Jaja 
Nou lekker met Lipso gestapt op advies van mijn moeder maar even de slofteugel erom geknoopt. Was maar goed ook. In het begin was hij erg braaf maar opeens besloot hij zich razendsnel om te draaien en het op een lopen te zetten (wat ik gelukkig kon voorkomen). Wat was er aan de hand... er stond opeens een boom in het nabijgelegen weiland
Daarna nog 1 keer zo'n frats gehad en voor de rest was hij best wel braaf. Hij voelde zich natuurlijk wel helemaal "the man". Op een zandpad nog even afgestapt om te voelen hoe het met zijn beentje was. Gelukkig niet warmer ofzo. En toen met opstappen kreeg hij het opeens weer op zijn heupen. Ik zat gelukkig al wel maar toen begon hij opeens heel hard achteruit te lopen. Dus ik gaf flink been en dat was natuurlijk precies de bedoeling want Lips vloog "gehoorzaam als die was" natuurlijk naar voren 
Verder was ie weer braaf en zijn beentje was niet dikker of warmer naar het stappen. Het is nog steeds niet helemaal zo dun als zijn andere beentje, maar we zijn natuurlijk ook pas 2 weken verder. En denk dat het juist wel goed is dat hij nou weer wat mag gaan draven enzo