En je hebt nog wel kans om nog mee te kunnen doen met die wedstrijd. Hier bij ons vallen er meestal nog wel een aantal af vlak voor een wedstrijd, zal bij jullie ook wel zo zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AntheaV schreef:
Lielle schreef:ik heb me er wel mee bemoeid, omdat aangegeven wordt dat dit bij springen niet zou kunnen gebeuren omdat de balken los liggen, en dat is gewoon niet zo.
Maar er is bij sgw absoluut een groter risico, het is alleen niet zo dat dit risico met springen niet bestaat.
andrea16 schreef:Zo, ik heb m'n paper al opgestuurd, het is maar een kwartiertje later
miss_jumpy schreef:andrea16 schreef:Zo, ik heb m'n paper al opgestuurd, het is maar een kwartiertje later
En, gaan ze daar moeilijk over doen?
Wel lekker dta ie weg is!
Kan je nu weekend vieren?
Anne_ schreef:Iedereen blijft inderdaad erg netjes
Ik denk dat mensen bij voorbaat in de verdediging schieten omdat veel mensen ook wel meteen over vaste hindernissen en de gevaren beginnen.. Én het is natuurlijk wel bokt he, vooral niet lezen en gewoon posten met die hap..
renskek schreef:er zit verbetering in mijn keel! Kon vandaag weer een broodje etenHopen dat het in een stijgende lijn verder gaat!