Nou het slechte weer van gisteren heeft z'n sporen achter gelaten (buiten een bult smerige prutwas), een dikke keel, snotneus, dikke prutogen en koortsig. Jongste rijdt straks haar proefje uit haar hoofd, want ik kan toch niet boven de wind uit brullen. Hoera. Brrrr, en dan weer snel naar huis en de kachel op 25.
Fijne dag allemaal!!
MargreetW
Geplaatst: 29-04-12 07:40
Goedemorgen, Zit ik net een berichtje te typen dat het weer hier tussen druilerig en droog is en dat ik m'n kleren ga aandoen omdat we Sjors (van Noor haar trainster) en Johnny gaan weg brengen, belt Noor met verschrikkelijk nieuws . Sjors is vannacht vast komen te liggen en is dood door een gebroken nek.
Omg!!!! wat vreselijk Margreet (en Noor)! Wat ben ik nu blij dat jullie toch gisteren al naar huis gegaan is ipv vandaag. Anders "zit je toch echt op een eiland" hoor!!
Leliaardje
Geplaatst: 29-04-12 09:10
Oh, wat is dat nou weer voor een afschuwelijk nieuws. Hoe is het mogelijk .
Texelse: beterschap . Wat een wind gisteravond: het floot echt om het huis.
Zijn onderweg naar Kj, zijn maatje heeft vannacht een ongeluk gehad en lag dood in stal... Precies op de dag dat ze naar het land gaan.... Vreselijk sneu.
Noor&Margreet: wat een verschrikkelijk nieuws! Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje. Texelse: beterschap! Mirthe: was/is woedend, maar heeft zelf ook schuld. Marijke: ik sluit me aan bij Mirthe. Wij wachten geduldig op de foto's. En wat betreft de lompe opmerkingen, die maak ik helaas ook. En daarna schaam je je rot. Danielle: achter de bar is altijd erg gezellig!
Gisteravond 2 proefjes gereden. Drie weken niet te paard gezeten. Maar gelukkig is Weltsieger wel gewoon gereden door mijn ouders. Hij was heel braaf en deed goed zijn best. W heeft me echt de proeven door geholpen. De slordigheidjes kwamen door mij. Daarna was ik zo moe dat ik bijna niet meer op mijn benen kon staan. Dus snel naar huis. Dat het niet zo slim was om op concours te gaan heb ik vannacht weer mogen ondervinden. Conclusie: toch nog maar even rustig aan doen.
Zo weer terug! Mooi langs de baan gestaan met een proefje in m'n hand en m'n mond dicht. Maar plichtsgetrouw en serieus als ze is kende ze de proef natuurlijk prima! Geen fouten maar een tamme proef, en dat als 1e in de baan... het zal er om hangen. Het starten was voor het mooie een kwartier te laat, hij was net over het hoogtepunt heen.
Noor en Margreet: sterkte hoor!! Sussie: beterschap hoor!!
Pff ben zo moe, weinig slaap gehad met al die kinders. Bleh. Ben blij als,ik vanaaf in me eigen bed lig. Half 11 bos in eens kijken of we een fink lange rit kunnen maken. Ol was gister een grote stuiterbal