oei
das spijtig
heb dat inderdaad wel vaker gehoord dat een voet heel lang kan aanslepen. Hopelijk heb je meer geluk dat het goed hersteld. mijn merrie is zo wie zo wel een stress konijn. Ik rij al jaren in de zelfde piste en nog steeds stelt ze haar aan. Zelf thuis is dat zo. Maakt eigenlijk weinig verschil hoor. Ze is bij ons geboren. Als ze van haar stal naar de weide wandeld wat ze 3/4 van het jaar 2 keer per dag doet dan schrikt ze elke keer wel van iets. een strootje die opwaait, een kat die er plots zit,... Echt een bange kip.
ze heeft nog heel veel energie en loop lust hoor. ze is totaal niet overdreven zwaar
Kwil je gerust een foto eens sturen hoor
ze werk hoog uit 3 x week een half uurtje. Werken is overgangen stap en draf en 1 keer links en 1 keer rechter galop. dat is het. Ze kan niet meer op de weide dan heb ik liever dat ze een half uurtje mee gaat om te rijden dan dat ze 7/7 in haar stal staat. 
maar lief voor het aanbod hoor, het is allemaal niet zo gemakkelijk hé als je beesten hebt... Moesten ze nu op een manege of stal staan, zou het nu wel handig zijn maar ja... Zo is het altijd wel iets.
maar met de dochter is het niet gemakkelijk, ze trekt nu wel goed haar plan maar ja, ze is 3,5 dus moet bv wel mee naar boven om haar in bed te steken. Boterham en charcuterie neemt ze zelf wel, moet hem alleen smeren. Meeste kleren doet ze ook alleen aan maar pull is nog moeilijk.
Ahja, ik kijk ganse dagen grey's anatomy, daar doen ze alle dagen mirakels
Is bij de meeste onder ons waarschijnlijk 1 van de eerste vragen als er iets misgaat: "wanneer kan ik weer rijden".
Welke dokter vind je de knapsten?
Al 3 keren buiten strijd geweest, dan weet je wel ongeveer wanneer je weer mag starten.
t schaap wist waarschijnlijk niet wat haar overkwam: "waar is mijn eigen ruiter naartoe?". Maar eens ze een beetje ontspande hooooo wat is ze leuk
Fio.na heeft mij vooral ook aan het werk gezet. Was wel eventjes aanpassen, toch een stuk moeilijker dan mijn kort hobbeltje om aan elkaar te rijden. Vooral de eerste galop. Mijn vriend kon zich niet houden van het lachen, zag er blijkbaar eventjes grappig uit 
Ook wel een mega vriendelijken!