SophieBeau: heb je de LRV kalender dan al ben al dagen aan het kijken of die al de websit staat wat ik hoop dat er in november nog een cross is. de NL kalender past net allemaal niet....
@ hilde.. sterkte, ik las het al op je moeders facebook vanmorgen.. 23 jaar oud is een nette leeftijd,
TeeGee
Geplaatst: 31-08-11 16:11
Hilde, wat naar zeg
Net een mailtje gehad over Ttje, hij doet het heel goed Ik ga 16 september kijken want dan ben heb ik een vrije dag, duurt nog ff maar ja het is ook niet naast de deur. Mn vader gaat binnenkort wel naar toe om te kijken.
Haha ja hij was er zo ingeplonst en zwemt nu hele rondjes.
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-11 16:51
Hilde: sneu, sterkte. Rowo: ik lees nergens iets over problemen met trailerladen hoor, daar ging het helemaal niet over. Karen: een echt waterpaardje dus, nu maar hopen dat het goed helpt.
Hij heeft 1,5 week bij gert gestaan en die heeft hem toen voor ons verkocht. Maar die wist ook niet wat hem overkwam de eerste keer dat hij er op wou, hij sprong tegen het plafond
Ja het is echt een opluchting dat hij nu weg is. Wat leuk Karen! AJ is een air jacket Remke, had ik 1 week geleden besteld en is gewoon nu al aangekomen
ooh hahah okee toff *zoekt even op google hoe die er uit ziet*
Evony
Geplaatst: 31-08-11 18:49
Hahaha ben er ook erg blij mee Heb de bruine
Dressuur instructrice vond dat ik Beat goed voor elkaar had ook altijd leuk om te horen Helaas loop ik alleen nog steeds kreupel, waarschijnlijk voet verstuikt dus volgende week naar de ha als het niet beter wordt.
Sannnn
Geplaatst: 31-08-11 18:51
Hilde Sterkte. Leuk dat je er nog 1 bij het Karen. Dat is snel gegaan zeg Sarah met Toc! Groetjes aan Noor terug!
Hier ook niet fit, al poos last van mijn rug. De pijn en uitvalsverschijnselen van na mijn ongeluk komen steeds meer terug. Morgen toch maar de manueel therapeut opbellen, had gehoopt dat het met de oefeningen wel weer voorbij zou gaan. Niet dus, What heeft vandaag dan dus ook maar dag vrij. Als ik me ene been slecht voel ga ik niet rijden. Morgen weer een nieuwe dag! Wel goed nieuws: Heb tentamen uitslag eindelijk binnen en heb hem gehaald! Doe er gelijk mail uit over stage, anders weet ik voor het weekend ben ik bang nog niets.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 31-08-11 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Margreet, Als ik straks bij jullie ben, ga ik even naar de Deen: Noor had hele lekkere broodjes voor 't ontbijt, maar die van de AH smaken helemaal niet hetzelfde Evony, Waarom is toc ook alweer verkocht?
Ik ben nog aan 't werk, maar wel thuis op de bank!
viefdepief
Geplaatst: 31-08-11 18:58
Morgen
Sannn: Wat super van je tentamen! Hilde: Wat sneu zeg...
Ik heb echt lekker gereden vandaag. Woll gaat steeds beter. Impuls blijft nog lastig, maar ze is zoveel meer ontspannen en fijner te rijden ! Wil binnenkort ook echt even kijken naar ander voer.
Vanmiddag nog bij een vriendinnetje een pony getemd. Was super grappig en nog bijna erop gaan zitten, maar dat vonden we toch een beetje sneu, want hij kende nog niks. Hij ging later wel heel goed met een dekje op en een touw eraan achter de andere pony aan waar ik op zat. Zal de foto's maar niet plaatsen, niet echt boktproof denk ik