Vond dat ik het nog lang volgehouden had, was er al om 22.00 uur en na 2 minuten had ik het eigenlijk al wel gezien 
Nou 't ligt allemaal wat ingewikkeld. Er is nog steeds een kans dat we hier nog even kunnen blijven. De gemeente heeft het juridisch gewoon niet juist aangepakt. Met behulp van juristen en een rechtsbijstandsadvocaat hebben we al 19 aangestuurde brieven gestuurd dat we niet akkoord gaan met de tweede brief (brief die 2,5 week later gestuurd werd en waarin gezegd werd dat we er alsnog uit moeten).. Eigenlijk willen we gewoon blijven zitten omdat we een hele grote kans hebben dat we daar gewoon recht op hebben
Ondanks dat je geen contract getekend hebt is de overeenkomst om er een aan te gaan in dit geval ook geldig volgens de geleerden. Van de gemeente moeten we er eigenlijk eind deze maand al uit (juridisch helemaal niet juist want je moet dit minimaal 3 maanden van te voren aankondigen en dit zou na de eerste brief (waarin gezegd werd dat ze met ons een nieuwe huurovereenkomst aangingen) maar 2 maanden zijn. Vervelende is dat de gemeente de strategie heeft om nergens op te antwoorden.Zelfs op de aangetekende brieven nog geen reactie terug gekregen en inmiddels de raad, wethouder, weet ik veel wie al aan de telefoon gehad, maar niemand gaat er concreet op in. Beloftes worden al helemaal niet waargemaakt... Denk dat ze hopen dat de meeste de onzekerheid niet aankunnen en dan zelf opzoek gaan naar andere woonruimte (paar hebben dit ook al). Als huurder heb je gewoon behoorlijk wat rechten en als ze ons er dan uit willen hebben gaat het een duur grapje worden om iedereen uit te kopen
Maar goed, dit is een beetje een korte versie... Enige is dus dat de gemeente gewoon geen gehoor geeft, al weken niet en in het laatste bericht wat wij van hen gekregen hebben we er dus eind deze maand uit zouden moeten. Dat doe ik sowieso niet want ik ga gewoon lekker op vakantie en dan zien we daarna wel weer
Maar k*t is het wel
Daarnaast ook verschrikkelijk slecht van de gemeente. Van een huurbaas kun je nog wel eens zulke grapjes verwachten, maar van de gemeente (huren wij het van) begrijp ik dit echt niet 
Werd wel net gebeld dat ik de kamer mag hebben, mijn hints waren toch niet duidelijk genoeg geloof ik
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 16-06-10 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt