[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:06

Leuke hindernissen! En idd gewoon maar weer starten in het najaar dus

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:10

Deze kwam ik in een ander topic tegen, we zijn wel een beetje verstopt hoor

Afbeelding

edit: oeps, hij doethetniet....

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:32

Leuk, zo'n cross op je eigen manege! Kun je in het najaar dus toch nog mooi in Ysselsteyn komen rijden MissM

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:37

Wat leuk dat paasspringen
Strakke actie BT

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:45

Pfff heb weer een dagje achter de rug.
Om 7 uur begonnen met leren voor mn tentamens deze week. Had er nog niks aan gedaan en wil mn status van 0 herkansingen graag houden, dus kon lekker aande bak.
Tussendoor nog lekker ruzie gemaakt met mn ex
Hij gedroeg zich echt als een onwijze klootzak dus had m lekker zitten. Heb m definitief geblokt op msn Kreeg toen ook nog te horen dat ie in het bestuur van het jongkwpn zit, dus zal m lekker vaak tegen komen.
En nu hebben we lekker paasdiner gehad en ik ben super ziek geworden van het eten. Heb een voedselallergie voor praktisch alles maar dit slaat alles.

Dus heb mn dag aardig zitten.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:47

lekker dag je PB! Misschien slim om heel diep onder de wol te duiken? En daar gewoon lekker tot morgenavond te blijven ofzo

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:00

Zoiets ja. Ga zo lekker in bed dvdtje kijken. Heb al met een vriendin afgesproken lekker te gaan stappen als mn tentamens voorbij zijn. En lekker zorgen dat ik alles van me af zet. Zit veels te veel na te denken op het moment.

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:19

PB:

Van Spirit nog niets nieuws te melden, dinsdag horen we meer!!
Verder lees ik steeds mee maar heb weinig te melden.
Morgen weer wedstrijd met Uniek in de B en Laros M, duimen voor mooie punten

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 23:07

mn broertje had een hertje in sterk water.. en een slangetje..
nou stond die op een kast.. en hing een schilderijtje boven.. die is op een of andere manier naar beneden gevallen.. en die potten omgevallen en kapot.. dat spul is giftig ofzo.. en alles stinkt hier vet.. t doet ook zeer aan je ogen,neus en mn tong voelt raar
maar alles is dus op sn klerenkast gevallen enzo.. dus zn kleren kan die weggooien
ook heeft mn broertje terariums in zn kamer staan met slangen..
en daar is het ook opgekomen.. dus die stikken nu half..
broertje in paniek.. mn slangen en dit en dat..
nou. als je in die kamer komt stik je half.. dus kennis hierheen.. brandweer gebeld.. want die hebbe gasmaskers dus die komen zo..

maare ik ga naar beneden.. ik stik hier gadver.. ik merk het nu echt heel erg..mn pa heb de deur opengezet.. want de lucht moet eruit.. nu gaat het boven helamaal naar stinken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 23:52

reeskees schreef:
@Gomir, gefeliciteerd met je 3e prijs. Heb je in schoorl gereden?

Citaat:
Daarna de friese hengst gereden. Nou, die liep alleen maar zn hormonen achterna... en steeds maar brullen, dus ook weinig mee te beginnen.
Ik ben deze tijd van het jaar nooit zo van de hengsten Als die het voorjaar in de bol hebben word ik daar meestal helemaal niet vrolijk van

Scum: ik weet nog niet of dat gaaf is, maar het moet zo langzamerhand toch echt gaan gebeuren(heb nu 25 punten in het M)...

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:28

kim: ik ken dat spul ja..
op mijn werk viel ooit een 5 liter emmer!!!! met daarin een paardenstrot *vergeef me*...
Je kon niet in t lab komen want 3 seconden later stond je gewoon te huilen!
Opletten met die troep hoor!! Alles open, en luchten die kamer!! Anders ga je echt ....

Hoe is et nu??

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:30

Weet niet meer bij wie, maar leuk zo'n paascross!

Kim; hoe is het nu met dat spul?

Ik ga zo naar Britt, straks paasrit

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:55

het stinkt hier nog wel heel erg..
de slangen van mn broertje hebben het overleefd (he oliebol dacht eindelijk van ze af te zijn )

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:58

Leuke hindernissen MissM!
En fijn dat het zo goed ging, gewoon weer starten indd!

Lekker dagje Laura..

Oeh dat klinkt niet zo goed Kim!!

Ik ga nu naar de cross training, is heerlijk weer!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:03

Waar ga je ergens trainen Annemiek?

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:08

Aaahh allemaal fijne pasen nog!!:D
Ik ben gisteren lekker uit geweest bij Bruins en daar hebben we eventjes een paasvuur gezien..maar ook hier vlakbij ons huis zijn paasvuren genoeg joh!

Pff mn ex-vriendje die is eergister avond op msn een beetje geflipt omdat hij zoveel gezopen had..is hij heel erg uitgevallen tegen mij en toen ik hem heb geblokkeerd, tegen mijn vriendin(die had m ook op msn) Hij ging dit keer wel erg ver en mn ouders vonden het genoeg zo..
Ik werd er gewoon even bang van:$

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:16

Wat is dat hier toch met die ex-vriendjes?!

Gelukkig heb ik daar geen last van
Zometeen even Oro en Mienie rijden.

Ik zag trouwens ook de startlijsten van volgende week van het springen in Well. Er stond bij: starten op aanmelding. Grrr, daar heb ik een hekel aan. Dan krijg je dus allemaal van die profs die met 10 paarden komen en voor moeten kruipen....

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:33

PB: Oew dat is wel poedersuiker.. Sterkte!

Kim: gadverrrr!!

Scum: Well Wat leuk..doe Paul en Justine de groeten Die hebben daar die springstal.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:24

JEEHHH

Ik heb een crosspaard!!
Vandaag lekker cross hindernisjes (met nadruk op jes) gesprongen. Het ging echt heel goed, paar keer beetje moeite met wegrijden bij de anderen, maar als ik rustig blijft Heb alleen een beetje een probleem met de controle (het terugkrijgen in tempo) na een hindernis..
Nog iemand met tips??

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:28

Kim: oei, wat schrikken zeg. Toch beetje jammer dan dat de slangen het overleefd hebben

CD: Fijn dat het zo lekker ging! Wat het terugrijden betreft; veel oefenen. Dus veel overgangen rijden, vooral bij het buitenrijden, dus in de galop even wegrijden en weer terug. Of juist andersom, even een lekker tempo en van daaruit af en toe terugnemen.

Scum: Dat vind ik inderdaad ook heel erg irritant, maar hier in de buurt doen ze niet anders dus raak er wel aan gewend. Wel lekker als ze starten zoals op de startlijst staat vermeld, dan weet je tenminste precies waar je aan toe bent.

Anja: wat rot zeg

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:51

renskek schreef:
Scum: Well Wat leuk..doe Paul en Justine de groeten Die hebben daar die springstal.

Hoe heten die met de achternaam? Zegt me zo in eerste instantie niks. Het was ook wel een soort last minute besluit om daar te gaan springen. Ik moet daar dressuur jureren, en Bitwise moet tegelijkertijd springen, dus ik kan hem nog niet eens helpen.

Andrea; hier doen ze het bijna nooit. Vooral ook omdat ze altijd zoveel deelnemers hebben worden er netjes startlijsten gemaakt. Nu valt het wel mee (ik meen een stuk of 90 in de B), maar er rijden veel mensen met meerdere paarden mee. Ik hoop dat het hem lukt aan de beurt te komen zonder 2 uur op zijn paard te zitten.

CD; ik had daar zelf zaterdag ook moeite mee. Maar dat komt meer omdat Online in een groepje met andere paarden errug enthousiast wordt. Als ik gewoon alleen in het bos ben dan rent hij nooit zo weg na een hindernis. Volgens mij is het ook een gebrek aan ervaring. Zoals ik het op de video terugzag laat ik me weleens voorover 'vallen' bij de landing op de sprong. Ondertussen gaat Online er alvast vandoor. Als ik eerder terug zou gaan zitten bij de landing zou ik hem eerder weer onder controle hebben. Wellicht dat dat bij jou ook zo is?
Ik weet iig zeker dat ik zoiets gewoon in de springlessen, door het krijgen van meer routine/ervaring kan oplossen.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:54

scum: ik denk inderdaad dat het bij mij ook een gebrek aan ervaring is. Maar ook et respect van het paard voor mij kan stukken beter. Ik wil thuis gaan oefenen op een hindernisje, en haar daarna meteen stilzetten (duurt altijd wel een ronde, maar aan het eind van het oefenen gaat het beter).
Wil er wel ff bij vermelden dat dit de 3e keer was dat ik met dit paard buitenreed 1e keer was de tripalon, 2e keer was een training in Ysselsteyn, en vandaag dan

Owh en scum, heb je al fotos en filmpjes van zaterdag?

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:02

Ik moet eerst nog Bitwise van Wolfenstein af zien te krijgen....

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:07

van wie??

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:15

da's een spelletje...