Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje schreef:BV dat is schrikken! Gelukkig valt het nog mee. Zelf ook niet pijn gedaan?
Welkom ElinHeb je al een winstpunt in het springen behaald in het verleden? Zoals ik het hoor is het crossen een beetje een bevlieging bij jou (niet banketstaaf bedoeld) en weet je niet goed wat het inhoudt. Je moet eerst een winstpunt in het springen hebben mag je echt gaan crossen. Om te mogen springen heb je eerst een winstpunt in het dressuur nodig.
Een cross rijd je niet zomaar, maar een crossles echt wel. Zeker als je privéles neemt dan kun je goed je eigen wensen uitleggen en daar ook echt mee aan de slag. Echt hoog ga je de eerste lessen echt niet. Zoek maar eens de foto's op van mijn eerste crosstraining! (Moddies in de modder heette het geloof ik)
Volgens mij had jij laatst ook een topic waarin je al aangaf eerst zelf zonder begeleiding op een terein wilde oefenen en dan pas les te nemen of niet? Ik vind het verbazend dat je (als jij dat bent) na dat topic nog steeds hetzelfde standpunt hebt. Ik blijf er ook bij dat je eerst les moet nemen en dan misschien ooit eens kunt denken aan zelfstandig op zo'n terein rondcrossen.
Snoekiej lekker zo'n paard...
Welkom Mireille ook!
Mootje schreef:Mireille, GezelligEr zijn er twee met kinderen rond de 25, dus je valt er mooi tussen
Net voordat ik wegging, belde de kapitein om te vragen of ik morgen langskwam aan boordIk kan dus uitslapen en heb een leuk uitstapje. Nu hopen op technisch weer
muts_marijke schreef:Nu snap ik je ook beter Elin, ik dacht ook dat je een cross wedstrijd bedoelde. Ach gosh komt hier net binnen wandelen wordt direct effe aan de tand gevoeld. Voor de rest zijn we heel aardig hoor.
Sannnn schreef:Controleren ze bij jullie trouwens ooit wel eens startkaart/ chip etc? Afgelopen weekend bij de kampioenschappen was het voor de 1e keer dat ze controleerden dat ik het zag... Best slecht eigenlijk. In al die jaren dat ik wedstrijden rij.