Tussen de losrijbak en de wedstrijdbaan is een doorgang gemaakt, ziet er heel mooi uit. De kantine is dan daarboven en dan kun je dus beide bakken zien. Beetje jammer is dat de doorgang te laag is en het dus onveilig is om te paard er onder te gaan. Als je paard omhoog komt oid, heb je een zeer groot probleem. Afstappen dus.
En, per 1 januari moet je met cap rijden in de losrijbaan toch??
Goeiemorgen! Ik heb ook een leuke kerst gehad Gisterochtend moest ik de stallen doen, daarna kerst gebruncht, HP 7 gekeken en 's avonds gegourmet. Ik ga nu naar stal en mijn lenzen ophalen, en dan mag ik van 3 tot 1 weer an der arbeit bij Soldaat
Zo te lezen hebben de meesten een fijne kerst gehad Marijke heeft al alles voor de baby in huis volgens mij
Ik heb ook een goede kerst gehad en ik heb ook nog een nieuwtje. Violin is vanochtend naar haar nieuwe huis gegaan. Een Nederlandse junior gaat er mee rijden, het klikte erg goed.
Wij zijn net wakker. Feestje was erg leuk. Soms zie je alleen wel mensen rond lopen dat je denkt can volgens mij weet jij amper nog dat je nog leeft Eigenlijk wel heel sneu.
Ook dat of net te stevige dames in een te bloot, kort, strak jurkje
Lielle
Geplaatst: 27-12-11 12:49
Goed nieuws renske, fijn!
Ik ben weer boven water, heb het kerstdiner van zondag naar gisteren verzet en in beperkte vorm gehouden. Was wel lekker geworden. Mijn rug gaat wel beter, maar zeker nog niet goed. Heb me dan ook afgemeld voor de training in Deurne morgen helaas
Renske: Wat leuk dat Violin gelijk weer op niveau uitgebracht gaat worden. Gefeliciteerd met de verkoop Lielle: Fijn dat het wel al wat beter gaat, al kan ik me voorstellen dat je er nog steeds heel erg van baalt Laura: Ook goed nieuws voor jouw moeder dus
Ik ben nog steeds bij mijn ouders en druk met mijn kamer daar uitmesten. Gaat echt verbazend goed. Al 2 vuilniszakken 1 voor de vuilnisbelt en de ander voor de uitdeelwinkel Ga nog maar even verder, daarna maar eens kijken of Wollebol nog leeft
Renske; gefeliciteerd! Lau; wat fijn dat het beter gaat met je moeder. Vief; Ah ik moet mijn kamer eigenlijk ook doen haha.
Ik ben aan het werk en verveel me kapot. Ik sta alleen en het dorp is rustig. En ik moet nog tot 6. 1 voordeel is dat ik bijna niet hoef schoon te maken als het zo blijft
Baas werkt thuis en ik sta in de negeerstand..... Heb nu eigenlijk niets meer te doen, maa heb besloten dat ik om 3 uur wegga
Leliaardje
Geplaatst: 27-12-11 14:27
Ik hoop dat jullie in ieder geval lekker de Top 2000 aan kunnen hebben op het werk. Sterkte met de rust! Lielle fijn dat je rug wel beter gaat, maar balen van de training! Gaan er eigenlijk veel mensen hier meedoen in Deurne? Vief: succes met puinruimen! Is ook goed om je hoofd leeg te maken (mocht je daar behoefte aan hebben ).
Net nog wat dingen gestreken en nu ga ik gezellig naar m'n puzzelvriendin: lekker puzzels ruilen en koffie leuten.