[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:53

oh wat gaaf Vief!!! dat deden wij vroeger ook, naja 7.00 uur dan echt heerlijk vond ik dat!! zeker met dat warme weer

dankje JJ...kopen?

gomir

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:54

TypicalDutch schreef:
Ik kom zojuist terug uit Renswoude. We hebben met een groep van Texel (7 paarden en de bijbehorende ruiter + grooms) crosstraining gehad van Gert Boonzaaier. Nou dat was echt ontzettend gaaf!! En het zwemmen was de perfecte afsluiting, helemaal top! Ik ben flink verbrand maar heb ontzettend veel geleerd. Vooraf hadden we ook nog valtraining, nou dat was ook wel lachen natuurlijk! Dat ging overigens nog niet iedereen gemakkelijk af. Het was voor het eerst dat we met deze groep bij Gert gingen trainen, maar het is zeker voor herhaling vatbaar! Wat ontzettend veel hindernissen joh!
Sorry trouwens dat ik zomaar binnen kom vallen, maar ik moest het ff kwijt! Haha

Ik zou ook misschien meegaan, maar was tegelijk met concours agterberg en ik had al beloofd om mee te gaan groomen (en kan maar een ding tegelijk )

Leuk dat het zo leuk was!

BT: sterkte voor je vader!
Heb je je M-debuut al gepland?

JJ: al een veulen?
Je kunt met Uniekje het beste de pavo-cup oefenavond meerijden en evt met paard dat voor stamboekopname moet nog naar een oefenavond vrij springen/vrij bewegen. Data staan in de laatste IDS

En de rest is me ontschoten Ga zo eerst eens douchen, want ik zie er niet uit en ben ook nog eens verbrand vandaag.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 00:54

nee nog niet geheel gepland. ik zie ook wel hoe het loopt!het zou wel lekker zijn dat wanneer ik de indoctro Z start, Muis M start.... maja we zien het wel!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 01:21

Goeiemorgen maar vast Vief!

Sjaan, Ushi is echt stoer! Tot hoe lang kun je hem eigenlijk blijven rijden?

BT, wanneer denken ze de uitslag te hebben van je vader? Hopelijk hoef je er niet te lang op te wachten.

Margo, groot gelijk dat je je 21e verjaardag gaat vieren, je hebt wel een feestje verdiend! En ik ben het met de andere eens, ergens buiten zou wel leuk zijn, zeker met de bbq erbij. Maar ligt er natuurlijk wel aan hoe snel je jarig bent, je moet dan wel zeker weten dat het droog blijft. En verder vooral dingen doen die jij leuk vindt, en ervoor zorgen dat je niet zelf de hele avond bezig bent maar gewoon lekker feest kunt vieren.

Klinkt als een pittig lesje Vief!

JJ, is er al nieuws?!

Ik vind het wel weer heerlijk dit weer moet ik zeggen, lekker na het rijden waterballet spelen met de paardjes, lekker hoor! Enne, zijn we al zenuwachtig voor morgen? Heb het uiteraard over het Nederlands elftal.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 07:46

ik kan niet meer zeggen dan: Goeiesmorgens!!!

Het is errug mooi weer, dus ik geloof dat ik stukken minder achter de computer zal zitten de komende tijd * mag ook wel, kreeg een aardig verslaafd idee bij mezelf soms*.

Ik ga nu naar de kliniek, 1 van onze eigen merries stond op veulenen, dus met een beetje geluk loopt er nu een kleintje in de wei bij Ben benieuwd hoe lelijk dat hij of zij is * half broertje van 2 jaar terug ( wel met zelfde papier) was echt ontzettend lelijk.. daarbij heb ik eerst een half uur in een stuip gelegen voordat ik gewoon naar het veulen kon kijken *

UHm, verder niet zoveel te melden eik. Ben zeer actief aan het rijden momenteel.

BT alsnog sterkte met je vader, ik hoop dat het niet kwaadaardig is!

Margo: BBQ doet het altijd goed. Laat je een koud buffetje komen, wat vlees. Kun je zelf lekker ook de hele avond met iedereen buurten, en door de zelfbediening moet iedereen wel met iedereen praten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 07:48

Nou hopen dat het een beetje meevalt CD, het wordt vast een mooier veulentje

Ik ben al weer terug van m'n buitenrit

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 08:42

canter: ze hadden het over een week...

goedemorgen allemaal!! wat een weer zeg! ik denk dat ik zo maar naar paard gaat, vind het nu al warm

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 08:59

Ja om half zeven was het gewoon al warm!!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:15

L0ve, tuinfeest is natruurlijk gaaf, en bbq ook..
Maar het is nog leuker om er een thema aan te hangen..
En dan alles in die sfeer, hapjes, drankjes, versieringen (en de gasten natuurlijk..)

BT: Groot gelijk, ik vind jullie zowieso al een beetje gek dat je elke keer die dijk over gaat voor 2 rondjes..
Sterkte voor je vader joh! Doe maar lief tegen hem

Zometeen voor het eerst (onderlinge)wedstrijd met die merrie..
Dat word lachen, ze is nog best stijf..
Donderdagavond even geklokt hoe lang we over losrijden doen...
Pas na 40 min. was ze een beetje soepel!

Maar goed, ik ga een B-proef en 60(!!!)cm springen
Ik hoop dat er nu echt een keer iemand foto's gaat maken.
Als dat zo is zien jullie ze zo wel!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:16

oh vief ik heb van8 aan je gedacht haha ik werd wakker en dacht...oh ik wil net als vief ook vroeg rijden hihi
maar wel lekker gereden?

onide: dat klopt, maar het vervelende is dat de indoctro nog in NH staat en ik ben met 25 min de dijk over, zo erg is het niet, alleen venhuizen is me wat te ver eigenlijk. RAP, Wiron of WMR gaan nog wel

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:37

Vierf: Fanatiekhei hoor! Sjuul en ik zijn net wakker Guus was gaaf

Voorderest weet ik niet meer wat ik gelezen heb

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:45

Hellup, ik heb zo een hockeytoernooi van 11 tot 2 uur Dan is zulk weer toch even iets minder denk ik...

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:09

Buitenritje was wel leuk
Was echt mooi zo 's ochtends. Alleen het ponybeest waar m'n moeder op reed (River) was zo vervelend. Dat beest heeft ook echt wat zolang je nergens aan zit gaat het meestal wel, maar vandaag ook niet Maarja hij gaat toch bijna weg dus het is een beetje zinloos om met hem na te laten kijken. Maar zelfs als je alleen stapt zakt het zadel gewoon al helemaal naar een kant Dat was dus een beetje jammer...
Sambal was wel lief

Lief dat je aan me gedacht hebt BT

@ Sjuul: Fijn dat het zo leuk was!!
@ Andrea: Sterkte, volgens mij ga je smelten
@ Onide: Succes!!

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:12

Zooo..dat is warm zegom vanmiddag te hockeyen!

Mijn ouders zijn net op vakantie gegaan, hond mee. Het is echt leeg in huis zonder hond zeg.

Vanmiddag voetbal kijken..binnen helaas. Wie doet er nou voetbal om 3 uur 's middags vraag ik mij weer af he ..doe je toch 's avonds!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:14

Kun je de tv niet naar buiten slepen ofzo

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:35

ik ben bang dat ik in het ziekenhuis voetbal moet kijken
heb net 15 min gereden vond het weer lang zat.... veel te warm...

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:46

Vraagje: Ik wil wat gaan experimenteren met het voer van Sambal. Wil gaan kijken of hij minder jeuk krijgt als hij minder eiwitten binnen krijgt. Nou mag hij natuurlijk lekker het land in enzo, maar ik wil wat met z'n biks gaan doen. Zou ik hem ipv biks gewoon haver(en wat muesli) kunnen voeren of zitten er bepaalde stofjes in biks die belangrijk zijn?

En zou het helpen als hij hooi ipv kuil krijgt, of maakt dat qua eiwitten niks uit?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:16

Ik zat vanochtend om 7.00 op de pony op het strand, was al heel warm. Heb even goed nog 1,5 uur gereden.

MJ dat probleem heb ik ook, alleen wilde rabette op stal ook niet meer eten zodat ik der maar buiten heb laten staan.
Nu het gras wat minder wordt eet ze wel wat beter, maar alleen als Gomie ernaast staat.
Dat is wel sneu want die is mega dik en krijgt dus niks.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:28

Ik dacht dat in kuil meer eiwitten zitten als in hooi, maar heb me er nog nooit in verdiept verder.

Ik ga vanaaf later op de avond wel rijden, als het weer wat afkoelt. Tis wel erg warm zeg. Moet eigenlijk verslagen afmaken, maar heb nou niet echt zin om met dit weer achter de pc te kruipen.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:42

Ik ga straks even geschiedenissen
Maar nu nog even niet

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:51

Zijn Sjuulie en ik ook weer!
We hebben net met japie onze mini-shet in de bak gespeeld, hele lieve foto's gaamkt. Kijk maar even in dit topic --> viewtopic.php?f=53&t=605059&hilit=

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:37

viefdepief schreef:
Ik ga morgen om 6.00 uur een buitenrit maken!
Jezus dat is gewoon om 5.00 uur opstaan..

Maar ik kan der niet meer onderuit.
Volgens mijn moeder is het iets dat je gewoon een keertje gedaan moet hebben.. Vooruit dan maar

He, dat ga ik volgende week ook (proberen) haha

Andrea: Wow, dat is ook warm.. Nou iig succes

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:32

Canter, het is niet duidelijk hoe lang ik Ushi kan rijden. Waarschijnlijk 2 jaar in totaal, maar dat is maar een ruwe schatting. Ik zie het wel, probeer gewoon zo ver mogelijk te komen totdat ze verkocht wordt of gedekt wordt!

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:37

Bah..schiet hier een ambulance langs.. Nou..er is dorp verder meisje van paard gevallen ofzo, nogal behoorlijk ernstig wat ik er van weet. Kaatsen daar vandaag is afgezegd en er zijn 2 ambu's heen.. Word je niet blij van :S

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:45

Zo, dat is ook schrikken.. Hopen dat het niet al te ernstig is..