Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hopeloos...
. Toen ik bij werk wegging was het er dus niet, was er om 20 voor 9 en toen was de condensmelk dus niet meegeleverd
. Bedrijfsleider zei dat de AH open was, nee dus, dus om 10 voor 9 ben ik nog naar Haren geracet. Heel schap vol!
) xxitsmexx schreef:dat topic is gewoon erg.. als ze had gewonnen was er niks aan de hand maar nu commetaar haha
van onze club moeten er dacht ik ook 2 ponys bij jullie dressuren
.
. Hopelijk wordt het allemaal lekker!
. 
zodoende heb ik het gedoe er wel voor over haha! 

_Sim_ schreef:Verhuurt Lozeman in de winter de binnenbak voor mensen van buitenaf dan Bianca? (dat jij dan naar de club gaat terwijl jullie zelf een prima bak hebben).
dat mis ik dan net ff, dus ga 1 of 2 keer per week nu naar Luxool om wat puntjes op de i te zetten en wil zondag dan voor de eerste keer de proeven gaan rijden. Hij is vandaag weer bij de smid geweest voor extra zekerheid en is niet meer gevoelig op de hoefzweer Ik zadel Bull thuis op en rijd er zo om de hoek heen met trailer, scheelt niks...
Vriendje vindt hem alleen erg groot, dus ik moet eerst maar eens bedenken waar ie moet komen. In de kale hoek staat inmiddels een megaplant Mootje 
Vingers weer ontdooid?

Ik hoop dat het meevalt met de sneeuw, dan ga ik zaterdag hardlopen met Jer! Sultank schreef:Wel bijgelezen, maar niet veel onthouden.
Meisje is nu 19 jaar en ze hebben het in haar schouder ontdekt. Details verder weet ik niet. Wel dat ze nu aan de chemo zijn.
TG; Wat super goed!
Kris; Leuke auto!
Waar staat de deelnemerslijst van Maarsbergen?
_Noor schreef:Bianca, goed om de lange lijnen af en toe even mee te pakkenVingers weer ontdooid?
heerlijk een uurtje in gelegen met een muziekie en een boekie.....nu lekker in bed liggen, zou eigenlijk weer heerlijk zijn zeg als je nu gewoon een kerel had waar je tegenaan kon kruipen om je aan op te warmen....
.......helaas.......