[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:31

Evony schreef:
Klinkt leuk FE, zag de foto al op de site :D

Foto?

Noa, jij had een nieuw paard gekocht toch? Hoe gaat dat?
Danielle, pff... 8 toetsen! Dat is veel! Morgen lekker verlof dus!

McDonalds vind ik dus echt niets. Vroeger toen ik nog alles at nam ik altijd een big mac, maar als ik dat nu zie kan ik me niet voorstellen dat ik dat ooit gegeten heb. Daarna werd ik 'vegetariër' maar at ik wel vis. Zo'n mcFishfilet is niet echt lekker en ontzettend plakkerig. Op de een of andere manier plakte dat broodje altijd tegen mijn gehemelte. :+ En nu eet ik al bijna een jaar ook geen vis meer en dus kan ik alleen de frietjes eten en de mcflurrys. De mcFlurry kitkat vind ik érg lekker, maar de rest valt eigenlijk wel tegen. Ik word ook altijd helemaal zenuwachtig van al die gillende kinderen in de mac. Ga veel liever naar de frietkraam op de hoek.

Ik ben nog zo half aan het leren voor morgen, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Ik heb morgen herkansing van het vak Van Adam tot Zeus. Allemaal verhalen die te maken hebben met mythologien of bijbelverhalen. Leuk, maar het tentamen mogen ze laten zitten van me.

Evony

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:35

Ja op de site van Alice stond een foto!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:35

Ik lust alleen mc kroket en kipnuggets..
Die macflurry mars was ik echt misselijk van. :r de rolo moet terug komen :')

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:48

Annetje, hahaha de broodjes zijn sowieso niet te eten, ongeacht wat er tussen bungelt! hahaha!

Ik ben alleen vreselijk dol op de frietjes!! En tja dan maar een kipnuggetbakkie erbij :D
Al zijn die ook meestal niet eens lekker. Idd de frietkraam doet daar niets onderaan!

Jha ik heb sinds februari een nieuw paard. En daarvoor ben ik 2 jaar uit de sport geweest door mijn zwangerschap en daarna wat operaties en ziekenhuis opnames.
Dus langzaam aanbeginnen en vooral veel lol hebben.
Mijn vorige merrie had eigenlijk alle lol uit het rijden weten te halen bij me en sinds ik dit paard heb ben ik weer "terug" zeg maar. Nu mijn lichaam zo ver krijgen dat die meewerkt haha!

Dus alles op zijn tijd!

Van dat vak heb ik werkelijk nog nooooit gehoord B-)

Danielle morgen lekker een dagje GEEN toetsen!

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:59

Ale startpassen vandaag binnen gekregen, nu maar eens kijken waar we die gaan bewaren! Hoop dat het komend weekend lekker droog blijft! Morgen nog even lekker trainen met de vos en dan lekker rijden in Markelo.
Nog meer mensen die in Markelo moeten rijden?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:19

Die mythologie is wel gaaf Annetje, maar inderdaad: zonder examen!
Ik heb me sowieso voorgenomen nooit meer ergens examen in te doen. Wat een afgrijselijke stress toestand was dat altijd bij mij. Laatste examens zijn mijn EHBO en m'n koetsiersbewijs geweest en toen heb ik het afgezworen!

De hamburgers/woppers van de Burgerking zijn wel lekkerder, maar daar vond ik de frietjes echt helemaal niks.
McFlurry rolo was geweldig :9 .
Noa: leuk dat je weer plezier in het rijden hebt, dat lichaam dat weer mee moet gaan werken, ken ik. Ik krijg mezelf niet meer fit en fanatiek genoeg om echt te gaan rijden. Ik hou het dus maar bij de buitenritjes in het weekend, terwijl Laurie het echte werk doet door de week :D .

Albert: voor mij geen Markelo, er gaat wel een pony van me heen (Easter).

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:23

Annetje, ik had het zelf nog net een gezien, haha!Alice vroeg al of ze een foto mocht maken voor op haar site. Had niet verwacht dat die er al op zou staan ook.
Sim, hebben wij elkaar ook gesproken maandag zonder dat ik wist dat jij het was, of dat niet?

Hier ook geen MC fan, alleen de MC Flurry! :9

Startpas trouwens nog niet binnen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:32

Freggle_Edge schreef:
Sim, hebben wij elkaar ook gesproken maandag zonder dat ik wist dat jij het was, of dat niet?

Volgens mij niet hoor!

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:34

Leilaardje, ziet het er wel naar uit dat het fanatieke rijden ooit weer kan/wilt??
Vervelend he?!
Ik moet helaas met veel dingen afhaken, geeft niet maar ik moet goed bedenken wat ik per dag doen wil.
Sinds 4 weken slik ik prednison en hoop dat ik mn rijkleding blijf passen! }:0 Straks moet ik ook van alles nieuw aanschaffen!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:35

Hier ook nog geen startpassen. Denk dat ik ze zondag op concours van ons bestuur krijg.

Zijn jullie al eens in een mc café geweest?
Ik hoor van wat mensen dat het daar zo gezellig is. :')

Ben bijna thuis hoor na een reis van 4 uur. ^)
Vertrok om kwart voor 5..

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:41

Pfff Danielle, wat een reis -O- .

Noa: ik denk dat ik gewoon geen zin meer heb om weer fanatiek te gaan rijden. Merk gewoon dat ik toch ietsiepietsie ouder ben dan paar jaar geleden. Vind het al heftig genoeg om puf te hebben om hele dag te werken, 's avonds pony's te verzorgen en dan drie keer in de week richting Laurie te gaan met Giga. Moet er niet aan denken om dan 's avonds zelf te moeten rijden. Misschien is het meer m'n geest dan mijn lichaam, maar kan het niet meer opbrengen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:42

Fijn dat het leuk was bij Alice FE.
Zag foto's van een schone en vieze Vies en verder ben ik het allemaal even kwijt.

Ben goed chagrijnig... Weer gezeik met school. Krijg ten 1e al te laat mijn nieuwe stageplek aangewezen, gisteren om half 6 's avonds terwijl ik maandag moet beginnen. Gaat dus niet lukken, maar goed. Bel ze vandaag op.. Weten ze van niets!! Terwijl school moet regelen dat je daar stage kan lopen... Ze wisten gewoon van niets. Al de zoveelste keer dat er gezeur is. Ga morgen naar school en ben het zat. -:(-
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 29-03-12 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 20:47

zo net gereden op boemboem baylando haha. in het begin was het een stuiterbal maar daarna liep hij weer heel lekker. even wat gesprongen op het gras. lag er alleen 1x bijna af want er kwam een kat uit de struiken gestormd. hij kan altijd al zo snel draaien maar dit was helemaal erg.

mc cafe? nog nooit van gehoord.
danielle lange reis. :s

paar dagen trainen lijkt mij ook wel wat. Kun je op de site daar ook info over vinden?

edit kan = kat geworden ;)
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 29-03-12 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:52

Leliaardje schreef:

Noa: ik denk dat ik gewoon geen zin meer heb om weer fanatiek te gaan rijden. Merk gewoon dat ik toch ietsiepietsie ouder ben dan paar jaar geleden. Vind het al heftig genoeg om puf te hebben om hele dag te werken, 's avonds pony's te verzorgen en dan drie keer in de week richting Laurie te gaan met Giga. Moet er niet aan denken om dan 's avonds zelf te moeten rijden. Misschien is het meer m'n geest dan mijn lichaam, maar kan het niet meer opbrengen.

Nou dan moet je het denk ik niet meer willen nee..... :(:)
Het moet voornamelijk ontspanning zijn en geen moeten natuurlijk....
Maak dan maar mooie foto's van de fanatiekelingen! Heb ik ook weer wat te kijken hahaha!

Wat een drama met die stageplaats zeg! Slechte zaak hoor!!

Lange rit Danielle.

Wat is een kan? -O- uit de bosjes?

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:53

Leliaardje, witte bonbon?! GODDELIJK!! dat is echt mijn favo chocolade! <3
Danielle, Applausje voor NS!.. :(
FE klinkt als een geweldige ervaring!

Ik heb vandaag tim even rondgeslingerd ;) en hij heeft nog een hele poets en knuffelbehandeling gehad van twee jonchies van 8-10 jaar.. heerlijk vond ie dat! :o

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:55

NoaChanel schreef:
Leliaardje schreef:

Nou dan moet je het denk ik niet meer willen nee..... :(:)
Het moet voornamelijk ontspanning zijn en geen moeten natuurlijk....
Maak dan maar mooie foto's van de fanatiekelingen! Heb ik ook weer wat te kijken hahaha!

Wat een drama met die stageplaats zeg! Slechte zaak hoor!!

Lange rit Danielle.

Wat is een kan? -O- uit de bosjes?

Ik gok dat ze bedoelde dat er een eend uit de bosjes vloog! :')

Ik reed trouwens van de week de haflinger en die was 'bang' voor een bloembak :+ echt typisch een haflinger (NOT!)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:56

Hellowtjes!

@ Sim wij hebben ook onze 4 startpassen binnen! En het mooie ... het klopt ook nog! *\o/*
@ Noor dat wordt lekker eten dus!
@ Leliaardje mmmmm lekker Mac-Donalds! :9
@ Annetje wat super dat Schoon zo goed mee werkte! Moet een heerlijk gevoel geven!
Ik eet altijd een small wrap honing mosterd van de mac, de frietjes met snotjes saus, en of de big mac! En daar hoort natuurlijk een mac flurry bij met alleen caramel! :9

Wij hebben altijd alles in een map met van die vakken erin, van medical card's tot paspoorten en daar gaan de startpassen ook bij in :j

@ F_E dat klinkt super geslaagd! Leuk man!!!
@ Noa ben je lichamelijk lang niet fit geweest van de bevalling? Wel balen dat het allemaal nog net niet zo fit is zoals het zijn moet.
@ Sannn jemig wat een gezeik altijd bij jou op school. Is toch niet normaal?!

Ik ben net terug van de kapper, zit errug leuk :+ hopelijk krijg ik het zelf half zo mooi dan ben ik tevreden. Daarvoor nog onwijs lekker gereden met Zeus. Heerlijk in het bos want vriendje stond om 15.30 al naast mij, en ja dan is het nog licht en moet ie mee het bos in! Zeus was mega fris maar haalt het niet in zijn hoofd om te bokken <3 (had ie eerder 100% zeker gedaan) Lekker gegaloppeert en hij trekt niet en doet niks onverwachts. Toen ik afstapte MOEST hij ook weer met die dikke lippen naar mijn buik. Rondjes draaien en er heel heel zachtjes tegen aan duwen. Ik vind dit zo onvoorstelbaar, krijg er elke keer weer kippevel van dat een paard zo kan doen <3 <3 <3

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:06

Oh eend :)) Die zijn ook vreselijk gevaarlijk!!

Och bloembakken en vooral parkbankjes zijn echt rede om totaal uit je panty te gaan.
Ik kom nooit over een picknicktafel heen... het bankje is al dood eng!! Hahaha!

MM nee hoor niet door mijn zwangerschap! Het verbaasde mij hoe vreselijk snel je daar weer van op de been bent! Niet iedereen natuurlijk maar ik was heeeeeel snel weer de oude... Op de nodige kilotjes na dan >;)
Oh ennuh waar is de foto van je kapsel dan??? :o?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:06

Foto Marijke? :D Wat apart zeg van Zeus! Wel super.
Ben het ook behoorlijk zat, ze geven me mijn diploma nu maar ben ik van dat gezeik. Ons een preek geven over dat wij Thim vertegenwoordigen op stage en dan zelf zulke zaken uitvoeren. :n

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:09

Geen foto nu ;) Zit in mn ochtendjassie, werd gek van die kriebelende haartjes :D

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:13

muts_marijke schreef:
Geen foto nu ;) Zit in mn ochtendjassie, werd gek van die kriebelende haartjes :D

Jha dusssss :Y)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 21:16

haah nee geen eend die hebben we hier gelukkig niet. Heb me berichtje al aangepast naar KAT

marijke foto's
en dat van zeus had ik toch al gezegt ;)
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 29-03-12 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:16

eg nie dat er dan een foto op bokt komt! hahaha normaal al niet met mijn kop op internet en nu helemaaaaaaal niet! :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 21:16

nou dan op facebook ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:17

Marijke: Fotooooowwwww :))
Sann: Jeetje wat balen zeg met jouw school. Ik vind mijn school al erg (ook particulier) maar die van jou overtreft dat nog. Jij bent er ook bijna vanaf toch?

Ik heb trouwens mijn eerste baan :D Loop tot mei stage bij Tempo-Team en dan mag ik daarna blijven tot in ieder geval eind september bij Medisch Professionals. Daarna kijken we verder wat de mogelijkheden binnen Tempo-Team (en of ik dan nog wil blijven :P )