[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:25

Leuke auto. Het is overigens "dan hij".

mistid

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:32

*komt ook weer boven water*

Welkom Mireille en Elin :wave:
:(:) Dienke. Hopen dat jullie morgen niet al te veel spierpijn en stijfheid hebben!
Gecondoleerd Evie.

Ik heb net de vos even meegehad op oefenparcours naar Tolbert, hij liep fijn, wel wat drammerig. Eerste rondje 1 balk en 2e rondje foutloos. Hij begint het nu te snappen, hij hoeft ook echt niet meer tempo in het parcours te krijgen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:33

Een 3.5liter V6 automaat van meer dan 200 pk :+
Sim O:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:37

Leuk he mootje, papa's en auto's. Hier hetzelfde. Sinds Geert zijn BMW heeft is papa ook druk aan het rondkijken naar de BMW wat hij zoekt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:40

Ik was al jaloers, maar mijn auto mag meer trekken *\o/* :o
En ik mag milieuzones in met mijn energielabel B ipv G....
Mijn auto loopt 6 op 100 ipv 13 op 100...

Conclusie: Mijn auto is leuker :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:43

mireilledons schreef:
Ben met mijn vorige paard zelfs een keer op dopinggebruik gecontroleerd! Moest net zo lang wachten tot Nap ging plassen. Tjongejonge gelukkig deed hij dat nog vrij snel. Vreemde gewaarwording hoor zo'n dopingcontrole. Was toen de chip net verplicht was volgens mij.

Haha, dat is dan te hopen dat dat bij mij en Vero niet gebeurd. Vero plast niet op vreemd terrein, ook niet op de trailer. Dus dan zullen ze met ons mee naar huis moeten. :P

Mooie auto Mootje.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:44

Moet een paard bij dopingcontrole plassen?
Dan kunnen ze bij mij lang wachten :') Meranti plast niet op vreemd terein :+ net als jou paard Sannn :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:46

Bij dopingcontrole moet de controleur een bepaalde tijd wachten op de plas van een paard. Pas na een bepaalde tijd kan er eventueel overwogen worden om bloed te prikken.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:47

oh dan zou ik geluk hebben bij een doping controle.. ol doet het echt overal misschien zelfs in de ring al wel :P

hier controleren ze toch wel vaak maar dan alleen de entingen en heel soms ook chip.. in barchem op de cross ook al 3 x gecontroleerd.. verder nog nooit een cross

@ welkom voor de 2 nieuwe..
@ marijke zeker een goede koop voor de longeercirkel

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:48

MO @ je bent een meid met brains... +:)+ dus ik zou zeggen lekker rond kijken naar een leukere baas... ;)
BV @ wat schrikken zeg van Droppie, gelukkig is het goed afgelopen met dat prikkeldraad. Laat Jeroen maar lekker goed voor je zorgen. :P
TG @ dat oorpuntje.... _/-\o_ hahah echt grappig, was je een keer boos met de schaar..... :D
ELINE @ welkom hoor... ;)
MIREILLE @ ook jij bent welkom.....enne.....de leeftijd is heel gevarieerd hoor... :D wij hebben jong en oud.....en dan ben ik gemiddeld hoop ik.... :o ........ :D

Met een doping controle met een paard dat echt niet gaat plassen kunnen ze ook bloed afnemen.

Bull zijn tandjes zijn vandaag ook weer gedaan en dat bleek wel weer hard nodig. Hij snijd verkeerd af....domkop, verder weer een dag getrut met hem.......we hadden wel een DA nodig met een finke dosis drugs... :o Bull vond de tandarts een slecht idee..... :D net als de baas altijd......haha

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:48

mooie auto mootje!

Paspoort wordt bij mij altijd gecheckt, chip 2 keer gehad met Sabine met de andere nog geen last van gehad!
Dopingcontrole nog nooit gehad.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:50

Misschien hadden zijn weigeracties daar mee te maken Bianca. Hij had last van zijn bekkie!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:52

Goede avond!!

Welkom nieuwelingen!!

Mo mooi tuut! leuk een uitstapje morgen :D
Evie mooi dat je les goed ging!
BV jeetje zeg!! :(:) idd lat je desnoods wakker maken vannacht!
Tg aach arme T! :P

Ehm ik ben op de regio vorig jaar springen in bodegrave gecontroleerd, moesten allemaal ons paspoort in leveren kreeg je na de rit terug.

Hier heb ik nooit controle gezien, ja bij ons op stal vorig jaar in december, was een man van de knhs, controleerde parpoorten en chip nummers, dus er kon ook iemand naar huis omdat ze der paspoort niet mee had wel van een ander paard maar dat klote dus niet!!

Man vertelde idd dat er dus mensen zijn die op de reguliere wedstrijden starten en dan met de selecties van de kring naar de regio en zo naar het NK gaan met een ander paard!! (schandlig)

Vind ook dat eigenlijk het secetariaat een chip ding moet krijgen om paarden te kunnen controleren tis leuk een paspoort vragen voor dat je gaat starten maar je weet niet welk paard iemand mee heeft :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:52

_Sim_ schreef:
Misschien hadden zijn weigeracties daar mee te maken Bianca. Hij had last van zijn bekkie!

Nope.... ;) het weigeren heeft daar niets mee van doen. Dan had ik ook met dressuur slecht moeten rijden.. ;) Het weigeren laat ik verder over aan een instructeur om dat te beoordelen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:54

Poe zeg, neem me niet kwalijk dat ik het enigszins durfde te opperen. Bedoelde er niets mee hoor en beoodeel het ook niet want ik heb het niet gezien.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:01

Vrede op aarde mensen :D

Zo de brieven bus kon vandaag niet meer dicht zo veel lag er op de mat _O-

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:03

Kennen jullie TIM al van de ING. Het huishoudboekje? Heb het van het weekend aangevraagd. Ff een realitycheck...
Mag wel eens wat minder uit gaan geven maar wel erg handig. Ik laat alles altijd een beetje op zijn beloop. Dat is niet altijd handig :(

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:04

hahahaha Corien, en ik maar wachten en wachten.... ligt vast aan de postbode! Die is uberhaupt ons huis vergeten vandaag. (ach zolang hij de rekeningen ook maar vergeet :D )

Mootje

Ik heb al sinds ik op mijzelf woon een kasboek.. Ook met een planning voor de komende maanden :o

CoriienRN

Ja ken ik caro!!
Ik moet ook zo'n boekje halen of even van internet halen :=

Sim

Ken het niet Caro. Is dat een soort huishoudboekje?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:05

Ja, en je kan je af- en bijschrijvingen makkelijk importeren vanuit internetbankieren ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:06

Ik heb vandaag nog een preek van mam gehad. Ze had het even voor ons uitgerekend en zij zei dat Geert en ik ook zeker 500 tot 700 euro per maand OVER moesten kunnen houden! Waarom we dat nooit hadden. Euh mam... waarom reken jij dat voor ons uit!!!???

bianca1980

_Sim_ schreef:
Poe zeg, neem me niet kwalijk dat ik het enigszins durfde te opperen. Bedoelde er niets mee hoor.

Dat kan best, maar sommige dingen komen op bokt best weleens raar over. Ik laat sommige zaken nu maar liever in het midden op bokt, voor mijzelf vooral, en houd me aan wat instructies erover zeggen, die zien mij rijden.

je hebt nl ook al eens eerder opmerkingen gemaakt over het feit " druk weekje" voor Bull, en dat hij nu 3 weekenden achtereen een wedstrijd gesprongen heeft heb ik ook al meningen over gelezen. Conclusies worden dan wel erg snel getrokken vind ik hier op bokt, dat mijn paard dus onder diegene valt die constant wedstrijden loopt ??. Maar het feit dat hij op de selectie 12 feb pas zijn 11 officiele springwedstrijd loopt sinds 15 augustus 2010 daar hoor je dan niemand over. Dan kun je namelijk gaan tellen hoeveel hij nou werkelijk gelopen heeft per maand.... ;) en dat een paard dan nu eenmaal 3 of 4 keer achter elkaar loopt is dan nu een keer zo. Daar zal ik dan ook wel mijn redenen voor gehad hebben...... het enige dat mensen dan zien is die keren dat je achter elkaar start, maar een training moet je nog altijd over een groter geheel nemen. Ik vind mijzelf daar serieus genoeg in, aangezien ik ALLES exact bijhoud wat hij loopt.

Maar vooral moet het hier gewoon een gezellig klets topic zijn met elkaar, maar soms komen dingen wel eens veroordelend over.
dat is wat ik erover zeggen wou... :D Verder vind ik het hier nog steeds gezellig hoor... :j

Sim

Da's handig.
Hub heeft zelf een of ander excel-bestandje in elkaar gefröbeld. Importeert ook vanuit ons Internetbankieren.