[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 08:09

Goede morgen! Jeeeeh tis vrijdag! Nog 7 dagen :))

pb veel plezier he! Ben jaloers nu al 1 gereden heerlijk! Hahaah jack heeft dat ook rond die tijd en rond 11 uur :z

evie oke lekker hoor! Ging wel goed dus!

Ik ga richting werk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 08:13

PB, Veel plezier in Rome, maar dat moet vast wel goedkomen!
Evie, Les jij bij Sander Gepkens, of een andere Sander?
Snoekiej, Leuk een E+B proefles. Zat alles dan al vol dat je nergens anders terecht kon?
Damelza, Leuk dat je springles zo goed ging!
Noor, Waar ga jij ook al weer heen? Spannend hoor,dat als alles goed gaat het contract getekend wordt :D

Laatste dagje werken voor 't weekend. Vanavond met vriendinnen eten, morgen laarzen bestellen bij Lipica, ik hoop dat ik kan kiezen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 08:14

Werkse allemaal :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 08:20

Goeiemorgen!
@PB: Veel plezier alvast in Rome!
@Snoekiej: Fijn dat je dressuurles lekker ging! En spannend van je E+B les!
@Damelza: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen springen! Maar wel balen van je wedstrijden in de dressuur!
@Noor: Spannende tijd dus met contracten ed. En ook jij veel plezier!
@Evie: Fijn dat je les zo lekker ging!
@Mistid: Inderdaad een aansprekend dier Cola ;)

Gisteren een drukke avond gehad. Eerst thuis dressuurles met Jipje gehad, meneer was in het begin met van alles en nog wat bezig behalve met mij, toen toch maar duidelijk gemaakt dat ik niet voor spek en bonen erop zat :Y) toen meneer dat eenmaal weer doorhad ging hij wel weer fijn sjouwen! Daarna met Anoes naar clubles geweest om nog een poging te doen om te kijken wat ze met andere paarden doet, ben ik weer alleen :P Maar voor de rest liep ze wel erg braaf ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:12

Veel plezier Noortje en PB!!!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:18

@caro29: gefeliciteerd met je 2 winstpunten.
@viefdepief: Wat associaal dat er geen reacties zijn op de aangetekende brieven, dat vind ik echt niet netjes..
@_Noor: Toch gefeliciteerd met je 1e plaats en je winst. Jammer van de 2e proef.
@jipje_niekje: fijn dat de springles zo goed ging.
@bvw: Fijn dat de haf zo fanatiek werd met springen.
@Evie_Bandido: Gek paard hoe die over de oxer ging :D Fijn dat de waterbak wel goed ging.
@XxDamelzaxX: Succes nog met leren!
@mistid: Succes nog met je proefwerken.
@Snoekiej: Misschien kan je een keer met mij mee naar de cross, we staan nog geen 5 min van elkaar af.
@peanutbutter: Veel plezier in Rome.

Goeiemorgen :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:33

@Damelza, goeie bijleesactie!! L2 komt vast goed met jullie!
@Noor: dan zie ik je vast op de Vlietlanden wel weer!
@Mirthe: foto van Cola?/ Ben ook wel benieuwd!
@Shanouk: wat jammer dat je ouders niet willen rijden!! Misschien is een rondje Ouderkerker plas of Amsterdamse bos ook wel een goede oefening. En wat super dat Vorstin alles zo goed oppakt!
En gaaf dat je voor je E gaat!
Mootje: ben benieuwd wat je gaat bestellen bij Lipica!
Benthe: mooi dat de paarden lekker gingen!!

Ik heb woensdag voor het eerst les gehad op Bari. Van iemand waar mn vriend altijd bij gelest heeft. Ik vond het echt 3 keer niks, zat met de tranen in mn ogen maar ben stug door gereden. Over 2 weken nog een poging en als het dan niet wat is stop ik er gelijk mee.

Morgen ga ik maar de trailer wassen, is vast wel rustig bij de wasboxen als NED moet spelen :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:50

goeiemorgen!

Veel plezier voor degenen die even lekker weg gaan! :D
Mo, ben heel benieuwd naar je laarzen, kan me voorstellen als je niet kan kiezen...
Shanouk, gaaf dat je gaat beginnen met je BE!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:57

TG, Wat vervelend dat de instructeur niets was! Dus je bent nog steeds instructeurloos als dit niet verbeterd?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:09

Goedemorgen!

TG: Vervelend zeg dat het niks was :(:)
Shanouk: Wat leuk zeg :D
Benthe: Fijn dat je les goed ging, hoop dat je snel met andere paardjes erbij kunt oefenen ;)

Woll mag nog even blijven logeren... Was weer niet helemaal het goeie moment. Ze gaan haar over een paar dagen hengstig spuiten. Dan is het allemaal wat makkelijker te bepalen. Ben benieuwd. Wel een beetje sneu vind ik het voor der.. Staat daar namelijk alleen op stal.. Maar goed, dat is even niet anders :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:29

Goeiemorgen :Z
Heb straks hertentamen, maar heb zo'n gevoel dat ik het niet ga halen := Heb er nog bijna niets aan gedaan.
Gelukkig heb ik het jaar al gehaald, dus het maakt niet zoveel uit.
Enne, mijn buikspieren doen pijn van het doorzitten, niet normaal :') Gelukkig heb ik vandaag een dagje niet rijden, want het weekend wordt flink druk!
Over de oefencross bij Alice, een hele lieve bokker heeft aangeboden om mee te gaan :D Ik ben haar heel erg dankbaar!
Ga volgende week ook nog een rondje Vlietlanden doen, dat is ook wel een goede oefening.

Heel veel plezier op vakantie Noor en PB!
Lekker dat je fijn gesprongen hebt Damelza
Lief dat Bam lekker lag Evie. Heb jij nou morgen/overmorgen ook nog crosstraining?
Werk ze Corien!
Mootje, alles zat vol tot minimaal half augustus. Ik wil echt graag snel mijn E halen, dus ik ben echt blij dat ik een rijschool gevonden heb! Ben benieuwd naar je toekomstige laarzen :D
Haha, grappig dat je weer alleen was Benthe :P Fijn dat ze lekker liepen!
Bedankt voor het aanbod Nessah. Is misschien wel gezellig een keer :)
Balen dat die lesgever niets was TG. Knap dat je hem nog een kans geeft, ik had het wss al opgegeven. Succes met je trailer wassen!
Balen dat Woll nog even moet blijven Vief. Was ze weer net hengstig geweest voor ze kwam?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:30

Vief schiet nog niet echt op dan met woll.
Tg wel balen zeg! Tis idd erg lastig een goeie instructeur vinden.
Ben erg blij met die van mij als je die gene wilt weten moet je maar pb'en.
Agnes zijn er veel kwa starts?

Zo pauze weer voorbij dus weer aan de arbeid...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:35

succes shanouk met je her! Ik heb zo ook tentamen en heb hetzelfde probleem als jij...
Karin, je bent wel een doorzetter zeg! Ik zou ook niet meer heengaan. Ben er heel makkelijk, ik rijd voor mijn plezier en dan wil ik dat ook graag hebben als ik op paard zit!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:10

Noor, een hij. Veel plezier in Italië!
Haha Evie, als ik dat bij Meno doe kan ik hem idd wel elke dag laten staan :P . Als die binnenblijft houdt hij ook zijn middagdutje :=
Veel plezier in Rome PB!
Simmie, meet Cola;
Afbeelding
Afbeelding

Fijn dat het redelijk met je moeder gaat PB! Lief van je vader!
Ik ben benieuwd hoe je laarzen gaan worden Mo! Ik wil eigenlijk ook bij Lipica aan laten meten, alleen had mijn moeder ook nog ergens anders betaalbare bruine laarzen gezien. Mijn zwarten moeten naar de maken, die heb ik helemaal schuin afgesleten. Moet een nieuwe hak&zool onder (zit wel een cm verschil in, loop kennelijk nog met het paard tussen mijn benen := )
Fijn dat het rijden gister goed ging Benthe!
Wat balen van de instructeur Karen! Met de tranen in de ogen klinkt niet echt goed nee...
Wat fijn dat er een bokker heeft aangeboden mee te gaan Shanouk!
Succes met jullier hertentamens Bianca en Shanouk!

Mijn bioproefwerk van vanochtend ging (imo ;) ) heel goed. Ben benieuwd wat ik daar voor cijfer op krijg.
Straks even rijden, moet vanavond om 8 uur lesgeven.
Morgen schrijven bij de clubwedstrijd (gelukkig mocht ik zelf de jury uitzoeken en zit bij een jury waar ik vorig jaar ook bij schreef en wat ook de moeder is van een meisje die bij mij op de club heeft gereden, gezellig dus!).
Overmorgen start ik zelf met Ul daar.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:22

Ik hou niet van cola maar wel van deze cola ;)

Mirthe moet je morgen ochtend of middag schrijven? En in welke ring?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:25

Morgenmiddag in ring 2 geloof ik. Bij de B paarden.
Moet ik heen op de scooter (vind ik heel erg :+ ) want mama moet met zusje naar Ermelo, die heeft voltigewedstrijd.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:36

ik moet in ring 5 en 6 dus niet mij!
je mam heeft het er ook maar druk mee...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:00

viefdepief schreef:
Woll mag nog even blijven logeren... Was weer niet helemaal het goeie moment. Ze gaan haar over een paar dagen hengstig spuiten. Dan is het allemaal wat makkelijker te bepalen. Ben benieuwd. Wel een beetje sneu vind ik het voor der.. Staat daar namelijk alleen op stal.. Maar goed, dat is even niet anders :)

Wat jammer Vief! Gelukkig lijkt het bij Wak wel goed te zijn gegaan dus die ga ik nu weer lekker ophalen :+ Weer een middagvullend programma ;) En daarna nog hooien :Y)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:29

Hoi,

@ pb veel plezier in Rome
@ Teegee Ik ken dat gevoel met instructie en hou daar niet van. Momenteel ben ik ook nog steeds instructeurloos. Daarom doe ik mee met de clinic van Lammert Laseur. Qua dressuur ben ik nu al 1,5 jaar niet p les geweest en merk dat ik nu echt iemand nodig heb...
@ vief. Balen maar dat spuiten wil weleens helpen. Die van mij is ook gespoten want na het dode veulen 1x hengstig geweest en in april niet. Gespoten en gelijk drachtig :D

Net de merrie weer even aangepakt. Uiteindelijk liep zij redelijk naar mijn zin.. Gisteren de ruin fijn gereden maar met uitstappen begong hij opeens weer angstig te doen net als 2,5 week geleden toen ik eraf lag. Maar even afgestapt en aan de hand gestapt. Kan even geen 2e valpartij erbij hebben. Rare was dat er niks aan de hand was. 2 rondjes niks aan de hand enzo panisch doen. Niks voor hem :o

Weet iemand wat een normale vraagprijs is voor een hengstveulen welsh, 4/5 maanden is. Maatje wordt D en kleur palomino met blauwe ogen en met papier :D Ik zit helemaal niet in de wesh veulens maar ben <3

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:34

Middag mensen ;) !!

@PB: Rome, here you come :)) !!
@Noor: Milaan :):) , leuk!!
@Snoekiej: Oh super zeg, dat je voor september lekker met je E bezig kan!! Bij welke rijschool doe je dit?
@Teegee: Hmmm.. niet echt een geslaagde les dus.. als je gevoel zegt dat het 3x niks is, zou ik er gewoon niet gaan lessen :n ..
@Vief: Die Wolles moet dus nog even op haar logeerplekje blijven.. Hopelijk wil het nu vorderen :j ..
@Mistid: Cola :9 , leuk diertje zeg!!

Ik ben gister uit de nacht gekomen en ben zo gaar als een klontje :z .. heb vanacht klokje rond geslapen, hard nodig!!

Zometeen weer autorijles, een uurtje... wel prettig, even tussendoor.. :)

:wave:

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:35

Ik heb echt een fijne dressuurinstructrice gevonden voor TG en mij. Maar omdat Bari van mn vriend wou hij graag dat ie bij die andere ging lessen.

Mirthe: leuk beest zeg!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:36

Wat balen dat het dan zoveel van elkaar verschilt Teegee... Lijkt me inderdaad niet prettig lessen...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:15

Ai, met tranen in je ogen zitten is wel heel erg TG! Hopelijk is het volgende keer beter of ziet je vriend in dat die instructeur voor jou en Bari niet werkt.

Mistid, Cola is idd een leukie!
Mo, blij dat ik niet in jouw laarzen sta, zou niet kunnen kiezen denk ik...

Jammer dat het niet gepakt heeft bij Woll, Vief.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:32

Tg aha das niet leuk lessen dan idd!

Ga snel weer werken!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:47

Goedemiddag.

Pb: Lekker hoor naar ROme :D !
Mootje: Jup ik les bij Sander Gepkens, ken je hem dan?
Jn: Fijn dat je Jipje zo lekker aan het lopen kreeg.
Vief: Balen dat het insemineren bij Woll nog niet gelukt is.
Shanouk: Ik ga niet naar de crosstraining, ik heb zondag dressuurwedstrijd en ga van maandag tm woensdag naar de Almelose ruiterdagen, dus dat wordt anders een beetje te veel van het goede.
Mistid: Ik vind Cola echt een lekker ding :9 , ik hou wel van die donkere paarden.
Billy: Fijn dat Wak klaar is en naar huis mag.
Caro: Gek dat de ruin ineens zo angstig werd, was hij toen je was gevallen ook ergens van geschrokken of was dat ook zomaar ineens?
WL: Gaan de rijlessen nog steeds zo goed Lotte?
Tg: Met de tranen in je ogen rijden lijkt me geen fijne les
bvw en Shanouk: allebei succes met de tentamens!

Ik ben net op school geweest om mijn herkansingen aan te vragen, wanneer ik ze moet maken is alleen nog een raadsel want tijdens de officiële herkansingen ben ik op de Almelose ruiterdagen.
Gelukkig maakt het niet zo veel uit wanneer ik ze maak, ik sta voor alles minstens een 7 gemiddeld, maar heb 2 tentamens waar ik niet voor geleerd had :o , dus een mooie kans om mijn gemiddelde omhoog te krikken.

Net terug van de fysio, intussen is mijn rug weer redelijk, nog steeds een constante lichte pijn op 1 plek, maar daar heb inmiddels wel mee leren leven. Ik kreeg alleen wel "wat" oefeningen mee: 2 x per dag 40x zus, 4x per dag 60 x zo en ook nog 2x 10 dit :oo .
Het is dat ik vakantie heb, graag van de pijn in mijn rug af wil en graag beter wil zitten op mijn paard, maar in een gewone schoolweek zou ik daar echt never nooit tijd voor hebben :n .