Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
.
.
En je ouders natuurlijk ook!
Na dracht weer lekker aan de gang!
Had nog 2 balkjes op 13 m gelegd (jaja, origineel hè) en een kruisje neergelegd, dus meneer was blij. Daarna nog borreltje gedaan bij vriendjelief.
Dacht dat ik gaatjes had maar blijk gewoon gevoelige tanden te hebben, weer een mooi begin van de dag haha!
) en naar Vorstinnie. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter. Ga vandaag ook echt Michiel bellen voor een afspraak, heb het nu al weer te lang uitgesteld! (ok, hij zou mij bellen, maar dat is ie vast vergeten
) Misschien moet ik vandaag ook het paard van de stagaire nog rijden, zie ik wel als ik op stal kom.

Ik moet nog 2 weken wachten!

TeeGee schreef:Komt ook wel goed, maar was er gister even klaar mee.. Gevoel dat het rijden altijd een strijd is om haar te overtuigen dat ze toch mee moet gaan werken is gewoon best lastig. Maar goed, misschien dat na het veulen alles anders isEn ik had nog een verhaal gelezen over eigenwijze Wolles, komt vast goed Vief maar kan me voorstellen dat het af en toe frusterend is
en anders pech gehad en gaat ze maar gewoon wat hoger springen voor me 

Heb nooit last van schoonmaakkriebels. Is meer moeten.