Nou... over de nacht is het niet veel beter geworden..
Wat lekker zeg, naar het strand! Veel plezier vanavond!!
viefdepief
Geplaatst: 14-09-09 10:14
Stom he Ik ben vanaf gister ook al niet fit.. Zat er wel een beetje aan te komen, erg druk geweest, te weinig geslapen, weer in overvolle collegezalen gezeten, maar baal er ook goed van Mijn tissuebox en ik zijn onafscheidelijk en ga vanavond denk ik pas naar Enschede..
Corien: Wat goed van je springen Shanouk: Mijn mams vertelde het al Fijn dat je cross zo lekker ging! Foto's zijn leuk Kim: Had het natuurlijk al gehoord haha, maar echt super dat Sofietje het zo lekker oppakte en echt aso dressuurpunten haha Benthe : Wat leuk lekker naar de sneeuw Jetske: Zonde van je eerste hindernis
Hilde_
Geplaatst: 14-09-09 10:16
voor WL en Vief. Ik ben ook al heel lang verkouden Echt al een maand ofzo, ga morgen naar de dokter, ben er zat van.
Gefeliciteerd Corien! Fijn dat je zo lekker hebt gecrosst Shanouk! Mooie foto's ook
Ik heb gister ook heeeeerlijk gecrosst met die kleine pownie. 214 met de dressuur, foutloos gesprongen en gecrosst én binnen de tijd. Was 1e. Ben zo trots.
Laatst bijgewerkt door Hilde_ op 14-09-09 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd Hilde! Corien, ook goed gedaan met het springen! Shanouk, mooi dat jij ook lekker gecrosst hebt
Ik voel me nog redelijk fit, vorige week was ik wel verkouden en nu valt het wel mee. Mijn zusje is nu wel ziek en denkt dat ze de Mexicaanse griep heeft... Valt wel mee denk ik.
Heb al even wat huiswerk gedaan en staks naar Leeuwarden tot half 6.
Goedenmiddag allemaal. Heb de twee dagen in Hilversum overleefd. Was heel apart om allemaal een keer mee te maken!
Biem
Geplaatst: 14-09-09 16:18
Hmmmmpf. Kom ik op school voor die beroepentest, doen de computers het niet.. Kon ik weer naar huis. Had het al een beetje gehad met die school(beetje traag) maar ben dr nu gewoon klaar mee..
ik ben er ook weer! Heb eindelijk weer tijd om op bokt te zitten
Heb ik veel gemist??
Ik heb zaterdag wedstrijd gehad met Wisora. Voor het eerst sinds oktober vorig jaar ivm haar veulen. Ging echt super goed, had in de B dressuur 192 en 190 punten en een 7e en 5e plaats Springen had ik B gestart, is wel handig dat flexibel springen, en was foutloos en 5e! Kon niet beter dus
rowo
Geplaatst: 14-09-09 18:46
Goed zeg Is ze al van het veulen af eigenlijk? En is Frits al verkocht?
@ vief en lotte: beterschap ermee! Je hoort echt veel zieke en verkouden mensen
@ jetske: balen van je eerste hindernis, maar volgende keer beter. Rest ging wel goed zo te lezen!!
@ corien: gefeliciteerd met je 1e prijzen! Echt goed zeg
@ biem: dat is ook lekker dan! Waar moest je heen dan? Toch niet heel ver vanaf de boot?
Gister met debuut met Zetje dus gemaakt in Gorssel. Dressuur 200, springen foutloos en cross 2 stops op 1. Ze vond alles doodeng maar ging wel in 1x het water in. Ze heeft zoveel geleerd! Op naar Neede
ja klopt, de van gogh blijft, de farmer gaat weg. ik wil de van Gogh graag houden en daarom moet Frits ook weg. Volgens mij wordt het later ook een hele leuke voor de sgw, hij gaat nu al lekker dóór het water
Ik ben gister Nederlands Kampioene combine-racen geworden De laatste race gister in Emmeloord was ik tweede, maar dat was voor mij genoeg om kampioen te worden
Rosalie123
Geplaatst: 14-09-09 19:17
Gefeliciteerd Bianca! Das nog eens wat anders dan kampioen paardrijden
Ik zie trouwens dat ze al een voorlopige startlijst hebben voor Nijeberkoop. Dat duurt nog meer dan een maand!
Omdat jetske ziek was gingen we niet naar het strand dus ja volgende week een x
Heb me paard lekker half uur gestapt aan de hand in de binnenbak (omdat zijn ijzer er af is)
Rowo mooi debuut dus!!! BVW netjes hoor met je prijzen en punten!!
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-09 20:41
Goedenavond! Ik heb toch een andere nieuwe winterdeken besteld: De Rhino Wug Turnout Heavy! Hele mooie deken!
Gefeliciteerd Bvw! Nogmaals jammer van je stops in het begin Rowo, maar verder super! Ze zal er idd een hoop van geleerd hebben
AntheaV
Geplaatst: 14-09-09 20:52
Goeieavond!!
Moest vanmorgen voor 2 nutteloze uurtjes SLO (studieloopbaan ontwikkeling ) naar school. Daarna nog gewerkt tot 6u. Ik ga nu nog maar even fanatiek een reflectieverslag schrijven voor SLO, heel veel zin in...
Vief en Lotte: Hopelijk zijn jullie snel weer helemaal fit! Rowo: Super dat Zetje het zo goed aanpakte! Bvw: Gefeliciteerd Hilde: Super van je 1e prijs!
SLO is idd stom Kan me voorstellen dat je het nutteloos vond.
@ snoekiej: dat is idd echt een hele mooie deken zeg!
AntheaV
Geplaatst: 14-09-09 20:55
Nou idd! En ze vinden het op die school geloof ik ook nog het belangrijkste vak We moeten er iig dit jaar 100 uur aan besteden!!! Nou dat dacht ik dus niet
Meen je niet! Wij hadden alleen van die vage opdrachten die je met 5 minuten af had en gesprekje en dat was het. Had je de punten alweer in de pocket (volgens mij zelfs maar 3 punten )