Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eef_Bam schreef:Sim: Geloof jij in dat soort dingenHad ik je niet voor aangezien, ik geloof best dat er meer is dan wij kunnen zien, maar dat soort dingen is 9 van de 10x gewoon oplichterij.
wel fijn dat je weer met carpi mag stappen
gek als een deur hoop dat hij dat morgen ook is

Wat voor auto is het geworden? 

Wel fijn dat de hechtingen van capri er weer uit zijn en je mag gaan stappen.

Hier nog in zijn oude stal.
_Noor schreef:@ Sannn: ga je vreemd?!Veel plezier!

Dat hoef ik Jer niet aan te trekken, dan gaat ie flippen!

Voor mij wordt het de aankomende maanden leven op water en brood! Ik heb echt te veel geld uitgegeven bij de makro. Twee skibroeken, een skijas, thermo-ondergoed, pullies, (af)wasmiddel in grootverpakking, laminaatreiniger, shampoo & conditioner in grootverpakking. Ik wilde ook eigenlijk nog nieuwe handdoeken, maar ik vond de kwaliteit niet zo geweldig! 

Maar het is een paard die graag weg wilt, daar knapt ze van op. Vrijdag ook, zet ik de auto voor de trailer begint ze knoerdhard te hinniken. Het scheelt ook wel hoe je op wedstrijd gaat. Ik ga dan meer voor de ervaring, niet voor de punten. Zie het meer als traning...
Maar wat is het lastig zeg als je helemaal anders moet gaan rijden!
Inmiddels weet ik wel wat er ongeveer aan de hand is. Er is een volledige kortsluiting ergens door ontstaan en mijn auto kreeg ook geen brandstof meer. Weggesleept naar een kleine garage, omdat de dealer gewoon VEEEEEEEL te duur is.
Via onderdelen lijn regel ik dan nieuwe onderdelen. Maandag hopen ze dat de auto weer loopt, maar dan zal ook nog de oorzaak van de kortsluiting gevonden moeten worden....
1 geluk, de auto is niet in brand gevlogen, als ik de kortsluiting rijdend had gehad dan was het wellicht anders afgelopen. Maar evengoed geeft het een hoop stress, niet alleen de kosten, maar ook het constante geregel om wat te lenen etc. Dus mijn werkweekje Spanje is inmiddels al naar de haaien kwa geld vrees ik....
zo kom ik Goddomme nooit aan een ander springzadel....
wanneer ik de punten van de andere B groep zie kan ik mijn stand in de selectie zien, maar ik ben dus supertevree !!!!!!!!!!
Bull pakte heel gretig aan, het ritme begin wat rot, maar we kwamen er lekker in en omdat het twee fasen was konden we heerlijk groeien in ritme. Ik hoop dat we deze lijn vast kunnen houden. was de eerste keer dat ik een TWEE fasen deed, maar vond het erg leuk, je bent tenminste niet zo snel klaar....
net alsof je nog een rondje mag....
...Ik heb film dus zal eens kijken of deze op youtube te zetten is.
Na de (ietswat drukke) koffiepauze was ik echt supermoe en slap, en toen moest ik Vorstin nog doen en nog longeren. Gelukkig wilde een stalgenoot Vorstin wel rijden, en het longeren heb ik overgeslagen. Ben toch nog lang niet zo fit als ik dacht!

? Fijn dat de meeting leuk was!
Sannnn schreef:Ik heb altijd maar 1 broek mee, vind het anders zoveel meenemen. 2 jassen en 2 broeken passen bij mij niet in de koffer!
Pfft, dat klinkt echt niet goed Sussie. Is het hetzelfde als toen zeg maar? Je zou bijna denken dat er weer wat kapot/ ontstoken is omdat het zo gezwollen en rood is... Hopelijk kan je snel terecht!![]()
Net gereden met brace. Viel me mee. Ze liep lekker, ze heeft d'r echt zin in!Maar wat is het lastig zeg als je helemaal anders moet gaan rijden!
http://www.podobrace.nl/shop/product/lp ... brace-454/ Deze heb ik. Fysio zei dat deze voor nu goed was, mocht ik echt geopereerd worden en altijd brace om moeten. Dan moest ik er 1 echt op maat hebben zei die.

. Sannnn schreef:dat wist ik ook niet,maar je schijnt maar een maximaal aantal prijzen te kunnen geven ?? (hoorde ik) dus dan delen ze die 92 combi's uit de B ergens doormidden ?? maar voor de selectie punten word dat natuurlijk wel bij elkaar bekeken, dus vandaar dat ik nu ook nog niet weet wat dan mijn selectie plek zou zijn. Ik weet nl de stijlpunten van die tweede B groep.Gefeliciteerd met je 6e plek Bianca! Waren er 2 groepen dan? Hebben ze dat zeker vandaag pas veranderd.
.
.
.