Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(gedicht is bijna af, maar de rest maak ik morgen wel af
)
(bovendien is de startkaart aangevraagd dus moeten we nu echt eraan geloven!)
dit keer een mooi halster
dus ik vroeg mijn pa of hij haar alvast wilde pakken, dus mijn pa liep erheen, trok het halster uit haar mond, maar ze schrok, ging hangen, mijn vader kreeg niet zo snel het touw los, maar op de een of andere manier schoot het halster netjes los (pfff gelukkig, ik heb in 4 weken al 2 touwen kapot
) het paard ernaast trok helaas wel het touw kapot dus die 2 liepen los...
weet niet wat oefenlaag is...?? 60/70? anja15 schreef:Aaah zown trap in je rug klinkt niet lekker..
En die andere pech dagen ook niet trouwens!
zal ik dan ook nog even meedoen?
het ging de laatste tijd heel goed met mn nek en rug, maar vrijdag weer bij de fysio geweest en die vroeg hoe het met mn schouders ging..Ik zei die kraken nog steeds zo erg..Dus moest ik daarvoor allerlei oefeningen doen..nu al 2 dagen weer onwijs last van mn nek..Heb vandaag en gister voor het eerst in een maand ofzo weer op bed moeten liggen van de pijn terwijl ik bijna niks had gedaan!
Dus morgen weer even naar de fysio..Als het na het weekend nog niet over is maar weer naar de giropractor..Hoop dat het goed gaat want de sneeuw begint te dooien en wil weer rijden!!

(alleen yentil mag dus absoluut niet draven enzo
)

ja fijn paard he
ben er tot nu toe erg blij mee!! 

Ik heb nog een hoeveelheid afwas staan die in de afwasmachine moet
We hadden wel lekker gegeten, gebraden eendeborst met hete bliksem
)
Afwasmachine inruimen
(en eerst nog uitruimen)
)
Uploaden wordt van het weekend pas. Lielle schreef:niks niet afwassenAfwasmachine inruimen
(en eerst nog uitruimen)
jollyjoker schreef:AntheaV schreef:wat is ibuprofen![]()
(ben niet blond ofzow)
Pijnstiller,voornamelijk een spierontspanner dus ideaal voor paardenkneuzen![]()
.
volgens mij hebben wij dat niet