Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:PB als reisgids
Mijn nieuwe pinpas:
caro29 schreef:die kon niet. Ben benieuwd. Wordt dan wel druk weekend. "s morgens jureren in Vinkega, 's middags clinic en zondags springen/cross.
Snoekiej schreef:Hij heeft van mijn dressuurzadel de springversie besteld. Een KM is het (waar Lotje Schoots nu mee rijd). Hij zou dus in principe goed moeten liggen. Anders kijken we ook nog naar Kentaur. Stubben was al te smal iig
_Noor schreef:Balen, zag dat ik van de lijst ben gehaald voor Lisse. Even een mail gestuurd want heb mijn coupon al weken geleden opgestuurd.
bvw schreef:Heb gister buitenrit gemaakt met Frits! Hij was zo blij en was ook super braaf, echt heerlijk
Onze kat kwam net ook binnen strompelen, ze heeft last van haar voorpoot en hinkeld nu
tientjeh schreef:Net nog een leuke spetterfoto gekregen van mijn week Ermelo
_Noor schreef:Net Jer even gereden onder begeleiding van mijn instructrice. Helemaal losgewerkt, hij had nog wel een beetje spierpijn namelijk. Had ook mijn Petri-laarzen weer eens aan, aangezien mijn heerlijke Mountain Horse laarzen zondag zijn overleden (zool los, stiksels her en der los). Wil eigenlijk van die mooie bruine laarzen, maar kies denk ik toch weer voor de Mountain Horse. Lekker veel contact met je paard én geen koude voeten in de winter. Da's nogal belangrijk voor me aangezien ik vreselijke wintertenen heb![]()
Maar goed, was wel weer even wennen met deze laarzen. Voelt heel stug en stijf aan. Morgenavond op dressuurwedstrijd dus hoop dat alles een beetje doorkomt bij Jer
Mootje schreef:Ik ben weer even op de feiten gedrukt in de dressuurles! Je kan zo goed merken als ik even geen les heb gehad (3 weken niet). Uiteindelijk liep hij erg fijn!
TeeGee schreef:Vief: nog nieuwe jasjes in aantocht?? Blauwe CO caps???
Sussie85 schreef:
bvw schreef:Gister met de haf gesprongen, is echt een bloed fanatiek dier en vind niks eng. Ga zondag met haar meedoen in de BB springen in Vries dus ben heel benieuwd hoe ze dan reageert!
Mootje schreef:Zondag crosstraining in Moordrecht, Ik zie dat ik meteen bij de 'gevorderden' ben ingedeeld. Kan ik mooi oefenen voor M'bergen
XxDamelzaxX schreef:Nou lekker dan,
Krijg ik net een brief van dat ik geen L1 met Elvis mag starten maar in de L2 moet beginnen. Ik dacht dat je gewoon mocht kiezen tussen de L1 en de L2. Dus de winstpunten die ik nu heb gelden niet als ik nu dus aanvraag of ik in de L1 mag. Maar ik ga dus denk dan gewoon L2 starten, maar pas over een tijdje. Want mag wel gewoon springen en SGW starten. Maar L2 zijn we denk nog niet klaar voor
goede keus of toch maar aanvragen voor L1?
caro29 schreef:@ bvw ik moet nog bellen voor training Neu Versen. Dat is wel te doen voor jou toch? Daar hebben ze een waterbak met schuine afloop. Mooie oefening voor MB