Heb ook alles al klaar staan voor morgen. Gaan rond 10 uur die kant op
. Succes dit weekend voor de Gorssel gangers
(en andere wedstrijd gangers natuurlijk ook
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Succes dit weekend voor de Gorssel gangers
(en andere wedstrijd gangers natuurlijk ook
)
<--- zegt genoeg

!!
Ik heb me ook wel vermaakt, mocht voor mijn moeder een 18-delige bordenset meenemen. Was niet te tillen
en ik was natuurlijk met het OV. Verder veel handige ophangdingen meegenomen. Wel geslaagd 

Als ik geld over had, dan wist ik het wel.
Morgen kan ik weer rijden. 
Jullie hebben prachtig weer!
Wel alles heel thuis gekregen?
...
. Even een paardendag van maken.
!!
.. De maandelijkse schoonmaak..
, alsof ik in de spagaat heb gereden!!
, even lekker eten en dan weer terug om de paardjes binnen te halen en met Wo nog wat te gaan ondernemen
.
.
.. Heb gelijk een nieuwe bikini gekocht aangezien ik de komende tijd vaker in het zwembad te vinden ben..

.
ze loopt gewoon zo soepeltjes tussen andere pony's en met gallop was rustiger dan in draf
het springen ging ook echt super, eerst een puppysprongetje maar Madam was diep teleurgesteld en vond het niet de moeite om te springen en draafde gewoon door
keer daarna wat hoger en ze was al dolenthousiast nooit gesprongen maar kan waarschijnlijk zo een oefenparcourtje springen, ze vindt het allemaal zo gemakkelijk dat je echt moet oppassen om niet te overvragen. Maar het wordt later echt een crosser (denk ik) ze is eenerzijds heel cool maar anderzijds vreet ze de hindernis op
heel heet changementjes om de pas in de contra enz. alleen de middendraf was een 8... maarja wel de eerste proef 186 punten
en de tweede 164... geen uitleg nodig
.
. Wo liep overigens wel heel lekker, lekker los door haar lijf!! Lekker gek aan het springen en tussendoor swingde ze echt met haar oortjes erop, was gaaf om te zien!! 
.. maargoed, heb het er uiteraard voor over, eerst Wo nog maar even buitengooien daarvoor.
Ik mocht niet met die zweep starten dus ben maar zonder gestart. De vader van degene voor mij heeft me voorgelezen. Het proefje was wel netjes, kon goed mijn figuren rijden maar overgangen e.d waren minder. Na de cross bleek ik 239 punten te hebben
Zo hoog rijd ik nooit meer! De hele ring was zo hoog gepunt, en ik stond gedeeld 5e. Daarna Vorstin weer op de trailer geparkeerd en de cross gelopen. Mooie cross, je kon zeker in het begin goed galopperen.
Normaal gesproken geen probleem, maar nu wilde ik toch liever de goeie. Voor het water weer wat teruggenomen, maar wel voorwaarts gehouden. Voor het water wilde ze eerst even kijken, en ik kon haar niet gelijk doordrukken. Daardoor had ik een weigering. Toen weer vol gas verder, en de rest van de cross bleef ze ook lopen. Ik was helemaal gelukkig met haar
Die weigering kan me weinig schelen, want ik weet dat ze alleen ff wilde kijken. Als ik er gelijk over een boom heen moet, is dat geen probleem, maar met zo'n inloop staat ze vaak eventjes stil. Ik ben heel tevreden met hoe het is gegaan vandaag 

daar gat het om
, heb me verslapen
... dus mijn moeder zet Wo zo buiten
.