[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 10:45

Shop ze Mootje! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 10:46

Eef_Bam schreef:
Sim: Geloof jij in dat soort dingen :? Had ik je niet voor aangezien, ik geloof best dat er meer is dan wij kunnen zien, maar dat soort dingen is 9 van de 10x gewoon oplichterij.

Ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en sta voor alles open met een zeker sceptisme. Daarnaast vind ik dat je niet over iets kunt oordelen als je het zelf niet hebt ervaren. Bovendien was ik wel eens benieuwd naar zoiets. Baat het niet dan schaadt het niet. Aangezien Danae aardig goede recensies had, dacht ik, waarom niet? Jammer alleen dat ze na de reading helemaal niks meer liet horen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 10:53

Goede morgen!

gister afwezig :o

Evelien balen dta je gezakt bent! :( wel fijn dat je weer met carpi mag stappen :)
Sim ik ben ook niet zo van de paranormaal maar iemand op me werk een kennis daar van werd aan gesproken door beb het meduim uit leiden, nou die vertelde toch dingen tegen hun dat ik ook achter me oren ging krabben van hoe kan dat..
san succes met studeren!
snoek was het leuk in ermelo?
mootje veel plezier bij de makro :)

Ik ga richting stal, hele dag wedstrijd daar dus moet me vriendinnetje lezen :)
GIster nog springles gehad hij was echt zo :):) gek als een deur hoop dat hij dat morgen ook is :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 11:02

Morgen :wave:

Mandy: Leuk nog een auto :)) Wat voor auto is het geworden?
Evelien: Wat balen dat je gezakt bent.. :(:)
Sim: Kan ik altijd zo moe van worden zulke mensen... :\
Mootje: Shop-ze!
Corien: Veel plezier op stal :)

Ik heb een lekker relaxt dagje. Vriendje is er en nog even paardjes rijden eind van de middag. Vanavond een huisfeest van een vriendinnetje en morgen weer eens een proefje rijden :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 11:18

Goedemorgen!

Evelien: wat balen zeg dat je weer gezakt bent voor je vrachtwagenrijbewijs! :(:) Wel fijn dat de hechtingen van capri er weer uit zijn en je mag gaan stappen.
Mandy: leuk nog een auto. Wat voor een?
Mootje: veel plezier met shoppen!
Corien: veel plezier op stal. Veel succes voor je vriendin!
Vief: relaxt dagje, lekker :D
Sim: ik sta ook voor alles open, maar wel met net als jij met een zeker sceptisme. Het is niet echt dat ik erin geloof, maar inderdaad baat het niet dan schaadt het niet. Veroordeel ook niemand die readings e.d. laat doen. Geloof zeker wel dat het voor mensen een toegevoegde waarde kan zijn.
Noor: studeerse! En succes met je drukke programma dit weekend!
Evie: complimentjes zijn altijd leuk!
Snoekiej: hopelijk gaat het rijden vandaag beter!

Ben deze nacht goed doorgekomen. Nog steeds een dikke pijnlijke pols helaas. Zit dus aan verplichte rust gebonden. Ik hoop echt dat het snel weer over is. Zat hier niet echt op te wachten. En ook al kan ik maandag bij de huisarts terecht, die kan er weinig aan doen (behalve nog zwaardere pijnstillers) dan mij door te sturen naar het ziekenhuis. Waar ik dan weer op de wachtlijst kom en dus nog langer mag wachten.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 12:09

Sussie: wat naar dat je pols nog zo'n pijn doet! Hoe is dat zo gekomen?
Vief: veel plezier met rijden vandaag en vast succes morgen!
evelien: balen dat je gezakt bent, volgende keer beter!
Mootje ging heerlijk shoppen geloof ik..
snoekiej: veel plezier met rijden!

Hier is het echt heeel smerig weer! Ik wou eerst naar de verenigingsles gaan kijken, maar aangezien dat buiten is sla ik dat maar even over.
Ik ga mezelf zometeen maar even trakteren op een ritje naar de Decathlon!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 12:25

Evelien balen zeg dat je weer bent gezakt.
Sannn super dat je weer mag rijden!!
Sussie jeetje balen van je pols. Sterkte ermee!
Mootje shopze! :D
Iedereen succes en veel plezier met rijden!

Het weer valt hier wel mee! Mooi droog iig!

Hier trouwens nog een foto van Wonderland met zijn supermanpak! :D Hier nog in zijn oude stal.
Afbeelding

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 13:05

_Noor schreef:
@ Sannn: ga je vreemd?! :P Veel plezier! ;)

Zou niet durven hoor. :D

Balen Evelien. Bij mij was 3 keer scheepsrecht voor m’n B, hopelijk bij jou voor je vrachtwagen! Top dat je met Capri weer mag gaan starten!
Shopze Mootje!
Sussie, wat ontzettend klote... Sterkte ermee.. :(:)
Dat is echt een supermanpak Margriet. :D

Ben net terug van selectie wedstrijd springen in Nijkerk, was goed te doen daar. Heb Bianca nog zien springen met Bull. :)
Zit nu te denken over 3 weken keer BB en dan over 4 weken weer M1 starten en dan over 5/6 weken weer B parcours. Dat is wel rustig opbouwen toch? Vind het zo lastig te bepalen hoe je rustig opbouwt, vooral omdat ze niet echt rust gehad heeft. Ze is 2,5 week gelongeerd en daarvoor 5 dagen elke dag 30 minuten op het harde gestapt. Dus ze heeft niet stil gestaan…
Meeting gisteren was gezellig! Vanaaf lekker naar de bios naar die film met Julia Roberts. Ben benieuwd. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 13:26

@ Sann: lijkt me op zich een goede opbouw, maar je paard zal dat het beste aangeven ;)
@ Margriet: mooi pakje :D Dat hoef ik Jer niet aan te trekken, dan gaat ie flippen!

Hier wat foto's van Thailand!
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... file_Photo
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... _state__=1
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... _state__=2
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... _state__=6
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... _state__=7
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... state__=11
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... state__=12
http://noorwijdenes.hyves.nl/album/5553 ... state__=15

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 13:36

Ik zie steeds alleen maar 1 foto? Van het strand.. Wel mooi daar!!
Idd Noor, afhankelijk wat Vero aangeeft. Kan iig wel met mijn nieuwe laarzen rijden eindelijk. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 13:40

Sussie, Wat ontzettend balen, zeg! En de HAP?
Margriet, Arme Wonderland :=
Sannn, Dat vind ik eigenlijk niet rustig opbouwen :o
Noor, Al je foto's zijn hetzelfde!

:= Voor mij wordt het de aankomende maanden leven op water en brood! Ik heb echt te veel geld uitgegeven bij de makro. Twee skibroeken, een skijas, thermo-ondergoed, pullies, (af)wasmiddel in grootverpakking, laminaatreiniger, shampoo & conditioner in grootverpakking. Ik wilde ook eigenlijk nog nieuwe handdoeken, maar ik vond de kwaliteit niet zo geweldig!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 13:44

Mmmmm, computertechnisch weer een blamage dus :P
Nou dan hebben jullie ze nog tegoed! ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 13:51

Mootje: heeft de Makro leeggekocht :D
Noor: ik zie inderdaad maar 1 mooie strandfoto. Ziet er wel goed uit!
Sann: goed naar Vero luisteren. Ze geeft zelf wel aan of dit een goede opbouw is of niet.
Margriet: ziet er zielig uit zo'n supermanpak, maar wel effectief denk ik.
floor: gelijk heb je dat je niet naar de verenigingsles gaat kijken in dit weer.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 14:08

Jeetje, jij hebt je idd uitgeleefd bij de Makro! Waarom 2? Ga je zo lang op wintersport dan? :P
Ik kijk idd gewoon hoe Vero is, anders doe ik het niet. Logisch ook. :) Maar het is een paard die graag weg wilt, daar knapt ze van op. Vrijdag ook, zet ik de auto voor de trailer begint ze knoerdhard te hinniken. Het scheelt ook wel hoe je op wedstrijd gaat. Ik ga dan meer voor de ervaring, niet voor de punten. Zie het meer als traning...
Maar we zullen zien. ;)

Het is hier nu nog droog dus ga zo maar lekker rijden, heb een brace gekocht. Wat zit dat rot zeg.. Kan heel mijn pols niet bewegen.

Hoe gaat het nu met je pols Sussie?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 14:38

Sannn, Ik heb altijd twee broeken en twee jassen mee op wintersport, omdat je nooit weet of je broek heel/schoon blijft.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:14

Sann: pols is nog steeds dik en pijnlijk. Zolang ik hem consequent hoog houdt gaat het wel. Maar heb net een half uur meegewandeld met vader, zus en moeder die met de paarden een rondje gingen stappen en waarbij mijn arm dus naar beneden hangt en mijn hand is weer helemaal dik en kloppend. Ook is mijn rechterhand duidelijk een paar tinten roder als de andere hand.
Brace is inderdaad even flink wennen. Ben er ondertussen aan gewend en voel het niet meer zitten met rijden. In het begin zat het ook echt in de weg.Welke brace heb je?
Mootje: kan er niet over meepraten. Maar het lijkt me inderdaad wel handig om twee ski-broeken mee te nemen. Het lijkt me niet handig om daar zonder te komen zitten.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:44

Ik heb altijd maar 1 broek mee, vind het anders zoveel meenemen. 2 jassen en 2 broeken passen bij mij niet in de koffer!
Pfft, dat klinkt echt niet goed Sussie. Is het hetzelfde als toen zeg maar? Je zou bijna denken dat er weer wat kapot/ ontstoken is omdat het zo gezwollen en rood is... Hopelijk kan je snel terecht! :(:)

Net gereden met brace. Viel me mee. Ze liep lekker, ze heeft d'r echt zin in! :D Maar wat is het lastig zeg als je helemaal anders moet gaan rijden!
http://www.podobrace.nl/shop/product/lp ... brace-454/ Deze heb ik. Fysio zei dat deze voor nu goed was, mocht ik echt geopereerd worden en altijd brace om moeten. Dan moest ik er 1 echt op maat hebben zei die.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:53

Ik zal me ook weer eens melden. Heb een beetje een But week achter de rug gehad. Zit nl al vanaf vorige week vrijdag zonder auto.. |( Inmiddels weet ik wel wat er ongeveer aan de hand is. Er is een volledige kortsluiting ergens door ontstaan en mijn auto kreeg ook geen brandstof meer. Weggesleept naar een kleine garage, omdat de dealer gewoon VEEEEEEEL te duur is. |( Via onderdelen lijn regel ik dan nieuwe onderdelen. Maandag hopen ze dat de auto weer loopt, maar dan zal ook nog de oorzaak van de kortsluiting gevonden moeten worden.... |o 1 geluk, de auto is niet in brand gevlogen, als ik de kortsluiting rijdend had gehad dan was het wellicht anders afgelopen. Maar evengoed geeft het een hoop stress, niet alleen de kosten, maar ook het constante geregel om wat te lenen etc. Dus mijn werkweekje Spanje is inmiddels al naar de haaien kwa geld vrees ik.... :( zo kom ik Goddomme nooit aan een ander springzadel....

Vandaag gesprongen in Nijkerk selectie en we zijn 6e geworden uit mijn groep.... <3 wanneer ik de punten van de andere B groep zie kan ik mijn stand in de selectie zien, maar ik ben dus supertevree !!!!!!!!!! :D Bull pakte heel gretig aan, het ritme begin wat rot, maar we kwamen er lekker in en omdat het twee fasen was konden we heerlijk groeien in ritme. Ik hoop dat we deze lijn vast kunnen houden. was de eerste keer dat ik een TWEE fasen deed, maar vond het erg leuk, je bent tenminste niet zo snel klaar.... :P net alsof je nog een rondje mag.... *\o/* ...Ik heb film dus zal eens kijken of deze op youtube te zetten is.

maar eerst nu even een paar uurtjes naar bed, want het gestress en geregel afgelopen week hakt er nu even hard in.....ben echt even totall los.... :Z

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:54

Goeiemiddag.
Nou, ik heb helemaal niet gereden :\ Na de (ietswat drukke) koffiepauze was ik echt supermoe en slap, en toen moest ik Vorstin nog doen en nog longeren. Gelukkig wilde een stalgenoot Vorstin wel rijden, en het longeren heb ik overgeslagen. Ben toch nog lang niet zo fit als ik dacht!

Gaaf dat jullie een nieuwe auto hebben Mandy!
Succes met studeren Noor!
Sim, zo had ik het dus precies ook!
Ermelo was leuk Corien. Fijn dat je springles zo lekker ging!
Lekker relaxt dagje idd Vief!
Wat kl.ote dat je nog zo'n last hebt van je pols Sussie :(:)
Veel plezier bij de Decathlon Floor
Haha, mooi pakkie heeft Wonderland Margriet :D
Sannn, ik zou voor de zekerheid nog iets meer tijd uittrekken. Ze heeft wel niet stilgestaan, maar qua conditie zal ze wel achteruit zijn gegaan toch? Je hebt de tijd toch :)? Fijn dat de meeting leuk was!
Oehh, jij bent dus weer blut Mootje :=

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:01

Sannnn schreef:
Ik heb altijd maar 1 broek mee, vind het anders zoveel meenemen. 2 jassen en 2 broeken passen bij mij niet in de koffer!
Pfft, dat klinkt echt niet goed Sussie. Is het hetzelfde als toen zeg maar? Je zou bijna denken dat er weer wat kapot/ ontstoken is omdat het zo gezwollen en rood is... Hopelijk kan je snel terecht! :(:)

Net gereden met brace. Viel me mee. Ze liep lekker, ze heeft d'r echt zin in! :D Maar wat is het lastig zeg als je helemaal anders moet gaan rijden!
http://www.podobrace.nl/shop/product/lp ... brace-454/ Deze heb ik. Fysio zei dat deze voor nu goed was, mocht ik echt geopereerd worden en altijd brace om moeten. Dan moest ik er 1 echt op maat hebben zei die.

Ik heb voor 's nachts een brace op maat. Maar die zit alsof je in het gips zit. Echt geen bewegingsvrijheid. Dus voor overdag niet echt een optie. Ik wil nog wel wat kunnen.
Ik denk dat er inderdaad weer een ontsteking zit op de plek waar mijn ligamentje kapot is. Het is namelijk weer op precies dezelfde plek het meest pijnlijk. Hoop alleen niet dat ik er weer zolang uit komt te liggen als toen. Hoe lang moet jij wachten voordat je bij de plastisch chirurg terecht kan?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:04

Nee, dat is voor overdag idd niets. Ik hoop het ook niet voor je. Ik kan 25 november terecht en ben 4 november bij de handfysiotherapeut geweest. Dus 3 weken later... Als ik geopereerd moet worden wordt de afspraak de 25e gemaakt. Hoop zelf nog in december, maar dat denk ik niet.
Duurde het bij jou allemaal zo lang de vorige keer?
Hier ga ik heen: http://www.xpertclinic.nl/ En dan bij Dr. Feitz.

Gefeliciteerd met je 6e plek Bianca! Waren er 2 groepen dan? Hebben ze dat zeker vandaag pas veranderd. :)
Wat balen Snoekiej dat je nog niet fit bent. :(:)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 13-11-10 16:06, in het totaal 4 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:05

Wat kl.ote van je auto Bianca. Daar ben je mooi klaar mee! Hopelijk wordt de reden van kortsluiting snel gevonden. Wel fijn dat je ondanks alle stress toch een fijn springparcours hebt kunnen rijden met Bull. Gefeliciteerd met je zesde plaats!

Snoekiej: balen dat je nog niet fit bent! Wel fijn dat een stalgenoot zo lief was om Vorstin even voor je te rijden.

Sann: dankje! Ik zal deze ook onthouden.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:15

Wonderland is net een ridder met zijn pakkie an!
Mootje: altijd vervelend die winkels! ;)
Bianca: knap vervelend als je auto kapot is! Proficiat met je plaats en winstpunten vandaag!

Ik heb ook weer heerlijk geshopt.. Bij de Decathlon sneeuwschoenen, gewichtjes voor mijn schouder en van die weggooi warmtedingen voor in je schoenen. Ik had ze nog nooit gezien, maar vond het als echte koukleum wel het proberen waard! De paardrijafdeling ben ik trouwens maar heel hard langs gelopen :+.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:17

Sannnn schreef:
Gefeliciteerd met je 6e plek Bianca! Waren er 2 groepen dan? Hebben ze dat zeker vandaag pas veranderd. :)
dat wist ik ook niet,maar je schijnt maar een maximaal aantal prijzen te kunnen geven ?? (hoorde ik) dus dan delen ze die 92 combi's uit de B ergens doormidden ?? maar voor de selectie punten word dat natuurlijk wel bij elkaar bekeken, dus vandaar dat ik nu ook nog niet weet wat dan mijn selectie plek zou zijn. Ik weet nl de stijlpunten van die tweede B groep.

Er riep trouwens ook iemand tijdens mijn springen, succes Bianca, dit bleek niet Lozeman of Yvet te zijn dus een andere bokker misschien...?? ik kon zo snel geen gezicht zien en zie dat ook op de film niet terug. Thanks voor de aanmoediging dan... ;)

Nu ga ik echt naar bed...

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:13

Goedemiddag.
Noor: Ik zie ook allen maar 1 foto, ziet er desondanks heerlijk uit hoor 8-) .
Snoekiej: Balen dat je nog steeds niet fit bent :(:) .
Sussie: Kl.te dat je pols nog steeds zo slecht is.
Floor en Mootje: hebben lekker geshopt voor de wintersport :D .
Bianca: Volgens mij zei Sann dat ze je had zien springen, misschien dat zij je succes wenste?

Zo even naar Bam, die heeft een welverdiende vrije dag.