[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:13

Gefeliciteerd met je wp's Lachen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:21

thnx!
GvdT, waar staan foto's?
Gomir, ben k weer vergeten hoe jouw marco heette, was hij op marienweide vandaag?

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:26

Hopelijk kan ik ook snel lekker naar het bos! Ik vrees dat ik dat niet hoef te proberen nog nu...
Heb wel voor het eerst met anderen in de bak gereden vandaag!
Was de derde keer in de grote bak. Maar er was een clinic aan de gang. Dus er waren twee ruiters bezig met inrijden voor hun les. En uit de boxen kwam de hele tijd de stem van de instructrice, keihard.
(Denk aan: Drrraaf, ja draven! BEEN, klikklik..)
En hij was toch braaf!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:36

Ik had voor me gevoel slecht gereden. Ze was erg kijkerig, en of te veel aan me been, of juist te weinig. Kon er van voor ook niet teveel aankomen. In de proeven zate stukken dat ik dacht JEEH, en ook stukken dat ik me bijna doodschaamde. Ging dus ook ietwat boos de 2e proef in, maar uiteindelijk reed in ik de 2e proef wel een WP, 181, en zelfs de 3e prijs.
1e proef had ik 179 punten. En onderweg is een 6 veranderd in een 5.. Boos! Wel jammer dus.
Maar goed, ik vond zelf eik dat ik geen wp had verdiend *over het geheel gezien*. maar veel oefenen..
* gaat meteen inschrijven Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:37

Talida schreef:
thnx!
GvdT, waar staan foto's?
Gomir, ben k weer vergeten hoe jouw marco heette, was hij op marienweide vandaag?

Sas Haha!

zo ik heb een leuek middag gehad, mooi bij de 'wilde' wedstrijd wezen kijken Knipoog jammer dat ik het moest missen, maar toch nog even kunnen kijken!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:40

MM, Cd en Talida, gefeliciteerd met winstpunt(en)!

BT, gelukkig vermaak je je toch nog een beetje Haha!

Onide, je wordt toch niet nu al ongeduldig Knipoog

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:41

Ik ben ook weer terug!
Gisteren de hele dag in Gorssel geweest. (verslag in het Gorssel-topic) en daarna gingen we naar Boxmeer. We hadden daar een jaarlijks terugkerend weekendje met de mensen met wie mijn moeder is begonnen te studeren. Is altijd erg gezellig, want die mensen hebben ook allemaal kinderen. Op zaterdagavond is de vaste stapavond. Ik was al best wel moe, maar ik laat me nooit kennen Tong uitsteken Was echt een hele leuke dicotheek daar, de Time-out.
Nu wel een beetje brakjes, want niet bar veel geslapen. Zo meteen even wat eten en dan weer stoer op het paard Tong uitsteken

Ik heb niet echt bijgelezen Bloos..
Maar Vief, welkom terug Haha! Ik heb je ouders ook nog gemeet in Gorssel Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:42

Biertabje schreef:

Sas Haha!

Ja dan wastie dr, op een paard met een enorme bles, volgens mij sprong hij hors concours (ik dacht dat je het uitsprak als oo concoer, maar kennelijk vergis ik me of de omroepster is gek) ermee in de L

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:04

KLinkt leuk Renske
Lag vannacht ook om half 6 in mn bed, en moest 9 uur weer werken Haha!
Altijd leuk. Gek genoeg heb ik er nooit zo'n last van.

Ongeduldig? Ik Nagelbijten / Gniffelen

Congrats allemaal met jullie winstpuntjes!!

BT, houd moed! Tong uitsteken

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:10

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:54

Wat zitten er een stoere foto's tussen zeg!!

Afbeelding
Deze is echt leuk *LOL*

Ben net terug uit Gorssel Lachen
Was erg leuk, heerlijk weertje en een mooie cross!
Dan begint het toch wel heel erg te kriebelen, vooral wanneer iedereen gaat vragen waarom ik zelf niet mee deed Tong uitsteken

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:59

Zo he die heeft echt zn voorbenen tussen zn oren zitten!
@GvdT nee niet gesprongen, had misschien net aan 20 min tussen eerst springen en dan al de proef in, dat vond ik te kort!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:59

Dan ook nog even een verslagje van mij, had nog geen tijd gehad Bloos

Gorssel was dus ons L-debuut, ik had ook nog nooit L gecrosst. Ik dacht dus dat Gorssel een fijne cross was om over te stappen, stond er toch iets meer dan ik had verwacht. Maar goed, dat was dan gelijk een goeie test.

Voor de dressuur kreeg ik haar te laat wat beter aan het lopen, wat resulteerde in een proef met veel spanning zoals gewoonlijk. Vooral met het wijken liep ze ontzettend tegen m'n hand, maarja, dat heb ik ook nog niet zoveel met haar gedaan. Had 164 punten, begrijpelijk, maar de 4 voor het halsstrekken niet!!! Boos! Ze volgde keurig mijn hand naar beneden en liep de hele volte ontspannen met licht contact, normaal gesproken krijg ik daar dan toch minstens een 7 voor Verward Nouja, niet getreurd, ik mocht crossen!
Bij de trailer hoor ik ineens, ben jij Andrea? Dat was Bento dus, we stonden gewoon naast elkaar! Cool

Springen ging erg lekker!! Ik besloot haar met een pessoabitje te rijden in de cross, teugel aan de gewone ring en de andere teugel op de 2e ring. Gewoon om es te kijken hoe ze dat zou aanpakken, ik had toch niets te verliezen.
Ze sprong echt super, overal ruim overheen en lekker beheerst. Alleen op 7 en 8 zat ik teveel te regelen/terug te houden, daar dus 2 balkjes. Nouja niet getreurd, ze sprong erg lekker rond!

Voor de cross Renske nog even gemeet, maar dat was van korte duur want ik moest naar het starthok Clown

De cross ging echt zooooo lekker Haha! Op 1 keek ze wel even maar ze sprong em braaf. Bij 2 kreeg ik applaus, weet alleen niet waarom Clown 3 ging weer super en het aanrijden naar 4 ging ook goed, alleen de sprong was daar niet helemaal goed, ze krabbelde er nog een galopsprong bij waardoor ze te dicht kwam. Maar gelukkig is ze hartstikke handig dus dat kwam goed. Bij 5 toch het alternatief genomen, dit omdat ze nog wat moeite heeft met op- en afsprongen. En op in-uit leek me het niet zo verstandig nu.
Het water sprong ze zo in!!! Haha! Ik helemaal blij, dat had ik in ieder geval al weer binnen! En Chantal bedankt voor het aanmoedigen Knipoog
Maar na het water gingen m'n beugelzooltjes glibberen, ooooh wat baalde ik verschrikkelijk! Ik heb nieuwe lichte beugels en had die ijzeren dingen er nog niet in gedaan. ******!!!! Dus het glibberde alle kanten op en moest dus 9ab zonder beugels springen, ging wel goed gelukkig Lachen De opsprong ging helemaal mis, ze ging bijna van de benen, volgens mij verkeek ze zich op de hoogte... Nouja ik moest er dus af zonder beugels, ieeeeh dat is best eng. Maar ik bleef zitten Haha! Toen ben ik maar even gaan stoppen om m'n voeten even weer normaal in de beugels te doen en aangereden naar 11, supersprong. Onderweg de beugels nog vaak kwijtgeraakt en veel gesprongen zonder of met 1 beugel maar het ging wel goed gelukkig.
Bij 18 waren de beugels niet glad meer dus dat ging weer fijner. De sauna was ook geen probleem en op de laatste weer een mooie sprong en FOUTLOOS gefinished!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Ik was en ben nog steeds superblij en trots op m'n knollie!! Heb al 2 puntjes binnen Haha!

Geen idee waar ik geeindigd ben maar dat kan me niet zoveel schelen, ik ben hier hartstikke blij mee!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:00

Talida schreef:
Zo he die heeft echt zn voorbenen tussen zn oren zitten!

De oren tussen z'n voorbenen Tong uitsteken

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:10

Lekker dat je zo fijn gereden hebt Andrea!

Ik ging vandaag dressuren en het ging goed! De eerste proef wat gespannen, maar ik kon er goed aan blijven rijden. De tweede proef ging heel lekker. Ik kreeg er helemaal lol in, ze was zo fijn te rijden! Uiteindelijk had ik in de eerste proef 170 punten en in de tweede 188! Ik ben zo trots op mijn Marpie Haha!

Die foto is idd leuk, net alsof het paard zijn neus dicht wil knijpen voordat hij het water in duikt!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:16

Zo, zou er niet graag op willen zitten (die foto)
Gefeliciteerd Andrea met je punten en je debuut Haha!

Nou mijn dressuur ging slecht.. hij liep maar te bokken.. :S

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:18

ben weerterug van het feesten Vingers aflikken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:33

Leuk verslag Andrea, klinkt echt super van je cross!!! Tong uitsteken

Fijn MissM! Lekker dat jij ook weer een winstpunt te pakken hebt Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:41

ben ok weerterug uit gorssel. en niet meer boos. Nagelbijten / Gniffelen
Dit was mijn laatste Lcross.Met dedressuur flipte die Clown hij zag de paardjes bij de trein langs scheuren, en hoorde heel de tijd fluitjes. menneer vond het nodig toen ik om de baan reed er in te springen Clown maargoed de proef ging echt bagger. ik kon er gewoon niet aan rijden. als ik mijn hand ontspannen wou voelde ik hem al onder me weg willen rennen. stond ergens onderaan met 182 punten Bloos toen weer terug naar de trailer (niet normaal hoe hard menneer stapte) en ik ging ff met vriendin praten.maar hij was ongeduldig dus stond op zijn achterbenen te hippen. en toen de cross gelopen.was goed te doen. vond hem heel mooi Lachen en toen springen. ook zo druk. dus ander bitje gepakt. en toen had ik 1 weig. en balk. was niet echt fijn terreintje meer om te springen. maargoed, toen de cross. ging echt heel fijn (viefje heeft filmpjes gemaakt Knipoog --> ikke zien?? ) en alleen na de enalaatste nam ik hem terug, want was te snel. maar toen dacht hij ofzo al dat hij klaar was en viel wat uit elkaar,naja toen lagen we op de laatste. volte gereden en wat meer tempo entoen ging die super.was op dat moment beetje boos. maar nu zie ik ok wel in dat het eigen schuld was. verder heel tevreden.keek nergens naar Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:44

Gorssel verslagen gaarne in het Gorssel topic!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:50

Simmie schreef:
Gorssel verslagen gaarne in het Gorssel topic!

Ow sorry, ik dacht het leek me leuk om het hier ook even neer te zetten maar dat moet dus altijd in het verslagentopic?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:52

Jep. En aangezien je je post ook in het Gorsseltopic hebt staan, is het niet de bedoeling je verslag ook nog eens hier te plaatsen. Knipoog Een link plaatsen mag wel, maar iedereen weet het verslagentopic toch wel te vinden. Volgende keer wordt je bericht verwijderd.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:53

Simmie schreef:
Jep. En aangezien je je post ook in het Gorsseltopic hebt staan, haal ik 'm hier weg.

Akkoord Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:54

Heb mijn bericht even aangepast, anders slaat de rest van de berichten nergens op.

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:59

Strenge mods hier, Andrea Whoosh!