Vieva, ik vind dat wel een mooi paard!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Altos schreef:Nee Vieva. Dit jaar niet. Ik heb zelf wedstrijden. In Hooge Mierde ben ik er wel.
MJ: Filmpje ziet er goed uit!
Vief: Volgens mij kan jij geld gaan verdienen bij de nog nieuw op te richten ''Bokt-helpdesk''

!
Krijg ook meteen weer crosskriebels!
Alleen volgens mij moet je af en toe behoorlijk knijpen of lijkt dat maar zo?
Als ik me niet vergis zijn het foto's van de IAN 2005 en was dit toen een 5-jarige. Is dit niet die Karandasj x Alexis die kampioen werd dat jaar?
Een fijn dier zal het ongetwijfeld geweest zijn, heb Bianca op zulke evenementen nog nooit met een dier gezien dat niet ontzettend fijn is 
Fijn om eens lekker de tijd te hebben voor je paardjes.
Ik ken hier mensen die nu introductie doen of net klaar zijn en die pas in juni kunnen starten in de kliniek.
(of niet, want vandaag hadden we bar weinig te doen, iedereen beter gemaakt en naar huis gestuurd
)
Fijn om eens lekker de tijd te hebben voor je paardjes.
Ik ken hier mensen die nu introductie doen of net klaar zijn en die pas in juni kunnen starten in de kliniek.
(of niet, want vandaag hadden we bar weinig te doen, iedereen beter gemaakt en naar huis gestuurd
) gomir schreef:Ziet er simpel uit MJAlleen volgens mij moet je af en toe behoorlijk knijpen of lijkt dat maar zo?

psst schreef:Bekend terrein M_JKrijg ook meteen weer crosskriebels!
Was dit de 1e training van het jaar? Misschien kom ik wel keertje kijken. Waar en wanneer heb je weer training?
2 april zoiezo in putten trainen bij Lozeman!

rowo schreef:@ M_J ik vond het nog wel mee vallen met dat knijpen. Alleen bij de trackener moest je wel drukken of niet?

Ik vond het er verder goed uit zien hoor. Wou dat Calypso zo makkelijk rondsprong..
. Ik wil ook weer heel graag weer gaan crossen, alleen ga ik niet alleen op pad. Mocht er iets gebeuren!