Ga denk maar lekker naar bed, nog even in mijn boek voor Nederlands lezen en dan lekker slapen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
even engels leren
Trouwens, mijn ene opa en oma hebben ook al best lang een computer, zelfs msn, alleen dat doen ze nooit
(wel handig als je je verveelt, kun je gaan msnen of bokken
) mijn andere opa en oma moeten er niks van weten
Lielle schreef:Gomir, waarom was jij trouwens naar Belgie? IK wil dat al de hele tijd vragen, maar vergeet het steeds![]()
Citaat:Springles gisteren ging weer super, Raimaer maakte nu de sprong weer wel mooi af achter. Volgens mij komt het toch door de spanning op de wedstrijden, die zowel met dressuur als met springen opspeelt. Ik ben begonnen met nerv control van Pavo, eens kijken of dat helpt. Iemand nog andere tips? Ik had zondag al thuis losgereden en was er royaal op tijd op gaan zitten.
Maar kan ik er niet van maken 

goed teken, ze vliegt overal overheen, super snel
helemaal verliefd, echt mijn type qua rijden
Wietse was er zeer te spreken over..
echt leerzaam!! maja wat wil je met zo'n parcoursbouwer 
minnie_muis schreef:joepie! Ik heb bij imperial riding een zadeldekje gewonnen met daarop de naam van mijn paard/pony gebroduurd!
(alleen geen idee wat
) 
Ik kom haar snel eens live bewonderen 

Etten-Leur kan ik niets vinden, maar dat ligt zo te lezen niet aan mij.

Ik heb er ooit een kalkoenset gewonnen
Volgende week nieuwe poging.

Tof zeg, zullen we dan maar eens een bestemming voor zoeken 

)
Ze ging mee naar de manege zodat ze in de stapmolen kon (volgens de da was dat goed) Nou ik haal haar van de kar af en dat andere paard werd opgezadelt. DAt ging nog goed. Toen wilden we naar de bak dus ik draai Yentil om en ze bedenkt zich niet en begint te bokken en toen kreeg ik een trap in mn rug
dat deed hartstikke pijn mar goed, Yentil liep toen los en die ging keihard rondrennen en bokken. Uiteindelijk werd ze weer gevangen. Toen ging ze de stapmolen en dat ging vrij goed
ik haat kleine witte pony's
balen van die trailer en van je hoofd