Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
twas zo heel groen van dingetjes van de bomen en ze stapte er in en ze verschoot haar lijk een ongeluk, twas dieper dan ze dacht en al da groen verdween natuurlijk. Dusja ze sprong er weer uit
. Na wat tralala ging ze er dan wel in, maar ze durfde lijk nie rond lopen in da water
. Ze snapte da groen nie. Maarja uiteindelijk kunnen rond stappen dus da groen werd zo wat vermengt met water en dan durfde ze. Paar keer uitgesprongen, deed ze goed. Wilde er dan langs de gewone kant inspringen maar ook eerst nie willen en kdeed dan met m'n stem en hup er dan meteen in
. Dan ingesprongen met miniboompje en direkt met m'n stem deze keer en joepie ze deed het
. Ze luisterde lijkt echt extreem geld naar mn stem. Twas trouwens de eerste keer dat het gelukt is boompje inspringen, ook al wast mr ne mini, toch blij! En afsprongen deed ze allertwee super simpel, maar ze pakt toch wel altijd ne ferme jump vooruit
. Nu hopen dat ze in Deurle binnen twee weken ook da boompje wil doen bij twater en dak er nie weer afvlieg lijk vorig jaar
. Daaphh schreef:Ohh dat wist ik niet! Wat leuk!!
Hier staat casje mank...
Vanaf de kogel naar boven is het dikker, en een beetje warm. Staat er niet op.. Hopelijk geen pees... Gisteren nog niets aan de hand, was nog aan jet galopperen met de andere, nu moest ik hem uit de wei trekken...
hopelijk maar een blein idd! Antonius schreef:Ja hoor, dat is ook de hoofdreden waarom we haar gekocht hebben. Ze is drachtig van Adorado, veulen wordt verwacht 1 april. Na Deurle krijgt ze zwangerschapsverlofin ieder geval toch wat springen betreft, ik zal er wel wekelijks nog een wandelingetje mee maken.
!
. Liefst wil inspringen zodat ze leert van den van eerste keer te doen.
.
, hoe dul ik mezelf voel
.
:
. Tzal afhangen van de moment