Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel jammer dus.
Talida schreef:thnx!
GvdT, waar staan foto's?
Gomir, ben k weer vergeten hoe jouw marco heette, was hij op marienweide vandaag?

jammer dat ik het moest missen, maar toch nog even kunnen kijken!!
Was echt een hele leuke dicotheek daar, de Time-out.
..
Ik heb je ouders ook nog gemeet in Gorssel
Biertabje schreef:
Sas

Ze volgde keurig mijn hand naar beneden en liep de hele volte ontspannen met licht contact, normaal gesproken krijg ik daar dan toch minstens een 7 voor
Nouja, niet getreurd, ik mocht crossen!
Op 1 keek ze wel even maar ze sprong em braaf. Bij 2 kreeg ik applaus, weet alleen niet waarom
3 ging weer super en het aanrijden naar 4 ging ook goed, alleen de sprong was daar niet helemaal goed, ze krabbelde er nog een galopsprong bij waardoor ze te dicht kwam. Maar gelukkig is ze hartstikke handig dus dat kwam goed. Bij 5 toch het alternatief genomen, dit omdat ze nog wat moeite heeft met op- en afsprongen. En op in-uit leek me het niet zo verstandig nu.
Ik helemaal blij, dat had ik in ieder geval al weer binnen! En Chantal bedankt voor het aanmoedigen 
De opsprong ging helemaal mis, ze ging bijna van de benen, volgens mij verkeek ze zich op de hoogte... Nouja ik moest er dus af zonder beugels, ieeeeh dat is best eng. Maar ik bleef zitten
Toen ben ik maar even gaan stoppen om m'n voeten even weer normaal in de beugels te doen en aangereden naar 11, supersprong. Onderweg de beugels nog vaak kwijtgeraakt en veel gesprongen zonder of met 1 beugel maar het ging wel goed gelukkig.
Ik was en ben nog steeds superblij en trots op m'n knollie!! Heb al 2 puntjes binnen 
Talida schreef:Zo he die heeft echt zn voorbenen tussen zn oren zitten!

hij zag de paardjes bij de trein langs scheuren, en hoorde heel de tijd fluitjes. menneer vond het nodig toen ik om de baan reed er in te springen
maargoed de proef ging echt bagger. ik kon er gewoon niet aan rijden. als ik mijn hand ontspannen wou voelde ik hem al onder me weg willen rennen. stond ergens onderaan met 182 punten
toen weer terug naar de trailer (niet normaal hoe hard menneer stapte) en ik ging ff met vriendin praten.maar hij was ongeduldig dus stond op zijn achterbenen te hippen. en toen de cross gelopen.was goed te doen. vond hem heel mooi
en toen springen. ook zo druk. dus ander bitje gepakt. en toen had ik 1 weig. en balk. was niet echt fijn terreintje meer om te springen. maargoed, toen de cross. ging echt heel fijn (viefje heeft filmpjes gemaakt
--> ikke zien?? ) en alleen na de enalaatste nam ik hem terug, want was te snel. maar toen dacht hij ofzo al dat hij klaar was en viel wat uit elkaar,naja toen lagen we op de laatste. volte gereden en wat meer tempo entoen ging die super.was op dat moment beetje boos. maar nu zie ik ok wel in dat het eigen schuld was. verder heel tevreden.keek nergens naar
Simmie schreef:Gorssel verslagen gaarne in het Gorssel topic!
Een link plaatsen mag wel, maar iedereen weet het verslagentopic toch wel te vinden. Volgende keer wordt je bericht verwijderd. Simmie schreef:Jep. En aangezien je je post ook in het Gorsseltopic hebt staan, haal ik 'm hier weg.