[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:15

Ik heb nog niet eerder via haar site besteld. Ben ze wezen halen en ze zijn een keer thuisbezorgd (moesten toevallig bij mij in de buurt zijn). Verhuurt Lozeman in de winter de binnenbak voor mensen van buitenaf dan Bianca? (dat jij dan naar de club gaat terwijl jullie zelf een prima bak hebben).
Bodem bij Luxool is prima. Ben er gister ook nog geweest. Maar dattie bevroren is op San's club komt omdat ze een eb en vloed bodem hebben waarbij het water van onder af komt. Was iemand die niet op had gelet waardoor nu meer dan de helft van de bak bevroren is.......
Laatst bijgewerkt door Sim op 02-02-12 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:18

Klopt Sim, echt zooo stom. We hadden het van te voren al gezegd dat dit zou gebeuren, maar dat was niet zo. Wij zagen het fout... Nou dat blijkt. ;)
Volgend weekend zijn idd de Gelderse dressuur pony's bij ons. Hopen dat het weer goed is voor de tijd.. Ga morgen middag even kijken.

xxitsmexx

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 22:27

dat topic is gewoon erg.. als ze had gewonnen was er niks aan de hand maar nu commetaar haha

van onze club moeten er dacht ik ook 2 ponys bij jullie dressuren

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:29

Kan best Mendy, sta je voor springen of dressuur reserve? Het is echt super dichtbij mij allemaal de Gelderse Indoor dit jaar.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 02-02-12 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:31

Jeetje wat een muts is dat zeg :') Hopeloos...
Mendy heeft helemaal gelijk denk ik.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 22:33

ik sta voor het springen reserve.
Had ik totaal niet verwacht. maar laatste wedstrijd hebben er vele heel slecht gereden.
ik kon er ook maar 2 rijden van de 3. En had zoiets ik geef het gewoon op want ik ga toch naar die wedstrijden. mocht ik goed rijden is het natuurlijk jammer dat je dan niet door bent.
dus nog even duimen

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:45

Zou idd leuk zijn!! 1e reserve ben je? Heb je nog best kans. :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:48

Helaas kan ik nog niet op bed want ik moet nog bakken... Nouja, het bakwerk is gedaan, zo de caramel en chocolade nog. Wel handig dit weer met tijdnood, heb de bodem met een handdoek erover buiten neergezet, onder het afdakje. Denk dat ik over een half uurtje wel met de caramel kan beginnen. Heb net een mooie rondrit van 30 km gereden voor 2 blikkies condensmelk :+ . Toen ik bij werk wegging was het er dus niet, was er om 20 voor 9 en toen was de condensmelk dus niet meegeleverd :Y) . Bedrijfsleider zei dat de AH open was, nee dus, dus om 10 voor 9 ben ik nog naar Haren geracet. Heel schap vol!

Die klikdingen die heet worden zijn ideaal! Helaas zijn die van ons stuk & weg. Even achter nieuwen aan dus, ik verrek ook steeds van de kou.
Sann, dat is ook 3x niets, bevroren binnenbak...
Sann, wat een kansloos figuur dat hij/zij je zoiets meteen stuurt.... dat zegt wel weer genoeg over meelezers (je bent niet de enige die er last van heeft, ik heb ook een stel kansloze volgelingen :+ )

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:51

xxitsmexx schreef:
dat topic is gewoon erg.. als ze had gewonnen was er niks aan de hand maar nu commetaar haha

van onze club moeten er dacht ik ook 2 ponys bij jullie dressuren

Kijk ik nou over een topic heen of ben ik gewoon :o? .

Het is buiten wel minder koud dan gisteren, tenminste: het voelt minder koud aan. Het scheelt een stuk dat je niet meteen die snijdende Oostenwind in je gezicht krijgt als je de stal uit komt zetten.

PS: Mistid: wat een gedoe voor die blikjes melk := . Hopelijk wordt het allemaal lekker!
Oh, ik kan alleen maar aan eten denken: ga nu weer aan de chocomel en de bonbonbloc. Zien jullie de kilo's alweer vliegen............ verkeerde kant op :Y) .

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:54

Ik zie ook geen link van een topic..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:54

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:55

Ik hoef niet voor de klas te presenteren, als ik het 'eten' voor de high tea maar meenam :+ zodoende heb ik het gedoe er wel voor over haha!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:58

Ow San, wat balen van jullie bak!!!

Succes met bakken Mistid :)

TG, Ik ben echt heel blij voor je! Vol goede moed er weer tegen aan!

Vief, respect dat je met dit weer gaat fietsen... Mijn scootahhh weigerde vanochtend... Moest helaas met de auto ;)

Bij mij gaat het eigenlijk wel prima met de kou in combinatie met de paarden. Het scheelt dat ik ze zo mee kan nemen naar een hele fijne en grote binnenbak en dat bij ons de waterbakjes niet bevriezen ivm rondpopmsysteem.... Het enige nadeel is dat ik er uit zie als een mummie als ik op pad ga.....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:59

Ah joh, Rens, zo ziet iedereen er toch uit!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:59

_Sim_ schreef:
Verhuurt Lozeman in de winter de binnenbak voor mensen van buitenaf dan Bianca? (dat jij dan naar de club gaat terwijl jullie zelf een prima bak hebben).

Ik wil iets meer gericht op 20*60 rijden... ;) dat mis ik dan net ff, dus ga 1 of 2 keer per week nu naar Luxool om wat puntjes op de i te zetten en wil zondag dan voor de eerste keer de proeven gaan rijden. Hij is vandaag weer bij de smid geweest voor extra zekerheid en is niet meer gevoelig op de hoefzweer Ik zadel Bull thuis op en rijd er zo om de hoek heen met trailer, scheelt niks...
Ik had begrepen van Sann haar bak ja, bij Lozeman heeft weleens vaker iemand gereden maar ik weet niet wat ze ervoor vragen of dat ze de personen in kwestie heel goed kennen. Daarbij weet ik ook niet of ze het structureel toestaan, maar voor een keer zou ik gewoon even een belletje wagen, nee heb en ja kun je krijgen.... :D

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:02

Ja dat is ook wel zo.... Maar op de 1 of andere manier hebben de rest van de mensen die daar rijden geen last van de kou. Sommige rijden nog zonder handschoenen!!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:03

Ik denk dat vrijwel iedereen er buiten nu als een Michelin poppetje uit ziet. :D
Jaa, zag gister ook iemand zonder handschoenen! Alleen van het idee al kreeg ik het nog kouder. :brr:

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:07

Pff ik ook.... maar na vorig jaar een winter in de polder kan ik een winter in Bathmen ook wel aan :D

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:22

Ja Sann balen van de bak hé, wou ook naar springles... Ik heb me koffer ingepakt! Morgen nog een ochtendje oppassen en dan naar Winterberg! :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:37

Hoi!

Oh ja, het werd weer tijd voor een wijntje denk ik... bedoelde natuurlijk schemerlamp :+ Vriendje vindt hem alleen erg groot, dus ik moet eerst maar eens bedenken waar ie moet komen. In de kale hoek staat inmiddels een megaplant Mootje :D
Sannn, balen van je springles -O-
Bianca, goed om de lange lijnen af en toe even mee te pakken :j Vingers weer ontdooid? :(:)

Verder hadden jullie het overgewicht. Ik ben ongeveer 1.74 en weeg tussen de 63 en 64,5. Vanaf 65 verklaar ik mezelf vatsig en moet ik weer even streng zijn ;)
Had net springles, privé want de rest had afgezegd. Weer veel aan ontspanning gewerkt. Geen rodeo deze keer ook. Ons wederzijds vertrouwen begint weer wat te groeien, rust zal ons redden en dan komen we er wel weer!

Kan nu pas maandag weer naar de binnenbak omdat de regiokampioenschappen bij ons gehouden worden... -O- Ik hoop dat het meevalt met de sneeuw, dan ga ik zaterdag hardlopen met Jer!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:38

Sultank schreef:
Wel bijgelezen, maar niet veel onthouden.

Meisje is nu 19 jaar en ze hebben het in haar schouder ontdekt. Details verder weet ik niet. Wel dat ze nu aan de chemo zijn.
TG; Wat super goed!
Kris; Leuke auto!

Waar staat de deelnemerslijst van Maarsbergen?

Jeetje dat is ook erg zeg!

Sann, balen van die binnenbak zeg! echt prutzooi!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:39

Pffff, Noor: ben je dan niet veel te dun?
Ik ben 10 cm langer, maar wel 20 kilo zwaarder := .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:42

Neuh ben niet te dun volgens mij. Heb aardige hammen! :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:02

Jij bent mooi van gewicht Noor!!!!

Ik heb vandaag een heleboel voor de baby besteld en gekocht, kamertje is al zo goed al compleet <3

Ook ben ik bij de osteopaat mishandeld voor 50 minuten maar ik heb nu wel effe minder last!

Verder wel braaf bijgelezen maar het was te veel om te reageren

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:12

_Noor schreef:
Bianca, goed om de lange lijnen af en toe even mee te pakken :j Vingers weer ontdooid? :(:)

Kom net uit bad... :D heerlijk een uurtje in gelegen met een muziekie en een boekie.....nu lekker in bed liggen, zou eigenlijk weer heerlijk zijn zeg als je nu gewoon een kerel had waar je tegenaan kon kruipen om je aan op te warmen.... :brr: .......helaas....... :D