem wel net niet worden

viefdepief schreef:Wat zitten er een stoere foto's tussen zeg!!
Deze is echt leuk
Ben net terug uit Gorssel![]()
Was erg leuk, heerlijk weertje en een mooie cross!
Dan begint het toch wel heel erg te kriebelen, vooral wanneer iedereen gaat vragen waarom ik zelf niet mee deed

Dus mocht ik haar a.s. weekend mee naar huis nemen gaat dat echt 4 a 5 uur duren in de trailer voordat we thuis zijn (Zuid-Holland)
! Heb er weer een dagje school opzitten... Moet voor morgen presentatie Engels voorbereiden, had ik eigenlijk vorige week moeten doen maar had maar amper een stem dus dat werd verplaatst! (gelukkig
) Maar nu dus voor morgen, bah bah! En moet ook nog een brief voor Engels én voor Nederlands schrijven! Examenklas is echt zwaar!! Maar ik heb het er voor over, wil mijn Havo diploma toch wel erg graag
!!