Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gistere had ik hem een appeltje gegeven toen hij onder het salarium stond en ik had er nog 1 en je zag hem zo helemaal omgedraait met zijn hoofd kijken echt sgattig 
ze is bang dat hij het dan weer doet en me moeder heef ook geen rijbewijs

Vieva schreef:SGWollie : Ja een heel fijn leerpaard, maar dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet
Hij heeft gistere en geen 1 balk er af getikt, en ook al kwam hij niet uit sprong hij wel gewoon door zonder de balk er af te springen
Je leert het meeste als ze op dat moment eens zeggen: "dat doen we nog een keer opnieuw, maar dan goed" 
) echt alle knopjes erop zitten, maar die moest je wel heel correct rijden, anders snapte hij er ineens niets van

Maar samen lukte het wel
Lielle schreef:Even rekken of helpen is echt wel heel fijn, maar als het echt niet klop tmoeten ze ook gewoon zuinig op zichzelf durven zijn
Heb hem ook wel eens uit een dubbel proberen te sturen omdat we al heel erg slecht over de eerste kwamen.

ik heb een overgeef fobie
!
gister brak ze alles af
Renske. Dat is wel helemaal k*e dan.
Hoi hoi, wat een oliebol snert weer..

. Vanavond weer niet naar dansles..vorige week niet omdat ik ziek was en nu mn knie..vervelend want als je een keer achter komt is het best moeilijk weer bij te komen. Maar gaan er wel ff heen denk ik..
..ik hoop het! Pinacolada schreef:Wat heb je in de handel Vief? Ik nog diverse schoolboeken, maar loopt niet zo meer.
)