Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
Ik ben niet voor niks er al eens voor uitgesloten op wedstrijd...
dus zolang ze natuurlijk niet gek wordt van de vliegen laat ik het deken af.
paar goeie tikken gegeven en dan was ze weer vertrokken. richting het water (naar de stallen toe) begon ze er plots keihard aan te trekken. Water sprong ze mega goed in, ze trok echt superhard aan. Daarna moesten we weer wegdraaien naar rechts op die bute en stond ze stil bij de afsprong
was dus eigenlijk uitgesloten, maar heb nog doorgereden tot het 2de water en dan gestopt. 2de water ded ze dus ook weer goed.
totaal nog nietd bewezen enzo maar soit.
En niet zo ver ook.
heb dus die cross nog nooit gereden he! Is echt vervloekt volgens mij haha! Wil die echt zo graag eens doen, kvind het zo een mooien. Maarja m'n examens beginnen vrijdag... veel succes alleszins degene die naar Tongeren gaan!
Als ik mijn eigen stekje heb wil ik ook graag weer iemand voor dressuurles. Soms mis ik dat toch echt wel als springer
Bij Talissa heb ik echt een klik, kunnen echt lachen, gieren en brullen tijdens de les. Als ik slecht gereden heb is ze er om te zeggen dat het volgende keer weer beter gaat, en als ik goed heb gereden kan ze dat ook zeggen (met punten die beter kunnen
).
Heb dat met mijn dressuurlesgever. We zitten soms zodanig te tetteren dat we dan moeten zeggen van gow we moeten verder doen. 
Hatelijk om gewoon heel de dag achter boeken (en bokt
) te zitten... Mijn brein doet al pijn
Jij?