Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Ik zag trouwens ook de startlijsten van volgende week van het springen in Well. Er stond bij: starten op aanmelding. Grrr, daar heb ik een hekel aan. Dan krijg je dus allemaal van die profs die met 10 paarden komen en voor moeten kruipen....
gomir schreef:Mensen met meerdere paarden gaan gewoon voor(moeten ze natuurlijk wel een beetje op tijd inschrijven, dat gedonder met 11a, 11b en 11c is wat irritant als je nummer 12 bent).
Aan de andere kant is het ook heel erg vervelend als je er drie moet rijden in een rubriek van 20 starts en de ringmeester wil geen rekening met je houden en zet je als 11, 15 en 20(scheelt misschien dat ik het verhaal ook van de andere kant meemaak en regelmatig sta te bedelen bij de ringmeester
)
Simmie schreef:Vandaag had ik springwedstrijd met djin.
Het ging hardstikke lekker en goed!
Foutloos in het basisparcours en foutloos in de barrage!
Ik ben daar zo blij mee! Normaliter heb ik wel 2 balken met djin, dus jullie snappen mijn blijdschap vast wel. Ok, we gingen nog ietwat hard, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
Uiteindelijk was ik 2e van 44 starts! En 20 euries rijker.
Oja, ik ben nu ook L startgerechtig met haar (B+11). Niet dat ik dat gelijk ga doen hoor!