[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:52

*inspiratieloos*

Ga denk maar lekker naar bed, nog even in mijn boek voor Nederlands lezen en dan lekker slapen

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:58

trusten vief..
ik ga ook naar mn bedje even engels leren
d0eg iedereen

Scum

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:20

Zo moeilijk is het toch niet. Je kunt in een half uurtje tijd een toonbare site bouwen waar alle knopjes het wel doen.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:25

een fatsoenlijke site met de nodige info zou idd wel handig zijn..
zozo, stoere opa's en oma's, msnen nog wel! Trouwens, mijn ene opa en oma hebben ook al best lang een computer, zelfs msn, alleen dat doen ze nooit (wel handig als je je verveelt, kun je gaan msnen of bokken ) mijn andere opa en oma moeten er niks van weten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:30

Lielle schreef:
Gomir, waarom was jij trouwens naar Belgie? IK wil dat al de hele tijd vragen, maar vergeet het steeds

Ik was mee om te groomen. We zijn naar Moorsele geweest(woensdag weg, zondag terug. Wedstrijd van donderdag t/m zaterdag) met 6 paarden. Was echt super om een keer mee te maken
Super complex ook daar! www.zilverenspoor.com

Citaat:
Springles gisteren ging weer super, Raimaer maakte nu de sprong weer wel mooi af achter. Volgens mij komt het toch door de spanning op de wedstrijden, die zowel met dressuur als met springen opspeelt. Ik ben begonnen met nerv control van Pavo, eens kijken of dat helpt. Iemand nog andere tips? Ik had zondag al thuis losgereden en was er royaal op tijd op gaan zitten.

Kilometers maken Maar kan ik er niet van maken
Wedstrijden moeten voor zulke paarden eigenlijk zo gewoon worden dat die spanning wegvalt of iig flink minder wordt

Merrie ging vandaag super! Otje was veel te jolig en fris, maar Cheeka ging echt heel fijn. We hebben zelfs een keer een oxer uit een lijntje wat opgetrokken, ging ook heel simpel
Als ze zondag met oefenparcours ook zo fijn gaat dan rijd ik daarna misschien nog een rondje L

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:33

Scum, jij was toch diegene die met dat paard zat met die peesblessure??(Oro)

het paard dat ik rijdt heeft ongeveer 5 jaar geleden ook een zware peesblessure gehad.. Die hing toen echt op het randje van leven en dood...die hebben ze dus echt een jaar lang alleen maar in de wei gezet en aan de hand laten stappen..toen zijn ze een half jaartje lang weer begonnen met buitenritjes...

Het lijkt een beetje overdreven maar hij kan nu gelukkig weer een parcours springen, zodat dat zijn pezen daar teveel last van hebben! (zwellen niet meer op!)

Het gaat zelfs zo goed weer, dat ik volgende week mee mag naar de indoor cross training in ijsselsteijn..
Hij zal nooit meer echt hoog mogen springen, maar dat zal voor jouw paard wel anders zijn denk ik

Ben je wel met m aan het rijden weer of niet?

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:35

gomir; fijn dat Cheeka zo goed ging!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:36

waar ga je je rondje rijden Gomir?
ik heb vanavond ook weer springles gehad van Wietse van der Velde, en ik ben helemaal in de 7e hemel

de vorige lessen deed ze het al super, maar ze piept er af en toe wat tussen uit...laat ik het maar Overenthousiast noemen
dus vandaag voor het eerst met mexicaan gereden, ze vond het heel raar, maar ze liep er 10x beter op!! en nog wilde ze wat Te enthousiast worden goed teken, ze vliegt overal overheen, super snel helemaal verliefd, echt mijn type qua rijden Wietse was er zeer te spreken over..
we hebben vanavond veel balkenwerk gedaan en allemaal technische lijntjes met rare hindernissen echt leerzaam!! maja wat wil je met zo'n parcoursbouwer

dus ik droom nog even verder

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:39

rt; fijn dat het bij jou ook zo goed ging!
ik hou ook wel van lekker voorwaartse paarden!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:41

minnie_muis schreef:
joepie! Ik heb bij imperial riding een zadeldekje gewonnen met daarop de naam van mijn paard/pony gebroduurd!

MIjn zusje heeft de hoofdprijs (alleen geen idee wat )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:46

RT: Bij jullie op de club
Paarden is vanaf 1 uur toch(en dan beginnen ze met BB)?
Fijn dat het zo lekker ging Ik kom haar snel eens live bewonderen

Canter: fijn dat het zo goed gaat

Ik krijg op de site van Chaam nog het vraagprogramma van 2005... Etten-Leur kan ik niets vinden, maar dat ligt zo te lezen niet aan mij.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:53

gomir; je zusje heeft volgens mij iets van een Jolly Feeder ofzo gewonnen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:55

dat volg ik niet helemaal gomir...?? ben zeker blond
gefeliciteerd met de prijzen!!
heeft Goldie niet al wat vaker wat gewonnen??

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 23:58

Klinkt gaaf gomir, groomen in Belgie

Die kilometers had ik ook al bedacht, stomme is alleen dat ze er alk behoorlijk wat op heeft zitten

Proficiat met de imperial riding prijzen Ik heb er ooit een kalkoenset gewonnen

De site van EL heeft wel een adres voor de coupons

mijn bijdrage aan de 500 pagina's

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:00

Floor, Online heeft idd een lichte peesblessure. We mochten na 3 maanden stappen weer licht dressuurwerk doen. Na 4 maanden mocht hij weer dressuurwedstrijden (L2), maar hij zat al snel tegen de verplichte promotie aan. We mochten van de DA pas na 6 maanden M1 gaan doen.

Hij wordt om de anderste dag gereden, alleen dressuur. Ik moet even overleggen wanneer hij weer mag gaan springen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:01

Ik heb vandaag toch ook best veel bijgedragen. }>

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:01

oja ik ga het begrijpen Gomir...beetje laat haha, ik ben er zondag ook hoor

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:04

Ik ben paar dagen afwezig en heb enorm veel bij moeten lezen!!
Ben meeste dus weer vergeten
Van het weekend was ik met mijn lover paar daagjes naar Maastricht. Meteen even geJIMt. Zaterdag Kur gezien,zondag grote prijs en s'avonds had ik kaarten voor Monty Roberts gewonnen
Helaas vond ik dat nogal tegenvallen, was net een amerikaanse reclame show. Tegenvaller dus!
Grote prijs was wel erg leuk en Kur ook, alhoewel ik Lingh boven Salinero verkoos
Dinsdag was ik weer heerlijk thuis bij mijn beessies!!! Gelukkig is Laros weer helemaal uit zijn verkoudheidsdip en Uniek heeft me duidelijk laten merken dat het HEEL verstandig was haar even te longeren ipv rijden. Ze was echt MEGAfris.
Jammer genoeg had ik vandaag een mega baaldag!!!
Vanmorgen moest Rebel naar Utrecht voor controle (is geopereerd aan bokvoetje)
maar iemand had de trailer even verzet en de rem erop gelaten met gevolg dat alles geblokkeerd was! Na 2 uur klooien Utrecht maar afgebeld Volgende week nieuwe poging.
Daarna liep ik het gereedschap hok in en gleed weg en sloeg erg hard tegen de rand van de deurpost
Gevolg buil op mijn kop en waarschijnlijk hersenschuddinkje volgens omstanders.
Mijn hand had ik ookal erg gestoten dus daarna ben ik maar gestopt met actief zijn!
Morgen maar nieuwe poging!!
Zo genoeg bijgedragen aan de 500?

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:05

Gomir: heb jij al wat van die fokkerijcursus gehoord???

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:07

Dat gaat per post JJ, en niet per aantal woorden

Wat een pechdag, en het was nog niet eens vrijdag de 13e!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:07

Ik wilde het net gaan uitleggen RT
Begint om 1 uur toch? (je hoeft toch niet in witte broek enzo?)

Goldie heeft idd al eens eerder iets gewonnen, maar ik weet niet maar waar, wat en waarmee
Een Jolly Feeder Tof zeg, zullen we dan maar eens een bestemming voor zoeken

België was absoluut voor herhaling vatbaar Lielle! Maar meestal gaat er wel iemand mee en ben ik overbodig

Otje moet ook nog steeds kilometers maken en die heeft er ook al aardig wat in de benen

SGW's kan ik nog niet opgeven, ik wacht nog op een nieuw setje dressuurcoupons, komt volgende week wel
Morgen eerst een enveloppe richting Sneek sturen, moet alleen mijn eigen coupons er nog even bij proppen

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:11

Jeetje JJ...Ik dacht dat ik een baaldag had vandaag
Ik ging vanmorgen netjes met de trein van 7 uur naar werkgroep(9-11), kwam er geen begeleider opdagen. Was ook erg zonde van mijn tijd...
Op de terugweg had de metro nog een kwartier storing, waardoor ik op een halve minuut de trein gemist heb. Schoot dus ook allemaal niet op
Gelukkig werd mijn dag daarna alleen maar beter. 8,5 voor acute geneeskunde en bij Marco was het ook wel weer leuk

Ik heb vorige week mail gehad over de cursus. Er is voldoende deelname en we starten op 12 december om 19:30 bij Stoeterij 't Centrum te Wijdenes.
(ik zal het in mijn agenda kliederen trouwens )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:11

Yentil is echt zo stout. Ze ging mee naar de manege zodat ze in de stapmolen kon (volgens de da was dat goed) Nou ik haal haar van de kar af en dat andere paard werd opgezadelt. DAt ging nog goed. Toen wilden we naar de bak dus ik draai Yentil om en ze bedenkt zich niet en begint te bokken en toen kreeg ik een trap in mn rug dat deed hartstikke pijn mar goed, Yentil liep toen los en die ging keihard rondrennen en bokken. Uiteindelijk werd ze weer gevangen. Toen ging ze de stapmolen en dat ging vrij goed

Toen ik thuis kwam zei mn moeder: leeft de stapmolen nog? Ik zo: leeft anthea nog...nee ik haat kleine witte pony's

jollyjoker: je moet idd behoorlijk wat bijlezen als je een paar dagen afwezig bent balen van die trailer en van je hoofd

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:12

als we zo doorgaan redden we de 500 denk ik wel

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:13

dat is echt een pechdag JJ!
geen last meer van je hoofd?
anthea; klinkt pijnlijk, stoute yentil!
gomir; gelukkig dat jij de dag beter afsloot