[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:02

Sannnn schreef:
Vaak weet je verstand het wel maar zegt je gevoel wat anders... :(:)

Hier kan ik alleen maar in mee gaan, beter kan ik het zelf niet verwoorden.

Dat is ook niet fijn Mirthe, maar het is in ieder geval goed te behandelen dan :) .

muts_marijke

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:07

Nou heb het denk ik wel 10 cm korter dan ik had. Zit nu zo'n 5 cm boven mijn schouders. met een leuke lok-pony iets. Kan het leuk wild dragen of netjes gefohnd

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:11

muts_marijke schreef:
SIIIIMMMMM die wil ik !!! hahahaha WAAAAR is dat???

Als ik ze voor je koop, kunnen we mooi een ruil doen. Deal? :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:28

foto marijke :P

edit: oh zie je misschien zaterdag nog wel.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:56

Snoek, ik kan alleen maar met de rest mee gaan in de adviezen, maar het is natuurlijk wel kl*te.

Heb voor de rest niks bijgelezen, was om 4.20 uit bed, paard gewassen voor keuring, naar Wijdeness gereden en van daaruit naar Vorden. Merrie weg gebracht en misschien zaterdag al insemineren.

Merrie was nog wel ster geworden en was super enthousiast met springen. Ze trokken het nog aardig op, maar ze bleef op haar eigen manier springen en de techniek was ook het laagste cijfer. Het verbaasde ze wel dat ze zo bleef springen, maar voor de andere onderdelen kreeg ze wel goede cijfers. Ze sprong heel goed zonder ruiter en zocht het mooi zelf uit, dat doen oudere paarden vaak minder zei de inspecteur. Merrie is niet anders gewend, ze doet het ook met mij op der rug :D

Zo en nu douchen naar bed

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:06

Hahahaha Sim. Das goed maar ik heb werkelijk geen idee wat ze kosten en wil niet dat jij er dan geld bij zou moeten doen!!! Welke kleuren zijn ze? Ooooh daar zou ik zo blij mee zijn :D :D :D

Mendy jij ziet me zaterdag wel! Komen elkaar altijd tegen en bijkletsen doen we ook altijd dus dat komt goed!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:09

Margreet krijgt een nieuwe telefoon
Sterkte met zadels uitzoeken Evelien
San wat een rotklusje
Lielle heeft fijn met Ojee getraind
Succes met je tentamens Anne
Gefeliciteerd met je prijzen Mistid
Gefeliciteerd Hilde
Jammer dat je tentamen niet zo lekker ging Snoek. En veel sterkte met het maken van een beslissing
Mistid fijn dat ze er nu in elk geval wat aan gaan doen
MM foto
Mo wat leuk dat jij nick gaat rijden
Gefeliciteerd Roos

Ferrose liep weer braaf haar proeven alleen is het proberen te onthouden van 3 verschillende proeven waarbij er aan 1 (de kur) iedere keer gesleuteld wordt iets te veel dus ik maakte er zelf een zooitje van (ik train proeven altijd uit mijn hoofd anders moet ik steeds een voorlezer zoeken) maar ook dat vond ze niet erg. Morgen even aan de staleigenaar vragen of ik een paar rondjes in de ringen mag stappen (thuisconcours) zodat ze hopelijk ook niet gaat zeiken op de hekjes en dan durf ik ons M2-debuut zondag wel aan.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:15

muts_marijke schreef:
Hahahaha Sim. Das goed maar ik heb werkelijk geen idee wat ze kosten en wil niet dat jij er dan geld bij zou moeten doen!!! Welke kleuren zijn ze? Ooooh daar zou ik zo blij mee zijn :D :D :D

Dat geld komt wel goed.
Welke kleur zou je willen en welke maat heb je? 7 of 7,5?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:26

@ Snoekiej veel sterkte met je beslissing. ik weet helaas hoe moeilijk het is. Volg je hart met een beetje verstand en dan kom je tot een beslissing. Heb al 2x die keuze moeten maken..
@ Gr Roos gefeliciteerd met de ster
@ Mirthe Ullie verkocht? Raar dat je niet eerder naar fysio mocht dan was het nu misschien wel over. je lichaam protesteert niet voor niks. Pijnstillers verhelpen het niet. Het verdoofd alleen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:20

Avond!

Roos, van harte gefeliciteerd met de ster! Knappe Rabette! Nu nog dat veulentje!
MM, foto?? :D
Mirthe, nou daar schiet je wat mee op. Hopelijk kan de fysio je helpen.
Joki, komt vast helemaal goed zondag!

Nou, eerst bij Sem geweest. Die was lekker jarig (en al bekaf natuurlijk). Maar hij vond het allemaal prachtig. Dan missen we mijn vader toch nog extra hoor op zo'n dag. Ik mis hem elke dag heel erg, maar dan worden we allemaal weer fijn met de neus op de feiten gedrukt. |(
Daarna Jer een flinke work-out gegeven. Die had weer flink werk nodig voor hij zijn energie kwijt was. Morgen nog een klein sprongetje maken denk ik, naar het bos red ik niet meer en dan zaterdagmorgen vroeg op naar Maarsberguh!

Heb een abonnement genomen op de LINDA en heb een bon van €120,- van TC WOW lingerie gekregen.. dus ik ga eens lekker in de webshop kijken :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:23

Dorien, ging je nog mee morgen?

Marijke, ik ben benieuwd naar je haar. En ik heb de laarzen opgehaald vandaag. Ingespoten en ingewreven. Gelijk mee naar les gehad. Heb echt superfijn gereden!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:38

Noor. :(:) Kan me goed voorstellen dat je hem op zulke dagen dan nog meer mist. Sterkte nogmaals. :(:)
Succes MB gangers voor morgen! Wie weet zie ik sommigen nog 's middags, ben er dan ook!
Hopelijk kan de fysio je helpen Mirthe.
Gefelicteerd Roos met de ster.

Hier net Whatje gereden. Hij was eerst even weer zo'n pubertje tot hij door had dat hij er toch weinig tegen kon doen en toen ging die sjouwen! Hoop dat we deze lijn door kunnen zetten dan gaat het zaterdag met de dressuur wel goed komen!
Nu gauw douchen, stink behoorlijk. ben in de mestbak gevallen maar wou eerst wat drinken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:54

Foto Marijke :D
Gefeliciteerd met de sterverklaring Roos!
Caro, ik vind het persoonlijk ook erg vreemd dat ze gewoon zeggen dat ik aan de pijnstillers moet... Ik ga even eea uitzoeken mbt fysio's omdat ik via het TSN korting kan krijgen maar het ook in de verzekering zit.
Douche-ze San, jij zal idd niet heel fris ruiken :+

Ul is weg, er gaat een meisje op rijden.
Ben nu echt bekaf maar moet nog ff online blijven om bij te kletsen met een vriendin. Had morgen wel in Maarsbergen willen kijken maar dat is een beetje ver met de scooter.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:30

Mirthe, irritatie van je spieren/aanhechtigen ofzo? Niet fijn!
Billy, ik ben ook geen fan van tenten maar moet toch ergens in slapen. :D
Mo, wat leuk dat je weer gaat rijden!
Noor, :(:) De LINDA is echt een super leuk blad.

Net terug van dressuurwedstrijd :z ging wel redelijk. Hij was alleen een beetje loperig maar dat kan ik hem niet kwalijk nemen aangezien het echt ploegen was. Was 2 keer eerste met 188 en 189 punten.

Er stond een man een paard af te tuigen die al in de trailer stond en die kwam met een flinke wond aan zijn poot van de wagen af.... Sommige mensen sporen echt niet, die vrouw die er bij was riep al, stop stop stop maar hij ging gewoon door met slaan. :r

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:39

Snoek, sterkte bij je beslissing! En inderdaad, doen waar jij je het beste bij voelt.

Noor :(:) kan me voorstellen dat je hem ontzettend mist

Evelien :? wat een raar gedoe? Waarom deed hij dat dan? En was er niemand die er iets van zei?

Viesje heeft net weer 'braaf' meegestapt aan de stomme touwtjes. Ik vind het maar wat sneu hoor. Ik heb dit keer maar het touwtje om hem mee te nemen eraf gelaten, die probeert hij steeds te pakken. :roll: Paard spoort echt niet af en toe.
Rug lijkt met borstelen trouwens echt al veel minder gevoelig, hopelijk heeft de fysio maandag goed nieuws.

Tentamen viel me trouwens tegen. Voor mijn gevoel had ik niet beter kunnen leren en ik had gedacht (gehoopt) het op mijn sloffen af te kunnen. Toch wist ik niet alles en bij veel wist ik maar een beetje, of had ik een 'wat was dat ook alweer?'-gevoel... Afwachten dus of het net voldoende is of niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:51

Goeieavond

Ik wil wel een foto plaatsen maar ik sta er nooit leuk op, en ik weet ook niet hoe het moet. Jullie missen er niets aan als jullie het niet zien hoor... Ja misschien om jullie muizen weg te jagen :+ }>

Sim bruin of donkerblauw zijn mijn favo kleuren voor paarden spullen :)
Maat is van mijn oude 7.5 maar die is wat uitgescheurd op mijn pols. Of hij daar dan te krap was of dat het ouderdom is dat weet ik niet. Mochten ze alleen 8 hebben is dat ook goed. *\o/* :j

Jammer dat Ultra weg is Mirthe!
Mag ik vragen wat er gebeurd is Noor met Sem's vader?
Fijn Jantine! Zijn super gave laarzen!!! Veel plezier er mee
Fijn dat je Whatje er wel door kreeg Sannn en inderdaad wat zul jij stinken :=
Gefeliciteerd Evelien! Nette punten en prijs! Goed hoor.
Balen dat jou tentamen tegen viel Anne. Hopelijk valt het straks mee

Ik heb heerlijk gereden vanavond in de dressuur les. Zeus liep echt zo uit zich zelf hoefte er alleen maar mooi op te zitten. Hebben als extraatje gewerkt aan schouderbinnen waarts en traver. Meneer doet het werkelijk met 2 vingers in zijn neus en vrouwtje vraagt zich af waar de ''uit'' knop zit :oo

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 00:11

Anne, paard stond geloof ik de trailer af te breken. Ik heb het niet helemaal meegekregen want we kwamen net aanrijden. We hoorde een hoop herrie en toen kwam dat paard met een hoop bloed aan zijn been van de trailer af.

Marijke, fijn dat Zeus het zo goed doet!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 02:06

Gefeliciteerd met je punten en prijzen Eef!

Ik ben bekaf, vanmiddag springles gehad, ging erg fijn, daarna door naar huis om wat te eten. Toen door naar Maarsbergen om de cross alvast te lopen, ziet er mooi uit: veel dikke bakken en huisjes, typisch Maarsbergen dus :D !
Herkende ook wel een heel stuk van het filmpje van Karen, dus heb die nog even teruggezocht (http://www.youtube.com/watch?v=1VkXDqtp ... e=youtu.be). Aan het begin dan rijd Karen achter twee bomen over een dubbel, een soort borsteltriple's, die hebben wij ook. Dan het bos uit twee huisjes, zo te zien hebben wij andere huisjes als de eenster en die van ons staan gewoon recht achter elkaar (vorig jaar H4ab voor de M meen ik), de bodem was daar zo te zien op het filmpje van Karen erg glad, die van ons staan net iets meer het bos in waar de bodem ook beter is. Het water is ook bijna identiek, wij hebben diezelfde boot na de huisjes, dezelfde hindernis voor het water, dan niet die tussen de twee wateren in en dan wel weer dezelfde het tweede water uit.
De bodem is over het algemeen ontzettend goed, echte bosbodem die veel kan hebben en er denk ik ook na 100 paarden nog goed bij ligt. Een paar echt natte plekken ertussen maar dat moet goed op te lossen zijn met een lading zand of snippers.

Toen ik om 10 uur thuiskwam werd ik nog gebeld of ik nog naar een examenfeestje kwam, ben wel even langsgeweest maar niet zo lang gebleven :z .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 04:24

Goeiemorgen/Weltrusten! Zo te zien licht evie net op bed...
Ik ben er helemaal klaar voor om naar MB te gaan *\o/*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 06:31

Noor :(:)
Snoek moeilijk meid maar idd volg je hart! :(:)
Evie ben echt benieuwd hoe de cross is!!!
Eef prikker je weekje Bartels heeft goed gedaan ;)
Ik ga vanavond jokers opgeven zal wel bellen naar jou of lau als ik er niet uitkom!

Gister naar het dorp geweest voor een nieuwe oplader van me telefoon wat een ellende! iPhone is zo snel leeg!
Gieter avond ook niet meer op internet thuis gezeten want me wifi lag er uit :+

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 07:35

MB gangers succes! Ik zit weer braaf achter mijn computer om nog wat reglementswijzigingen door te voeren en zometeen weer naar de uni. Vandaag alweer het laatste dagje paard!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 07:45

Moggel,
Zit voor paar uurtjes op het werk. Dan mijn vestje ophalen en muesli voor Jer halen. Jer rijden, spullen poetsen, auto inpakken, eten en dan vanavond even naar een housewarming van een collega. Morgen rijden we rond 6.30 weg bij stal!

muts_marijke schreef:
Mag ik vragen wat er gebeurd is Noor met Sem's vader?

Niks gelukkig. Ik bedoelde dat we mijn vader (Sem's opa dus) extra missen op zulke momenten.

Werkse allemaal!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:14

Morgen!

MB gangers succes.

Ik wou net beginnen met leren tot dat ik dit op de voorpagina zie staan: [VN] Man overleden na trap van paard in Putten
Ken redelijk wat mensen daar in die buurt met paarden. Heb zelf nog niets hier over gehoord. Maar wel schrikken zeg.. Het zal je maar gebeuren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:20

Gatverdarrie San, dat is erg dichtbij...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:24

Ik las het ook net. Bah, naar ongeluk.