[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:22

Psst: Het viel mij deze keer nog wel mee. Vorige bustrip naar Florence was echt een hel omdat we nagenoeg een stadsbus hadden.
Maar denk ook dat het de volgende keer vliegen wordt Knipoog
Wel balen dat je les niet doorgaat.

Hilde: Fijn dat je lekker gesprongen hebt!

L_L: Succes met het ophalen van je diploma Haha!
En fijn dat je les zo goed ging!!

Anthea: Tof dat de film leuk was!
Succes met je gesprek!

SGWollie: Nee ben niet echt bruin geworden. Heb van mezelf een hele lichte huid die snel verbrand. Heb me heel goed ingesmeerd met factor 30 waardoor ik niet verbrand ben, maar dus ook niet bruin, maar verbranden wil ik echt niet Ook niet hele dagen op het strand gelegen. Beetje verkleurd gelukkig wel Knipoog

Loes: Nagelbijten / Gniffelen

Zo even eten en dan naar Lipso. In de 10 dagen dat ik weg was hebben we op het advies van de DA een zalf gekregen die de eigenaresse en mijn moeder elke dag op zijn beentje hebben gedaan en verder moesten ze veel aan de hand stappen en koelen (wat ik dus ook al aan het doen was) Hij heeft daarnaast ook nog wat supplementen gekregen. Ik mag er vandaag voor het eerst weer op. Alleen nog stappen en een beetje draven op een gelijke bodem. Galopperen moeten we nog even mee wachten. Dus we gaan het weer langzaam opbouwen en moeten dan even kijken hoe hij daar op reageert.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:37

Goeiemiddag!
Wow, LJ, wat een gebeurtenis daar in Zundert Vork Wel origineel!
@ Anthea, ik ga vanmiddag naar HP Haha! En ik duim voor je dat je het gehaald hebt Lachen
Oh lekker Ollie, jij ook al hoesters.. Vorstin hoest in het begin van het rijden wel eens.. Heb ook geen idee wat ik ermee aan moet..

Ik ben de laatste week echt helemaal uit mijn slaapritme volgens mij, echt vreemd. Normaal slaap ik van half 12/12 uur, en word ik rond 3en even wakker, en rond 8/9 word ik dan definitief wakker.. Nu slaap ik vanaf 12/1 uur, en word ik om kwart over 5 klaar Gestoord wakker, en slaap ik dan in een blok tot half 12 door Gestoord Snap er niets meer van, maarja, boeie..
Straks even naar Vorstin, moet wel even bedenken wat ik ga doen, want ik heb weer geen zin in dressuur en morgen ga ik al springen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:19

@ vief: hopelijk is lipso's beentje snel weer goed!

Net op het werk vroegn ze me of ik zaterdag vrij wou Verward TUUUUUUUUUULK wil ik dat Ja Vooral omdat het zulk mooi weer wordt. Handig zulk werk Haha! K ga nu maar snel ff uitmesten en de paarden naar binnen ahlen. Ze vinden het niet echt leuk buiten, het stikt weer van de blinden Ach gut

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:19

Vief: ik heb precies hetzelfde met m'n huid. Moet altijd factor 20 of 30 gebruiken eigenlijk. Ik ga vanavond maar even die Biodermal halen, waar je ook bruin van wordt (volgens de reclame dan he). Wie weet kleur ik dit weekend een beetje bij op Ameland.

Net even lekker een buitenritje gemaakt, ze had er zin in! Clown

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:27

Wollie: Ja, stelletje criminelen hier he Clown En inderdaad shovels kun je hier op iedere hoek halen Tong uitsteken! Hahaha!
Joery is op het moment als ik begin met rijden af en toe ook wat aan het hoesten! Maar daarna geen last meer van.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:27

Zo dat is nog eens een lekker aanbod Mandy Haha!
Ik hoop ook dat het weer snel goed gaat. 5 augustus weer op vakantie en daarna 10 dagen introductie in Enschede dus dan mag hij nog wat langer vakantie. Het beentje is wel weer dun volgens mijn moeder. Dus hoop dat het met opbouwen zo blijft. Zo echt maar even naar Lipso. Ik schiet echt niet op Nagelbijten / Gniffelen

Shanouk: Vervelend zeg. Ik wordt 's nachts gelukkig nooit wakker.
Andrea: Vervelend he.. Ik kijk ook altijd heel spastisch naar nog wittere mensen haha Clown
Maarja straks nog 2 weekjes Frankrijk en dan gaan we voor de herkansing Knipoog Even kijken of ik wat af kan bouwen in de hoop toch nog ietsiepietsie bruin te worden.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:29

viefdepief schreef:
Andrea: Vervelend he.. Ik kijk ook altijd heel spastisch naar nog wittere mensen haha Clown
Maarja straks nog 2 weekjes Frankrijk en dan gaan we voor de herkansing Knipoog Even kijken of ik wat af kan bouwen in de hoop toch nog ietsiepietsie bruin te worden.

Haha, echt heel herkenbaar! Haha!
Ooow, dan wordt je vast wel bruin! Ik laat wel even weten of de Biodermal goed werkt Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:31

Dankje Haha! Ben benieuwd!

Ik ben ook wel aan het smeren geweest met van die bruiningscremes maar dat is echt zo lastig...
Komt er ook altijd veel te laat achter dat het toch niet zo goed gelukt is als je gehoopt had Nagelbijten / Gniffelen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:33

Haha Clown Ik heb ook wel Summer beauty van Nivea en Dove Sunshine gebruikt maar dat moet je goed bijhouden. En je moet altijd zo lang wachten tot het ingetrokken is, oja, én je rug is nogal lastig Vork

Ik ga er vandoor, eventjes lekker douchen. Vanavond uit eten met m'n vriend! Doei!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:38

Leuk veel plezier alvast Lachen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:39

Doei!
Ben ik weer..

*wat me nu net te binnen schiet, jullie hebben mijn vakantiepic's nog niet eens gezien Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:40

Hooi Biem Doei!

Laat maar zien, ben erg benieuwd!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:50

@ vief: ga je nog op vakantie met je ouders dan ofzo? Wat een luxe 2 keer op vakantie. Ik ben niet echt een vakantie mens, maar als ik ga moet het warm zijn, zon en strand!!!

En wat bruin worden betreft. Bof echt met de huid van mijn moeder (om het zo maar ff te zeggen). Ik verbrand eigenlijk nooit, ondanks dat ik blond ben. Als ik denk ik zaterdag en zondag in de zon lig ben ik zo weer bruin, aangezien ik als bruin ben gewest van Bonaire en Curacao. Echt ideaal...

Ik ga straks nog ff rijde, ben benieuwd of calyp spierpijn heeft.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:08

Ja ga ook nog met mijn ouders mee naar Zuid-Frankrijk. Kamperen > zij in de caravan en mijn broertje en in een tent Knipoog
Dus inderdaad heel luxe 2x op vakantie Schijnheilig Mijn broertje heeft het helemaal goed geregeld. Hij zit sinds maandag in Frankrijk met een vriendje waar hij 3 weken blijft!

Wel lekker zeg dat je niet verbrand!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:09

Ik was het op mijn 18e wel zat om met mijn ouders op vakantie te gaan... Ik moet zeggen dat ik nu wel weer zo met ze mee zou gaan. Maar ze gaan dit jaar niet Clown

Ik ga maar es ff eten en rijden Doei!

edit: Vief, weet jij trouwens welke dag de Overijsselse SGW is in Bathmen? Is dat de zondag of de zaterdag?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:15

Haha ik ga mooi nog een jaartje mee Knipoog
Ik zou de datum zo echt niet weten Bloos Als ik het weet zal ik het wel even melden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:16

De datums zijn 20 en 21 als ik me niet vergis. Maar ik kan het vraagprogramma op jullie site niet openen en op startlijsten.nl staat nog niks. Vandaar de vraag...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:30

Wow net voor de bui binnen. Ik was zo klaar met rijden denk stap buiten een rondje uit door het park. Word het opeens onwijs donker. En net toen ik de stal inliep begon het keihard te regenen. Hoe bedoel je het weer vind me aardig Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:33

Ik ga zo naar Boonzaaijer, heb dressuurles...saai..xP

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:36

haha vind ik ook saai hoor, daarom heb ik alleen maar springles en geen dressuurles. Koe
Ik rij ook maar 1 of 2 keer per week echt serieus dressuur, voor de rest vin ik het wel best hoe m'n zit is, en of m'n paard de hoeken wel goed loopt Vork

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:46

Ik ben blij, ik heb het jaar gehaald. Ik heb precies 49 studiepunten Haha!

Vief: balen dat je niet zo snel bruin wordt. Ik word wel snel bruin en verbrand helemaal niet zo snel gelukkig

Snoekiej: veel plezier bij HP! Hijs echt leuk. Vooral in het ministerie vind ik mooi gemaakt Party!!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:47

gefeliciteerd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:47

Ik ben ook blond, en heb de huid van mijn moeder Haha! Die word altijd echt retebruin in de zomer, als ik de tijd er voor neem om in de zon te gaan liggen ook wel redelijk Lachen
Had Vorstin maar losgegooid en aan de bijzet + dubbele longe gelongeerd, in rijden had ik echt geen zin vandaag Clown

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 18:25

Zoo ben nu officieel afgestudeerd en mag nu "ing." voor mijn naam zetten Haha!
Maar het persoonlijke brabbeltje aan mij van m'n afstudeerbegeleider/mentor was echt verschrikkelijk, klopte geen hol van! Stoom uit je oren

Ik heb gelukkig niet de huis van m'n moeder, die kan eigenlijk alleen maar verbranden. Maar ik wordt ook niet super snel bruin, het bovenlijf wil nog wel. Maar m'n benen is echt drama ... ik kan nog een uur in de zon gaan liggen met olie op oid en nog wil het haast niet kleuren Verdrietig

@ anthea ... super dat je het jaar gehaald hebt Go jij! Go jij!

@ Vief ... hopelijk is Lipso's been snel weer 100%

@ Snoekiej ... tjezus, wat een sicko zeg! Lips are sealed Je vriendin mag idd blij zijn dat ze van zo'n zielig geval af is.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 18:35

Gefeliciteerd LL
Klinkt goed die titel Haha!

Shanouk: Echt te triest voor woorden zeg Scheve mond

Ik heb loonsverhoging Go jij! Go jij!
Jaja wel 3% en wachtdagcompensatie, vandaag €2,10 op mijn rekening gestort voor niksdoen haha..
Morgen maar weer even hard werken om mijn rekening weer wat te spekken Vork