Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en nu ga ik echt hard aan het werk blijven...)
.
haha 
_Sim_ schreef:Ik wist ook gelijk dat Margreet Nudine bedoelde en ik ben nog niet eens zo heel lang wakker....
Oh ja, nou ik ben dus nog niet wakker.
. 
Vind ze zelf erg leuk maar ik ga ze nog niet verklappen 
Uiteindelijk rond half 5 in slaap gevallen en om half 9 bruut wakker gebeld voor een sollicitatiegesprek..... Dus effect heeft het helaas nog niet geheel...
Zijn knie is gelukkig weer van normaal formaat en meneer heeft er gelukkig geen last van. 
Heb nu wel weer gigantische spierpijn in mijn schouders van gisteren, maar dat was te verwachten.
voor Lau
Succes met je sollicitatie!
Rentree staat gepland in Castenray, maar die gaan we zowiezo maar schrappen. Er moet echt nog heeeel veel gebeuren voor ik weer een cross kan rijden. Ben nu meer op zoek naar oefencrossen zoals die in BN, wel echt cross-achtig, liefst ook op mooie hoogte, en waar je niet uitgebeld kan worden.

), staat ze zonder en gooi ik bij slecht weer zelf even een dek op.
Voor een hengst moet het met een K beginnen en voor een merrie is het helemaal vrij (om het nog wat moeilijker te maken..).Evony schreef:mirthe foto's maken hoor van grolloo, ben erg benieuwd
Hoe is het eigenlijk met de kijkers van ul afgelopen?
En wat is er te trainen in oosterwolde?
is dat van voorheen nijerbekoop?
. Had nu een mailtje van Maureen. Dat is de enige die ik terug heb gemaild met mijn achternaam, dan weet ze meteen om welk paard het gaat denk ik. Moet zo vaak tegen haar rijden. Ze zal wel een zoeken voor mensen want ze mailde of hij wel braaf genoeg was voor een minder ervaren ruiter, dan zal ze het wel niet over zichzelf hebben.
Ontzettende hoofdpijn en een beetje gammel.
DA kent Caap al een hele tijd dus dat ik wel leuk om te horen.
En het is ook zo een 8 jarige die nog maar B loopt is niet veel.
Hun land (waar ze niks mee doen) grenst aan ons. Nu is er een kraan die een hele wal maakt.
?
Wat sneu voor pups trouwens. Zag jullie gisteren nog even, maar je was in gesprek dus ben maar doorgelopen