Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eef_Bam schreef:Sim: Geloof jij in dat soort dingenHad ik je niet voor aangezien, ik geloof best dat er meer is dan wij kunnen zien, maar dat soort dingen is 9 van de 10x gewoon oplichterij.
_Noor schreef:@ Sannn: ga je vreemd?!Veel plezier!
Sannnn schreef:Ik heb altijd maar 1 broek mee, vind het anders zoveel meenemen. 2 jassen en 2 broeken passen bij mij niet in de koffer!
Pfft, dat klinkt echt niet goed Sussie. Is het hetzelfde als toen zeg maar? Je zou bijna denken dat er weer wat kapot/ ontstoken is omdat het zo gezwollen en rood is... Hopelijk kan je snel terecht!![]()
Net gereden met brace. Viel me mee. Ze liep lekker, ze heeft d'r echt zin in!Maar wat is het lastig zeg als je helemaal anders moet gaan rijden!
http://www.podobrace.nl/shop/product/lp ... brace-454/ Deze heb ik. Fysio zei dat deze voor nu goed was, mocht ik echt geopereerd worden en altijd brace om moeten. Dan moest ik er 1 echt op maat hebben zei die.
Sannnn schreef:dat wist ik ook niet,maar je schijnt maar een maximaal aantal prijzen te kunnen geven ?? (hoorde ik) dus dan delen ze die 92 combi's uit de B ergens doormidden ?? maar voor de selectie punten word dat natuurlijk wel bij elkaar bekeken, dus vandaar dat ik nu ook nog niet weet wat dan mijn selectie plek zou zijn. Ik weet nl de stijlpunten van die tweede B groep.Gefeliciteerd met je 6e plek Bianca! Waren er 2 groepen dan? Hebben ze dat zeker vandaag pas veranderd.