Zo te horen gaat het allemaal in de goede richting! Ben trouwens heel benieuwd naar het gezelschapswelshje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier noemen wij het instemming lopen. Dan word je met 30 man uitgenodigd in een huis. 5 mensen worden er weer weggestuurd zonder hun naam gezegd te hebben
Duurt meestal tot laat in de nacht als je met zoveel man bent!
Nu de eerste generatie helemaal niemand tot groot verdriet van vaders

Ondanks dat je geen contract getekend hebt is de overeenkomst om er een aan te gaan in dit geval ook geldig volgens de geleerden. Van de gemeente moeten we er eigenlijk eind deze maand al uit (juridisch helemaal niet juist want je moet dit minimaal 3 maanden van te voren aankondigen en dit zou na de eerste brief (waarin gezegd werd dat ze met ons een nieuwe huurovereenkomst aangingen) maar 2 maanden zijn. Vervelende is dat de gemeente de strategie heeft om nergens op te antwoorden.Zelfs op de aangetekende brieven nog geen reactie terug gekregen en inmiddels de raad, wethouder, weet ik veel wie al aan de telefoon gehad, maar niemand gaat er concreet op in. Beloftes worden al helemaal niet waargemaakt... Denk dat ze hopen dat de meeste de onzekerheid niet aankunnen en dan zelf opzoek gaan naar andere woonruimte (paar hebben dit ook al). Als huurder heb je gewoon behoorlijk wat rechten en als ze ons er dan uit willen hebben gaat het een duur grapje worden om iedereen uit te kopen
Maar goed, dit is een beetje een korte versie... Enige is dus dat de gemeente gewoon geen gehoor geeft, al weken niet en in het laatste bericht wat wij van hen gekregen hebben we er dus eind deze maand uit zouden moeten. Dat doe ik sowieso niet want ik ga gewoon lekker op vakantie en dan zien we daarna wel weer
Maar k*t is het wel
Daarnaast ook verschrikkelijk slecht van de gemeente. Van een huurbaas kun je nog wel eens zulke grapjes verwachten, maar van de gemeente (huren wij het van) begrijp ik dit echt niet