[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PrietPraat

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:31

Ik wil gerust mee naar zee! Canch is er wel niet zo fan van. Ik ben nog maar twee de zee geweest en eigenlijk twee keer op de slechte moment (hoogtij). Ze gaat alleen de zee in als iedereen er in gaat :P. Alleen zou me dat niet lukken, ze is doodsbenauwd van de golven .

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:44

Ik wil gerust morgen kijken om een doodle aan te maken, is het ok voor jullie dat ik de eerste datum pas eind maart ofzo prik? Zou wel graag zelf meegaan natuurlijk en 13 maart mag ik pas uit de gips... :P

Neem ik enkel zaterdagen en zondagen, of mag het ook op vrijdag?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 20:25

Misschien kijken voor een datum in de paasvakantie? Dat zou voor mij fijner zijn omdat ik dan een hele dag weg ben

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 20:46

Voor mij passen enkel de weekends

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:02

Van mij mag het ook op vrijdag zijn, ik kan altijd dagje vrij pakken op het werk ivm overuren en ik werk sowieso die dag alleen de voormiddag.

Niemand weggewaaid vandaag? Ik kreeg op de weide de deur van mijn auto niet open om uit te stappen :')

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:08

Ok, ik zal genoeg data in de doodle zetten, dan zien we wel wanneer de meesten kunnen!

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 23:16

Zee zal niet voor mij worden vrees ik! Als ik alleen ga is ze normaal maar vanaf dat er ander paard bij is, is ze een bommetje en ze zou de sfeer wel eens goed kunnen verpesten haha

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 23:55

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 00:07

Naar mij moet je helaas niet kijken, 'k ben afhankelijk van vervoer. ;) En 't is ook niet dat jullie van in de buurt zijn hé... Stalgenootje gaat graag wandelen (endurance) maar 't is een 1,5 vanne van haar dusja :P

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:11

Hartstikke leuk dat jullie nu ook naar het strand willen gaan. heel veel plezier gewenst!!
Voor mij is het nu het een of het ander...wedstrijd of werken, geen plezier zondagen meer...tuurlijk wedstrijd is ook plezier := maar ik bedoel een even niks plezier zondag.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 16:37

Ik heb de weekends ook aangeduid, maar dat gaat een beetje afhankelijk zijn van welke cross we wel gaan of niet... Maar daar meot je niet naar kijken, als ik niet mee kan kan ik niet mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:33

Ik heb in april geen wedstrijden. De laatste van de winter is 18-19 maart en dan pas weer in mei. Plan in april was vooral relaxen en buitenritten. Valt een dagje strand prima onder 8-)

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:56

Zal jammer genoeg passen worden voor mij :-( had wel graag mee gegaan

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:51

Ik ga het morgen eens nakijken. Ferro loopt wel wat crossen maar Colorado heeft nietveel op de planning dus dat is ideaal!

Hier een foutloos (1.15) rondje op FHE met Ferro. Met loeiharde muziek en 2 jeneverkes op, verkleed als Indiaan. Haha die studentenproeven toch. *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 00:03

Geen beeldmateriaal toevallig :D

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:39

Varekaj schreef:
Geen beeldmateriaal toevallig :D

Ik heb een half filmpje, het geheugen was vol. Het komt er deze middag aan!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:19

denk dat we florence123 wel zonder beeldmateriaal als indiaan over die hindernissen zien vliegen _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:36

Uiteraard, ik ben ook nog eens een beelddenker maar effectief filmpje erbij is altijd leuk nietwaar :D

Ga straks eens zitten voor de data v het tripje naar zee. En eindelijk eens naar stal.

Of ie nu wil of niet, vriend zal er toch aan moeten geloven dat ik vanaf april, als de club lessen weer op ons eige terrein zijn, dat ik dan erg vaak aan het rijden ga zijn.
Moet alleen nog bekijken hoe ik het ga aanpakken. De lessen liggen nogal onhandig als ik er eigen privéles ook nog wil tussen krijgen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:27

https://youtu.be/Puxo2ip7Okk

In het begin is er iemand 'eeeej' aan het roepen maar dat ben ik niet, er stond een jongen voor de hindernis. Het parcours was rechtstreeks op tijd en ben 8ste geëindigd, ik heb ook niet al te zot gereden eigenlijk, ik wou zeker foutloos blijven. De laatste 2 hindernissen staan er niet op want het geheugen stond vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:04

Mooi rondje!

Edit: ik heb net de doodle ingevuld. Weekends zijn makkelijkste maar als het een weekdag zou worden, daar heb ik wel verlof voor over (heb volgens mij alweer genoeg overuren).
Maandag 17 april is trouwens Paasmaandag... Ik ben dan standaard vrij.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 18:12

Hier staat blits terug op ijzers. Gisteren opnieuw geënt . Krijgt hij een paar dagen rust want ik ga morgen mijn broer opzoeken in de dominicaanse republiek tot donderdag. Hello sun {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:36

Dus daarom gaat het hier de komende dagen regenen, je neemt de zon mee!
Geniet van je trip haha, zal deugd doen na deze verzopen winter.

Icaro wordt binnenkort ook geënt. Dan nog de smid voor nieuwe ijzers en hij kan de weide op voor zijn welverdiende vakantie.

Vanaf morgen is het hier in Aalst carnaval. Ik ben niet van plan om zwaar te gaan vieren maar je weet natuurlijk nooit hoe je erdoor komt :))
@ Antonius: als het maandag niet te hard regent en ik heb geen les, dan kan ik jouw dames nog wat komen pesten :)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 21:38

doe je goed daaph..veel plezier

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 01:58

Ziet er een fijn rondje uit op FHE! ;)

Ik ben vandaag geweest, en niet echt iets op lijstje gehad om te kopen. Kom ik thuis met een setje. := Dekje, oortjes en bijpassende voortuig. (+ kousen van kingsland 1+1 gratis) Ik blij, portemonnee niet zo erg. :+ (Maar al tezamen valt het nog wel mee. ;) Iets meer dan 100 euro.) De GP gezien en Emerald gewonnen. Mijn favorietje. :) Was een trainingsrondje voor hem. :+ Van de 60 slechts 8 in de barrage.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:00

Was het beetje de moeite? Ik ga al jaren niet meer naar FHE, ik doenliever equitana. Al ziet het er naar uit dat ik dat dit jaar ook ga overslaan. Daar kan ik wel flinke koopjes doen. Alleen heb ik intussen mijn materiaal en om daar rond te lopen zonder te shoppen, dat is ook zonde.