[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:53

Ik ben nog even op het werk ;)

Heb ook alles al klaar staan voor morgen. Gaan rond 10 uur die kant op :). Succes dit weekend voor de Gorssel gangers :)) (en andere wedstrijd gangers natuurlijk ook :P )

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:44

Succes meiden!!!!

Lotte haha gek paard _O-
Vief :~ :~ <--- zegt genoeg :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:44

Morgen :wave:

Crossers heel veel succes vandaag :D!!

Lotte: Fijn dat het gezellig was in de IKEA en die Wolin ook weer :D Ik heb me ook wel vermaakt, mocht voor mijn moeder een 18-delige bordenset meenemen. Was niet te tillen :oo en ik was natuurlijk met het OV. Verder veel handige ophangdingen meegenomen. Wel geslaagd :)

Caroline: Wat jammer dat hij afgekeurd werd.. :\

Ik ga eens een broodje eten en zo naar het dorpshuis. Ga even een paar uurtjes helpen bij de rommelmarkt. Vereniging krijgt hierdoor een mooi deel van de opbrengst :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:59

Goeiemorgen :wave:

@ vief: ook niet helemaal mijn kleur, hij kan niet op tegen jou vorige bruine :+: Als ik geld over had, dan wist ik het wel.
Ik heb mijn nichtje ook op jou gewezen die wil een nieuw wedstrijdoutfit!

@ caroline: dat is balen zeg :(:)

Gorssel gangers succes dit weekend +:)+

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:35

Goeiemorgen!

Vief: Mooi jasje, niet helemaal mijn kleur maar het heeft wel wat :)
Caroline: Jammer dat hij is afgekeurd!

Crossers: Succes +:)+

Gisteravond weer naar het zwembad geweest, weer wat aan de conditie gewerkt, moesten met de vrijwillgers baantjes zwemmen en reddingszwemmen en duiken, onderwater zwemmen :D Morgen kan ik weer rijden.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:42

Goedemorgen

Gorssel-gangers succes vandaag +:)+

Ik ga maar eens wat huiswerk maken.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:16

Vief: ik vind die ruiten motiefjes leuker ;)

Alle wedstrijdgangers succes!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:25

Morning!!

Alle Gorssel-gangers; succes en heel veel plezier! ;) Jullie hebben prachtig weer!

@Vief: Owjeee.. := Wel alles heel thuis gekregen?
@Caroline: Dat is balen :\ ...

Nou, ik ga richting Wo, die buitenzetten en dan met die andere twee een lekkere lange buitenrit maken en de Tinker in de was zetten, en dan vanavond met Wo nog een rondje maken als het allemaal lukt :) . Even een paardendag van maken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:26

Goede morgen :)

Grossel mensen succes!!
Andere wedstrijd gangers ook natuurlijk :)

Jet hoe laat ga je naar stal?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 16:14

Goedemiddag!
Ben net al even heel fanatiek bezig geweest voor school -:)

Ben benieuwd hoe de Gorssel-gangers zijn gegaan :)

Vief: Oei, dat was dus niet zo handig met het OV :P
Caroline: Balen van die 2jarige :(:)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 16:53

Wat goed Anthea ;) !!

Heb een heerlijke buitenrit erop zitten met de Tinker en de ouwe, hierna nog even die Tinker helemaal gewassen en gesopt :D .. De maandelijkse schoonmaak..
En aangezien die tinker enorm breed is en Wolin helemaal niet... heb ik echt gewoon pijn in mijn bovenbenen :o , alsof ik in de spagaat heb gereden!!

Ben net thuis en heb nu lasagna in de oven zitten :9 , even lekker eten en dan weer terug om de paardjes binnen te halen en met Wo nog wat te gaan ondernemen :) .
Het is heerlijk weer :D .

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:29

Anthea: Goed bezig!
WL: Fijn dat je lekker hebt gereden :)

Ik heb vandaag alweer gezwommen, nieuwe sport ontdekt denk ik ;) .. Heb gelijk een nieuwe bikini gekocht aangezien ik de komende tijd vaker in het zwembad te vinden ben.. :D
Ga zo ook eerst even een hapje eten..

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:06

Ik ben benieuwd naar de boktvertegenwoordigers in Gorsel :P
Verder niet echt bijgelezen :o.

Gisteren de eerste keer gegallopeerd en gesprongen op Gracia in de les, het ging echt geweldig :+: ze loopt gewoon zo soepeltjes tussen andere pony's en met gallop was rustiger dan in draf :+ het springen ging ook echt super, eerst een puppysprongetje maar Madam was diep teleurgesteld en vond het niet de moeite om te springen en draafde gewoon door ;) keer daarna wat hoger en ze was al dolenthousiast nooit gesprongen maar kan waarschijnlijk zo een oefenparcourtje springen, ze vindt het allemaal zo gemakkelijk dat je echt moet oppassen om niet te overvragen. Maar het wordt later echt een crosser (denk ik) ze is eenerzijds heel cool maar anderzijds vreet ze de hindernis op 8-)

Met Blue vandaag de eerste keer M1 gestart en het ze liep echt bagger :o heel heet changementjes om de pas in de contra enz. alleen de middendraf was een 8... maarja wel de eerste proef 186 punten :D en de tweede 164... geen uitleg nodig :=

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:23

Leuk BB :j .

Heb vanavond Wo nog maar gewoon even gelongeerd, had niet veel puf meer om te rijden. En het was weer 'Yihaaaaaaa' tijd. Longeren voor beginners _O- . Wo liep overigens wel heel lekker, lekker los door haar lijf!! Lekker gek aan het springen en tussendoor swingde ze echt met haar oortjes erop, was gaaf om te zien!! :D

Morgen ga ik mee naar Ede, instructrice heeft crosstraining, leuk!! Wordt wel weer op een onchristelijke tijd opgepikt :o .. maargoed, heb het er uiteraard voor over, eerst Wo nog maar even buitengooien daarvoor.

Ik ga lekker bankhangen, boek lezen :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 22:31

Goedenavond!

Nou hier mijn Gorssel verslag:
Vorstin was vanochtend echt weer heel druk. Nog voor ze mij gezien had liep ze in haar box te springen. Op weg naar de stapmolen liep ze alleen maar heel hard te bokken naast me. Gelukkig kon ik na de molen wel redelijk rustig vlechten, en om half 11 reden we weg.
Dressuur met inrijden ging wel netjes, niet specta maar gewoon netjes. De federatievertegenwoordiger kwam nog naar mij toe om mijn zweep op te meten. Ik wist wel dat ze maar 1.10 mochten zijn, maar ik dacht dat die van mij korter was. Nou mooi niet dus, 1.20 :o Ik mocht niet met die zweep starten dus ben maar zonder gestart. De vader van degene voor mij heeft me voorgelezen. Het proefje was wel netjes, kon goed mijn figuren rijden maar overgangen e.d waren minder. Na de cross bleek ik 239 punten te hebben := Zo hoog rijd ik nooit meer! De hele ring was zo hoog gepunt, en ik stond gedeeld 5e. Daarna Vorstin weer op de trailer geparkeerd en de cross gelopen. Mooie cross, je kon zeker in het begin goed galopperen.
Daarna heb ik even een tijdje in het deurtje van de trailer zitten lezen. Vorstin stond lekker hooi te eten, die was rustig. Daarna naar het springen. Met losspringen ging ze echt héééél fijn, na de eerste paar gekke sprongen was ze heel licht in de hand en echt superlekker. In mijn parcours was ze weer erg heet, waardoor ik 1 balkje had. Keuren had ik al na de dressuur gedaan, dus gelijk door naar de cross. Daar even met Kim gekletst en een beetje ontspand, maar toen ik ging losrijden was ik weer gespannen. Het blijft toch afwachten hoe ze het gaat doen..
Vorstin had er zin in, ik kreeg haar na de losspringhindernis amper meer terug. Toen naar start. Wegrijden ging een beetje slowmo, maar ze ging iig. Eerste sprong ging voor mijn gevoel uit stilstand, daarna gelijk veel gas gegeven en pas vlak van tevoren weer teruggenomen. Die strategie heb ik de hele cross aangehouden. Op sommige sprongetjes stond ik dan voor mijn gevoel zowat stil, maar mijn vader zegt dat het wel meeviel. Voor het water ging ik een beetje slingerend naar de gastank, Vorstin wilde liever de middelste springen :+ Normaal gesproken geen probleem, maar nu wilde ik toch liever de goeie. Voor het water weer wat teruggenomen, maar wel voorwaarts gehouden. Voor het water wilde ze eerst even kijken, en ik kon haar niet gelijk doordrukken. Daardoor had ik een weigering. Toen weer vol gas verder, en de rest van de cross bleef ze ook lopen. Ik was helemaal gelukkig met haar :+: Die weigering kan me weinig schelen, want ik weet dat ze alleen ff wilde kijken. Als ik er gelijk over een boom heen moet, is dat geen probleem, maar met zo'n inloop staat ze vaak eventjes stil. Ik ben heel tevreden met hoe het is gegaan vandaag :)

Oja, en Vief, ik heb je moeder nog even gesproken, die herkende me aan mijn tuig :D

En alvast een foto die Muriel heeft gemaakt:
http://i395.photobucket.com/albums/pp33 ... GP0283.jpg

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:47

Mooie foto zeg!
Gefeliciteerd met je resultaat. Wat een dressuurpunten zeg, die moet je inlijsten :D
Jammer van de weigering, maar goed gedaan toch!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:56

Mocht iemand weten op welke websites je een aparte wit dressuurdek met Swarovski kan kopen...graag PB...!!! :D
Ditzelfde geld voor een cap met die steentje op de voorzijde. IK heb op Equitana van beiden een en ander gezien wat HEEL erg mooi was en wilde het toen niet kopen (twas wel prijzig), nu heb ik eigenlijk een beetje spijt en kan ik het met google niet vinden......

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:59

Shanouk *\o/* YEAAAHH!! Wat goed gedaan joh!! Die weigering.. ach ;) daar liggen we niet wakker van :)) . Ik ben blij voor je dat het zo lekker ging!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 23:02

Bedankt :D
Ik ben ook echt blij, vooral dat ze gewoon de hele cross doorging, en niet stopte!
@ Heleen, dat is geen slecht plan :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 23:18

Goede avond

Jeeeezuus wat een hoge punten !!!! maar goed dat maakt de weigering weer goed toch? je hebt fijn gereden ;) daar gat het om :)

Ik ga richting bed, morgen wedstrijd :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 08:16

Ik ben richting Ede :wave: , heb me verslapen :o ... dus mijn moeder zet Wo zo buiten :D .

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 08:44

Wat een mega punten!!!.
Volgende week Heino

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:14

het is erg balen dat het paard is afgekeurd maar beter nu dan wanneer ik ermee aan de slag was gegaan. Door deze afwijking is zij nog geen stuiver waard. Erg jammer want was er blij mee.

De rest lees ik later vandaag bij. Moet zo lesgeven 2 kinderen voor het eerst aan de longe.

Mijn verslagje van gisteren lang dagje Gorssel:
Vanmorgen om 945 vertrokken en net om 2145 weer thuis. lange dag.
Dressuur 4e met 246 punten
Springen 2 balken Erg balen.
Cross weigering op 1. Ging echt vies in de staak. Volgende keer een scherper spoortje proberen. Had het nog nooit meegemaakt met haar maar de rest ging super. In 1e instantie had men mij ook een weigering op de waterinloop gegeven maar paard ging wel zijwaarts. Protest ingediend en weigering ingetrokken
1 wp erbij en uiteindelijk 9e. geen prijs. Ondanks de weigering op hindernis 1 superfijn gereden en maar 4 tijdfouten.
Ik vond de 1e hindernis en de 2e niet echt uitnodigend staan voor de B. De rest wel

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:30

Jemig, wat een asopunten hebben jullie zeg!! :P
Jammer dat jullie allebei een weigering hadden, maar toch wel heel fijn gecrosst zo te lezen! En daar gaat het om :D

Heb de paardjes net al even uitgemest. Nu eerst nog even met school bezig en vanmiddag lekker niks doen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:30

Mijn verslag staat in het verslagen topic :D
Iig een super dagje gehad en heerlijk gereden!