Ben nu aan het werk. Om 12 uur begonnen. Tot uurtje of 8 denk ik. Daarna nog op verjaardagsvisite. Daarna lekker optijd op bed want ik ben een beetje kapot van gister . Het heeft mijn rug niet echt goed gedaan . M'n spieren doen super zeer. M'n wervels staan wel weer aardig goed geloof ik .
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-09 15:18
Goedemiddag Vorstin heeft een luierdagje vandaag, ze heeft op het land gelopen, en ik heb haar 2x gepoetst en even een kwartiertje aan de longe laten lopen.
Sofie word vandaag ook even gelongeerd. Verder heeft ze lekker in de wei gelopen. Zal als ik thuis kom van het werk wel even bij d'r kijken
Biem
Geplaatst: 13-09-09 15:51
Goeiemiddag!
Kim: Fijn dat je lekker gereden hebt Wat is er eigelijk met loempia??
Ben net even naar een manege geweest, waren onderlinge wedstrijden en 2 bewoners (waar ik vrijwilligerswerk doe) moesten rijden, was best wel een beetje koud en daarna nog even De Koog ingeweest, daar was Texel Cullinair, zag er ook gezellig uit . Straks naar Heliante..
AntheaV
Geplaatst: 13-09-09 16:19
Ik was mijn studentenkaart ook al weer kwijt Maar die heb ik net weer gevonden gelukkig
Het is hier wel raar weer. In Hoogezand heeft het heel veel geregend (is 10km verderop) Hier in Kiel heeft het 2x heel kort en hard geregend. Nu is het de hele tijd droog en ook vrij zonnig, maar het waait wel heel erg hard. Net even op buitenrit geweest met Yentil en dat was wel lekker even.
CoriienRN
Geplaatst: 13-09-09 17:08
Goede dag!!
Kim super debuut dus!!!
Nou ik mag ook niet klagen vandaag Had vandaag echt de zenuwen, omdat het vorige week dus niet zo goed ging maar ach dacht ik we zien het wel
En ja zo ben ik me parcour in gegaan, en we werden 1ste 2de parcour ook 1ste was de enige foutloze Dus ben nu L starg. Dus ben echt super blij
Snoek ja gaat erg hard, maar blijf nog even hangen hoor in de B wil gewoon meer vertrouwen en meer combi worden. Heb maar in totaal 3 wedstrijden gereden waarvan ik maar 1 parcour had gereden (omdat ik eerste x officeel eerst rondje oefen deed, daarna duurde het te lang en heb ik me voor het 2 de rondje afgemeld, 3de wedstrijd zelfde) en nu 4 tegelijk dus ben echt super blij
Dat begrijp ik wel hoor Had in jouw geval precies hetzelfde gedaan. Wel fijn dat hij het zo goed doet! En jij ook Jetske! Jammer van die stop op 1, maar verder super!
Volgens mij hebben de springlessen bij Jeroen iets magisch, ik hoop dat het bij mij ook gauw komt
Snoek idd heb zo iets van ja nu zijn we pas echt aan het trainen, toen me realtie uit gegaan is, zijn we pas echt serieus hard gaan trainen, dus ja, heb geen haast gewoon fijn rond komen en letten op me stijl En door dat we nu helemaal vol zitten met wedstrijden is er geen tijd voor les, bij jeroen. Dus zodra we weer wat lucht hebben, gaan we weer een x Idd tis heel apart maar bij jeroen lopen ze echt
Lekker toch, dat het nou allemaal goed gaat Waar rijd jij allemaal springwedstrijden? Als ik op internet kijk, kom ik niet verder dan dat er in Lisse en Hazerswoude springwedstrijden zijn.
Nou wassenaar niet hoor, bij de zuid hollandse das gras , de kieviet is wel op zand.. bij de palestyn
WolinLotte
Geplaatst: 13-09-09 23:05
Ja het is gras, met een zand ondergrond, vind dat toch wel echt fijn , heeft altijd goed gewerkt, alle keren dat we daar waren, met of zonder regen; prima starten. Onder fijn starten versta ik ook wel goede organisatie, is daar ook wel goed.
Ede was overigens weer leuk vandaag , ik hoop de volgende keer mee te kunnen met Wo , zou wel leuk zijn, terrein is echt zo ontzettend mooi daar!!
Moet morgen op mijn nieuwe afdeling beginnen.... Ik heb alleen een keel waar je U tegen zegt, slikken is pijnlijk en mijn holtes zitten vol .. altijd zo leuk deze tijd van het jaar..
Edit: Ik heb ook nog eens oorpijn
jipje_niekje
Geplaatst: 13-09-09 23:12
Goeienavond! @Snoekiej en Kim: Gefeliciteerd met jullie fijne cross ritten! @Caroline: Balen dat de merrie zo gemeen stopte, maar verder dus wel lekker uit kunnen rijden. En wat een aso punten zeg! @Corien: Gefeliciteerd met je fijne rondjes, winstpunten en prijzen! @Jetske: Balen dat Bam ging staan op hindernis 1, gelukkig daarna nog wel af kunnen maken. @WL: Balen dat je last van je keel hebt, veel succes voor morgen alvast!
Ik ben vanmorgen even lekker naar het bos geweest met Nika, daarna naar vriendin geweest, was erg gezellig. Ook hebben we onze vakantie samen geboekt, gaan in januari samen een weekje naar de sneeuw in Oostenrijk Heb er nu al zin in!
WolinLotte
Geplaatst: 13-09-09 23:13
Wat leuk Benthe!!! Even lekker er tussen uit!
Scum, welke vakantiebestemming is het nu geworden?
Ik kijk de nacht even aan, maar heb 38 graden , heb het fijn van mijn broertje over genomen... Wat een timing weer.