Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook mooi achterwaarts en de keertwendingen gingen ook heel netjes 

Die andere sprong ie over 

Hahaha klinkt nog niet zo drastisch, moet echt nog aan de nieuwe proeven wennen. Verder was die jury ook heel streng, er was gewoon niemand met een winstpunt 
Snap ik dus geen kont van

Maar ging allemaal wel redelijk, tot een stom steiltje met een hekje eronder (wit-paarse hindernis, heeft ie het altijd al niet zo op) maar kwam ie een beetje raar over, ik hem een tik gegeven sprong ie echt als een kip zonder kop over de hindernis daarna 

Scum schreef:Ik zag trouwens ook de startlijsten van volgende week van het springen in Well. Er stond bij: starten op aanmelding. Grrr, daar heb ik een hekel aan. Dan krijg je dus allemaal van die profs die met 10 paarden komen en voor moeten kruipen....
).
(scheelt misschien dat ik het verhaal ook van de andere kant meemaak en regelmatig sta te bedelen bij de ringmeester
) 

), dat schoot ook niet echt op
Toen heb ik maar even rustig staan kijken en otje daarna weer opgepakt

het water in ging in de groep na ons, haalde toch uit naar mijn auto toen ik erlangs reed
Gaat ze hem nog belonen ook
gomir schreef:Mensen met meerdere paarden gaan gewoon voor(moeten ze natuurlijk wel een beetje op tijd inschrijven, dat gedonder met 11a, 11b en 11c is wat irritant als je nummer 12 bent).
Aan de andere kant is het ook heel erg vervelend als je er drie moet rijden in een rubriek van 20 starts en de ringmeester wil geen rekening met je houden en zet je als 11, 15 en 20(scheelt misschien dat ik het verhaal ook van de andere kant meemaak en regelmatig sta te bedelen bij de ringmeester
)
. Die jongens mogen best voor van mij. Maar bij ons in de regio komt het er meestal op neer dat je je aanmeldt; dan ben je bijv. nr 10 en dan opeens worden er nog een stuk of 10 tussen gepropt. En degene die het meest brutaal is gaat de ring in. Er zijn zelfs zulke brutale figuren bij ze zelf een krijtje pikken en zichzelf op het bord ertussen schrijven.
Sommigen rijden ook gewoon een ander omver die net de ring in wil gaan en starten gewoon. Dat vind ik onfatsoenlijk (om nog maar niet over de taferelen bij het losspringen te praten, vooral in de klassen B en L).
Maar goed, dit wordt vast een uitzondering
vind het helemaal niks
ik denk dat ik het toch maar bij springen houd 
en dan op het aller laatst in de stop gaan
ze was enorm kijkerig. ze deed het verder allemaal erg braaf, maar je hoeft je hand niet weg te steken of ze staat alweer aan het andere kant van het veld 

maar ondertussen ligt haar mond wel helemaal open
pfff misschien toch maar een tijdje zonder bit ofzo gaan rijden?! zo gaat het niet over natuurlijk.. ze is veel te enthousiast
! punten gereden dus ineens 3 winstpunten, YAHOO!!!!!
(mijn vaste fotograaf
)Heb het nu erg druk...
waren wij toch nog 2e geworden
)
Simmie schreef:Vandaag had ik springwedstrijd met djin.
Het ging hardstikke lekker en goed!
Foutloos in het basisparcours en foutloos in de barrage!
Ik ben daar zo blij mee! Normaliter heb ik wel 2 balken met djin, dus jullie snappen mijn blijdschap vast wel. Ok, we gingen nog ietwat hard, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
Uiteindelijk was ik 2e van 44 starts! En 20 euries rijker.
Oja, ik ben nu ook L startgerechtig met haar (B+11). Niet dat ik dat gelijk ga doen hoor!