Haha, dat heb ik wel vaker. Dan vind ik het artikel ook meteen een stuk minder leuk (gelukkig) Zo maar eens douchen... Zou wat zijn, om 5 uur boodschappen doen met nat haar!
Goed bezig Evelien! Mooi debuut! @ Mootje lekker toch zo'n pyama dag! @ Margreet heerlijk in de regen gewandeld met hele blije hondjes @ Leli hier ook de paarden na 3uur in de regen maar binnen gehaald, allemaal een fleecedeken opgedaan en met een lading hooi op stal gezet.
Net lekker gedouched en ben zowaar al klaar om te gaan
@ Lau groot gelijk hoor! @ Kris succes in je cross! @ mootje die tweede is leuk!!! @ Eef super debuut! Gefeli! @ MM ik hou me zeker gedeisd! Denk dat die pijnstillers indd wel helpen hoor! Maar gister met kon ik alsnog niet op of neer dus hopelijk is het toch iets beter....
Max maar molendag gegeven! Morgen nog ern dagje longe en dan er hopelijk weer op! Wil graag springen 7 juli!
maximiliano
Geplaatst: 24-06-12 15:59
MargreetW schreef:
Ik ga trouwens vanavond de documentaire Sex in the Stoneage kijken.
Edit : 't onweert hier kneiterhard en een regen! Mien toentje
Voodat we helemaal praatjes krijgen: Sex in the stoneage: fragment of a pinky bone and a tooth twice the size of today's average molar are the only remnants of a species we now know lived at the same time and place as modern humans-and interbred with them. They are a part of us we never knew existed. What did these "people" look like? And how do they fit into what we thought we knew about our biological development as a species?
poh wat een weer. ben echt helemaal doorweekt op de cross. dressuur niet al te hoge punten. maar springen en cross foutloos. Ol snapte niet waarom hij langzaam moest galoperen. daarna meteen naar huis gegaan. Gooi ik met me domme kop de deur van zadelkast (trailer) dicht komt de punt tegen me neus. klein winkelhaakje en bloeden. en dat wil wel met de regen..
Netjes Mandy. Jammer van je neus! Margreet Lelie, Hier is het al de hele middag droog met korte buitjes.
Pff, Waarom is het op zondag zo gruwelijk druk in de supermarkt Normaal doe ik zaterdagochtend om 8 uur boodschappen, maar ik was nu van 8 tot 8 de deur uit.... Oud papier gedaan in de stromende regen en daarna naar de toko geweest. Lekker makkelijk dus