Maar idd je ziet wel.
Toen ik met Shuddy reed, was een wedstrijd minder intensief dan een stevige training omdat hij niet veel nood had aan veel opwarming en zich niet opjoeg op verplaatsing.En oh ja, ik zal idd WVUR rijden maar niet veel. Als ik dressuur ga meepikken, dan enkel de dichte locaties van W*aregem en Gaver*ranch. Mss Dom*ein Lei*edal. En jumpings de hele lage een paar denk ik. En daarvoor zullen we ook niet ver gaan en houden bij W*aregem, Gave*rranch en Zil*veren Spoor.
ze zwegen nogal snel.
ik heb dat ook wel nu niet zo zeer met laarzen
1 per 1 buiten gezet en nu nyona vastgepakt en Fiona er alleen laten achter komen, ging super!

mijne zijn doodgewoon zwart. Zou ooit graag custom made aanschaffen maar mezelf kennende... gaat dat nog even duren. Eerst gewone aanschaffen en een paar rijschoenen. Dan kan ik de laarzen sparen voor wedstrijd en de schoenen voor dagelijks gebruik.
En of zij het allemaal zo leuk vinden... This een beetje dat ze gewoon voor u willen werken.
Ik mag op mijn kop staan, foert is foert. Druk zetten heeft geen nut, dan blokkeert hij compleet en maakt hij er een krachtmeting van.
moogt hem lenen hoor