Scum: paul janssen...Maar is de wedtsrijd wel op ruitersportcentrum Seurenheide?
Ik ben gestopt met mijn huiswerk, dus ik ga mijn verslag nu wel even typen

Ik ging samen met mijn vader , juul en Piet op weg naar Diepenheim. Mijn moeder kwam later met Sunny, omdat als we samengaan en de paarden worden gescheiden Piet gevaarlijk wordt.
We waren een beetje laat, er was al parcourslopen voor het M en met Piet moest ik als eerste. Even haast gemaakt dus. De bodem was erg slecht.. Piet sprong wel superfijn en relaxt. Het parcours ging makkelijk, maar op de laatste had ik een fout. Dat laatste lijntje stond op 6 terug en hij widle niet terug komen. Ik reed M hc dus vond het niet erg om een fout te krijgen. Ik wilde persee 6 terug, maar toen kwam ik iets te dicht, wat resulteerde in een fout.
Daarna moest ik snel naar Sunny, die heel snel losgereden, want er waren nog maar heel weinig voor me. Met Sunny had ik 3 balken in het M. maar was niet heel ontevreden. Ze deed super haar best, maar Sunny is best een zwaar paard, dus het was gewoon heel moeilijk op de slechte bodem. En Sunny is toch niet mijn echte springpaard, daar is ze gewoon niet zuinig genoeg voor.
Nu komen even wat foto's

Piet losrijden, ik zit er zo scheef op, omdat ik het parcours nog even moest bekijken

In de ring aan de praat met de jury. ik kreeg commentaar op, dat ik met mijn HC paard het eerst reed. Mijn oplossing : Blijven lachen
Hindernis 1
Ik ben redelijk verdwenen

Van Sunny zet ik er even geen foto's op, want dan wordt het wel heel veel