super gereden allemaal
Ik daarnet nog eens naar de dierenarts voor haar laatste rhino spuit. Hij vond ze heel knap staan. Niet overdreven zwaar maar wel heel mooi. Ook goed in haar vel, ze glanst mooi. Was ik toch ook even blij omdat te horen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog 2 maand
begint nu toch wel al een beetje te kriebelen
hij sprong iedere keer ervoor naar de zijkant als er weer een golf aankwam. Hilarisch!

Ik wil gerust gaan met Luxor maar enkel als 't een rustige wandeling is.
Of iemand van de groep die niet snel wil galoperen ofzo. Want achterblijven kan Luxor niet echt als anderen in volle snelheid weg zijn.
En hij is ook nog bang als er anderen vlak achter hem galoperen, dus zal sowieso als laatste van de groep moeten rijden.
Nuja is niet erg hoor als er niemand anders 't kalm aan wilt doen.
Want ja strand nodigt gewoon uit om hard te gaan!
Toptijden gehad.
Luxor goed aan het werk gezet!
Hij was goed aan het zweten.
Maar uiteindelijk wel heel content! Binnenkort weer eens springlesje plannen hopelijk
zo zalig eh eens uitwaaien op het strand
Parkeren in de bronlaan (of op parking van 't Zwin dichterbij) en dan een deel door de duinen. Wel golfbrekers.

Antonius schreef:Daaphh: ik kan er de vinger niet opleggen maar vind blits er niet 'happy' uitzien in de zin van, ik krijg de indruk dat je redelijk veel moet rijden om hem erover te krijgen? Vind hem beetje afremmen nu, terwijl hij anders soms wat versnelt in de laatste galopsprongen. Maar jij voelde het anders aan als ik je zo lees?

die van mij is braaf maar durft ook niet in de zee, dat vindt hij heel eng. Met een ander paard erbij die het kent wel maar alleen blijft hij liever uit de buurt van de golven. Maar wij amuseren ons dan wel weer in de plassen
Ik ga op dit moment naar De Haan omdat dat maar een dik half uur rijden is, en je daar vrij eenvoudig aan het ruiterpad kan parkeren (10 min stappen van het strand). Je moet dan inderdaad wel die drukke baan/tram over maar daar maakt de mijne niet veel van. Heb wel al van velen gehoord dat het zwin echt mooi is. Daar ben ik vroeger één keer geweest met die van mij maar herinner er mij niet veel meer van.
Had ook nog vergeten tapgaten te vragen aan mijn smid bij de laatste beslagbeurt dus zou sowieso een rustig ritje worden. Bodem is BN is daarvoor geen probleem (de cross toch niet), M.inderhout herinner ik mij niet goed genoeg meer.