[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:01

Goedemorgen!
wat een wind zeg! Katten zijn ook helemaal van slag.
Laura heel veel plezier in Florida!
Tientjeh beterschap! Klinkt niet fijn allemaal. Wel fijn dat het paard van je zusje waarschijnlijk verkocht is. En dichtbij is natuurlijk altijd leuk!

Ik moet werken van 13 tot 21. Dus heb zo nog even te gaan!
Stemmen op sgw doe ik ook niet. Heb daarvan maar 1 gereden en gezien.
Ik heb ook de handschoentjes van mountain horse met de gebreide bovenkant. Bevallen erg goed, heb ze nu zo vaak aangehad dat het leer door begint te slijten. Witte handschoentjes heb ik van Roeckl en nog warmere voor thuis ook van roeckl. En nu heb ik nieuwe zwarte voor op wedstrijd en die zijn van Jos Lansink. BR denk ik dan. Ik draag altijd handschoentjes, maar ik doe er veel langer dan jullie mee. :o Denk wel 2 tot 3 jaar.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:23

Goedemorgen!
Bij ons is het heel erg meegevallen met weer. Het heeft wel vrij hard gewaaid maar geen storm. Ook geen stortregen gehad gelukkig. Ik zit nu nog op school, moet tot half 1 en dan weekend :)
Ik heb meestal de Roeckl handschoenen, ze houden het alleen nooit echt lang vol. Ik heb ook leren handschoenen, die hebben het ruim 2 jaar volgehouden. Nu ben ik weer op zoek naar zulke handschoenen.

Tientjeh: Beterschap.
Laura: Heel veel plezier in Florida
Evelien: Succes met afrijden!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:28

Ik zag dat ik ook witte handschoentje van Roekckl heb ;)
Dat soort teugels zijn inderdaad niet bevordelijk voor je handschoenen, Karen! Die heb ik ook aan mijn S&T.

Edit: Margriet, werkse vandaag!

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 12:44

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:45

Goedemorgen! kan nog net ;)

Ik heb gisteren een heerlijk nieuw bed gekocht :z dus ga vanmiddag nog even shoppen bij de ikea voor een mooie dekbedovertrek ed. 8-) Maar eerst even de paarden inladen en lekker in de manege rijden ;)
Het is hier nu gelukkig even wat rustiger maar het blad is wel zo goed als helemaal van de bomen, hoef ik me de komende tijd dus niet te vervelen, kan me dagen vermaken met bladblazen :(

Net kwam de postbode een mooi pakketje brengen, ik had 4 foto's van mijn oude Phil laten afdrukken op linnen. Ze zijn echt supergaaf geworden <3 1 van dressuur 1 van het springen en twee crossfoto's, echt een leuke serie 8-)

Ik kan trouwens echt niet rijden zonder handschoenen, nat weer nieuwe gekocht omdat Toby mijn andere had opgegeten. Ik moet ook altijd Roeckl hebben, ik heb nl zulke lange vingers ik pas geen andere handschoenen :o Heb nu de iets goedkopere genomen, ben benieuwed hoe lang ik daar mee doe!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:47

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 12:48

Billy, Heb je wel Ikea kussens, anders passen de kussenslopen straks niet :+

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:53

Mootje schreef:
Billy, Heb je wel Ikea kussens, anders passen de kussenslopen straks niet :+

Ik ga ook nog even kijken of ik fijne kussens kan vinden ;) Maar tot nu toe nooit problemen mee gehad, hoezo dan vallen ze anders???

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:02

Even egobericht... :o

Ik heb heel goed nieuws. *\o/*
Mag weer rijden!! :D
Wel rustig opbouwen en onder goede begeleiding, maar ik mag weer aan de gang. Vero was onder het zadel super! Ze ging eindelijk echt bewegen en ruime gangen. :+: Ook was d'r rug heel los. Dus nu doorblijven gaan, rijden en laag longeren goed afwisselen en dan komt het waarschijnlijk helemaal goed. Echt even blij, helemaal na 2 weken geleden. Toen zag ik het niet meer zo erg zitten.
Nu zo proberen de trend dus door te zetten, ga Hamminga weer opbellen voor les. Aan hem had ik een hele goede en dan kon het haast niet mis gaan zei die. Bij mijn oude instructrice is het namelijk vragen om weer een terug val te krijgen. Maar echt top! *\o/*

edit: Sussie, kan je een brace voor je pols gewoon bij de apotheek kopen? Heb er toch wel goed last van maar wil wel blijven rijden, juist nu, wil er niet aan iemand anders uit besteden nu.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:16

Ik start de 28e in Marienheem. Nu maar L ipv M. Geen idee hoe daar gebouwd wordt maar schijnt wel een groot CC te zijn. Zusje is daar wel een paar keer geweest. Ik nog nooit

Dat topic had ik ook al gezien. Dat gaat Bokt kennende vast leuk worden...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:50

Goeiemorgen :Z
Ik voel me alweer beter :) Ga straks maar een kijken hoe het met Vorstin is. Die heeft woensdag vrij gehad en gisteren heeft mijn instructrice haar gereden. FF kijken of ik er ook op kan komen, en anders ga ik wel longeren.
Weet iemand hier trouwens een oplossing voor?: Ik word sinds 2 weken zo'n 3/4x per dag gebeld door een onbekend nummer. Als ik opneem hoor ik niks en wordt er na een paar seconden opgehangen. Er was nu een paar dagen niet gebeld, maar net trapte ik er weer in en nam op. Neem nu trouwens geen onbekende nummers meer op, maar het is wel lastig.

Ik heb ook van die Roeckl handschoentjes. Ze slijten bij mij wel aardig snel, na een half jaar ongeveer. Vind het wel de lekkerste handschoentjes die ik ken :)
Ik ga ook niet op een wedstrijd stemmen dit jaar trouwens. Heb er te weinig gezien om een mening te vormen.

Heel veel plezier in Florida PB!
Beterschap Tientjeh :(:)
Fijn dat Anoes het zo goed oppakt Benthe!
Wat een supernieuws Sannn *\o/* *\o/* *\o/*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:54

Wat fijn Sann!!!

Shanouk, dat heb ik ook een tijd gehad. Niet opnemen of op negeren drukken, houdt vanzelf op. Wel echt irritant he.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:58

Fijn dat je je beter voelt Snoekiej! :) Zou inderdaad niet opnemen meer, ik neem ook eigenlijk geen onbekende nummers op.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 14:01

Sannn, Gefeliciteerd *\o/* Fijn dat je weer aan de slag kan! Jij ook nog geen reactie van de KNHS gehad? Ik ben bang dat Sussie gelijk krijgt!
Snoekiej, Ik neem ook geen onbekende nummers op. Zijn vaak toch mensen die ik niet wil spreken :=
Billy, Ik niet, maar ik een vriendin werkt bij de Ikea....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:04

Nee, nog steeds geen reactie. Denk ook dat Sussie gelijk krijgt! Maar ik ben wel blij dat ik me afgemeld heb, wil nu geen ander op m'n paard. Misschien volgend jaar. Heb jij nog gebeld of je er toch nog bij kon? Las zoiets in het ORUN topic.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 14:09

In het ORUN topic bedoelde ik te zeggen dat wanneer de KNHS ineens van mening is dat ik niet of te laat heb afgemeld, ik toch een poging ga wagen. Ik ga er alleen niet zelf achteraan om wel mee te kunnen doen. Volgend jaar weer een kans :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 14:16

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:22

Goed nieuws, Sannn! Super!
Mooi dat je je weer beter voelt, Snoek.

Ga die topics eens even bekijken :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:29

caro29 schreef:
Ik start de 28e in Marienheem. Nu maar L ipv M. Geen idee hoe daar gebouwd wordt maar schijnt wel een groot CC te zijn. Zusje is daar wel een paar keer geweest. Ik nog nooit

De Ruiterdagen staat wel een stuk moeilijker dan de gewone concoursen. Maar t is natuurlijk ten eerste al onwijs kijkerig.
1 jaar stond het er zo dik dat ik blij ben dat ik de M afgemeld had. De M stond toen zo hoog als de ZZ een week erna in Saasveld. Echt te absurd voor woorden. Vorig jaar was de L heel goed te doen :j

@ Sann: wat een super nieuws :D Eindelijk weer rustig opbouwen. En je lestte nog niet bij Hamminga? Dat ga je nu doen voor het eerst?

@ snoekiej: oppassen met opnemen!! Soms proberen ze daardoor via jou nummer te bellen met wat anders, waardoor jij met rekeningen van 100en euro's komt te zitten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:32

Mootje schreef:
Ik voel een reltopic aankomen := [RT-P] 3Jarige blijft ontstuimig

Zit trouwens Mytens XX achter dat paard, wel een mooi beest!
Maar idd een potentieel reltopic :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:53

Mijn zin is aardig op voor deze week, gelukkig nog maar een uurtje.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:59

Jaloers Karen, ik moet nog tot half zes :O

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 15:00

Ikke ook jaloers :)) Ik mag tot 16.30!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 15:11

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:19

Snoekiej: Ik heb dat ook een tijdje gehad, heel erg vervelend. Ik neem ook nooit meer onbekende nummers op.
Sann: Wat een goed nieuws:
Rowo: Oei, succes nog even met werken