[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:45

Ben idd altijd op de maandag vrij Karen. Erg releaxed...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 10:46

MargreetW schreef:
_Noor schreef:
Verder niet zoveel onthouden: wijn = gif! 8)7

Ik wil liever niet dat je tijdens de zwangerschap wijn drinkt! :( :(

Breng jij even wat roddels in de wereld!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:48

moeten we iets weten ??????????

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:49

denk dat margreet doelt op de zwangerschap van het paard..., mocht het nodig zijn dat noor dan kan komen kijken/helpen...

wat denken jullie toch gelijk rare dingen :P (en nu ga ik echt hard aan het werk blijven...)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:49

Ik wist ook gelijk dat Margreet Nudine bedoelde en ik ben nog niet eens zo heel lang wakker....

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:50

Goed van jullie :).

Jeroen... Aan het werk :) :) haha

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:50

ik zat al te denken; heb ik iets gemist :+
succes met je sollicitatie vief!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 11:02

_Sim_ schreef:
Ik wist ook gelijk dat Margreet Nudine bedoelde en ik ben nog niet eens zo heel lang wakker....

}:0 Oh ja, nou ik ben dus nog niet wakker.
Euhm, ik was er erg zeker van dat ik gisteravond niet op stel en sprong terug hoefde ;)

Wat vinden jullie van Kyara voor een merrie??
Ik begin hem een beetje te knijpen, hengstennamen hebben we een lijstje van dat komt wel goed, maar merrienamen heb ik eigenlijk nog niks leuks.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:20

Vind het wel een mooie naam Noor! Ennuh, ik vind je geen koe hoor. :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:26

Vind het ook wel een mooie naam :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 11:26

We hebben gister, onder het genot van een wijntje dus, een brainstorm gehouden voor merrienamen :D .

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:29

Rem heeft ook al namen bedacht :D Vind ze zelf erg leuk maar ik ga ze nog niet verklappen :P

Noor, heeft Nudine nog een deken op?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:32

Goeiemorgen!
@Noor: Dat vind ik wel een leuke naam!
@TG: Foto's zien er goed uit! T ging weer lekker?
@BV: Dat is wel lekker dat je op maandag altijd vrij bent! En moeilijk van Dropke...
@Kim: Verstandig zo te lezen om je debuut wat uit te stellen, maar ook wel weer jammer...
@Vief: Succes met je sollicitatie!
@Laura: Wooh, flinke sprongen weer! Maar ziet er weer goed uit!
@Evony: Dat is wel echt een vervelende situatie....
@Jeroen: Zo jij was er ook weer lekker vroeg bij! Is het nog wel vol te houden tussen die meiden/vrouwen??
@Margreet: Slapen met muts heb ik vannacht geprobeerd :o Uiteindelijk rond half 5 in slaap gevallen en om half 9 bruut wakker gebeld voor een sollicitatiegesprek..... Dus effect heeft het helaas nog niet geheel...

Vanavond voorrijden in Bathmen bij de jurycursus met beiden paarden. Zal Jipje zo nog even longeren, zodat zijn ergste energie er wat af is :o Zijn knie is gelukkig weer van normaal formaat en meneer heeft er gelukkig geen last van.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:32

Goeiemorgen :Z
Ik heb echt heerlijk vast geslapen. Mag ook wel na zo'n dagje weg :P Heb nu wel weer gigantische spierpijn in mijn schouders van gisteren, maar dat was te verwachten.

@ Margriet, fijn dat je lekker gereden hebt
@ Itsme, werk ze
@ Kim, lekker gecrosst dus!
@ Noor, wat een held is die man idd! En Kyara vind ik een mooie naam! Heb je geen vaste letter waar je je aan moet houden?
:(:) voor Lau
@ Sannn, alvast veel plezier met springen vanmiddag !
@ Vief, dat is inderdaad niet echt goed geregeld bij je dokter :n Succes met je sollicitatie!
@ TG, lekker getraind dus :D Rentree staat gepland in Castenray, maar die gaan we zowiezo maar schrappen. Er moet echt nog heeeel veel gebeuren voor ik weer een cross kan rijden. Ben nu meer op zoek naar oefencrossen zoals die in BN, wel echt cross-achtig, liefst ook op mooie hoogte, en waar je niet uitgebeld kan worden.
@ Benthe, veel plezier vanavond
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 14-03-11 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:33

Goeiemorgen :)

Iedereen heeft lekker getraind en geoefencrosst, ik ben jaloers!
Margriet, W was wat kijkerig, of niet? Was hij niet afgeleid door die schreeuwlelijk bij je in de baan? Verder ziet het er netjes uit!
Marijke _O-
Gave foto's Lau!
Leuke foto's Jets!
Gaaaaaaaaaaaaaf Bianca :D
Wat een held, die man uit het nieuwsbericht!
Leuke foto's van TG Karen!
Leuke naam Noor!

Qua trainen wilde ik graag nog naar Oosterwolde, maar die is pas per 1 april geopend. Om er dan nog heen te gaan vind ik een beetje te veel van het goede, heb 2&3 april Markelo met Vos&Ul. Dan train ik wel een extra keer thuis. Gaan dit weekend waarschijnlijk even naar Roden, en de 23e naar Grolloo.

Ik ben vandaag vrij. Had 2 uur van dezelfde docent, maar daartussen had ik wel 3 tussenuren! Alles viel verder uit. Heb docent gemaild dat ik niet kwam, ene uur is echt zelfstudie wat ik beter thuis kan doen, en het andere uur (Bio) kan ik ook prima thuis doen. Nu dus ff aan school bezig en vanmiddag rijden & bezig met de crosswei. Krijgen dit weekend bij goed weer iemand te trainen dus wil het er even goed bij hebben liggen. Heb het eergister al netjes gemaakt en de schade bekeken (de draad is in de storm stuk gewaaid)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:36

mirthe foto's maken hoor van grolloo, ben erg benieuwd :D
Hoe is het eigenlijk met de kijkers van ul afgelopen?

En wat is er te trainen in oosterwolde?
is dat van voorheen nijerbekoop?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 11:39

@ Karen, nee al een tijdje niet. Vorige keer had ze haar deken nog om toen ze ging bevallen en moet die met kunst en vliegwerk afgehaald worden. En aangezien ik haar zelf binnen en buiten zet (ze wil niet met de groep naar buiten :+ ), staat ze zonder en gooi ik bij slecht weer zelf even een dek op.
Leuke foto's van TG! :)
@ Snoek: spierpijn was wel te verwachten ja :D Voor een hengst moet het met een K beginnen en voor een merrie is het helemaal vrij (om het nog wat moeilijker te maken..).
@ JN: mag je op gesprek komen?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:41

Ik mag inderdaad op gesprek komen Noor, maar werd dus wakker gebeld en zal dus niet al te helder hebben geklonken aan de telefoon :o Hopelijk kan ik dat tijdens het gesprek weer recht breien :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:44

Evony schreef:
mirthe foto's maken hoor van grolloo, ben erg benieuwd :D
Hoe is het eigenlijk met de kijkers van ul afgelopen?

En wat is er te trainen in oosterwolde?
is dat van voorheen nijerbekoop?

Ik laat/maak wel even foto's daar hoor!
Die vonden hem te weinig paard. Vind het niet zo erg hoor :+ . Had nu een mailtje van Maureen. Dat is de enige die ik terug heb gemaild met mijn achternaam, dan weet ze meteen om welk paard het gaat denk ik. Moet zo vaak tegen haar rijden. Ze zal wel een zoeken voor mensen want ze mailde of hij wel braaf genoeg was voor een minder ervaren ruiter, dan zal ze het wel niet over zichzelf hebben.

Nee dat is een terrein van de club daar. http://mistid.hyves.nl/album/34240705/K ... _state__=4 vanaf 'puntje' is op het terrein in Oosterwolde :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:46

JN, je hebt toch pas een nieuwe baan? Ik heb geloof ik iets gemist.... :o?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:47

JN, welke cursus word er in bathmen gegeven? welk niveau?
TG en Noor, spannend hoor met de veulens?

Zal straks verder reageren. Onze kleine man ligt op mijn arm te slapen, na heel veel verdriet net.Dus moet met 1 hand typen. Als hij zo dieper slaapt, kan ik hen wel wegleggen

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:54

Hallo allemaal!

Even snel bijgelezen maar ik heb niet veel onthouden, ben alles behalve fit. %) Ontzettende hoofdpijn en een beetje gammel.
Heb een aantal mooie foto's voorbij zijn komen! Lau, heb je nog zien rijden met Het, hij sprong inderdaad erg met de kop erop maar verder zag het er goed uit. Fijn dat je weet dat het aan het bit lag.

Vandaag is mama met mijn pup naar de DA geweest en ze heeft is in haar oor, ze kreeg het er niet uit en nu moeten we morgen ochtend weer terug. Als het morgen niet lukt moet ze onder het mes, zielig hondje!

DA is vandaag ook voor Caap zijn been geweest, waarschijnlijk is de band die zijn kogel ondersteund verrekt, hij komt vanavond zijn been scannen voor de zekerheid. Waarschijnlijk is hij snel weer 100% maar moet Chaam afzeggen.
Kreeg wel een mooi compliment, DA zei eerst, Capri ziet er wel heel goed uit, 5 min later, hij heeft er nog nooit zo goed uitgezien. :D DA kent Caap al een hele tijd dus dat ik wel leuk om te horen.

Do komt de DA voor Wendel, kijken of het er allemaal goed uitziet van binnen en wanneer ik ongeveer de rietjes moet bestellen. Ze is ongeveer 3 weken geleden hengstig geweest dus dat kan nooit lang meer duren.

Straks werken, als het rustig is heb ik mooi tijd voor een bijleesactie. ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 11:59

Goedemorgen.
Rowo dat zat idd in de planning! :) En het is ook zo een 8 jarige die nog maar B loopt is niet veel.
Oosterwolde heeft een leuk terrein! ;)
JN fijn dat je op gesprek mag komen!
Succes Vief!

Volgens mij willen de buren meer privacy ofzo :? Hun land (waar ze niks mee doen) grenst aan ons. Nu is er een kraan die een hele wal maakt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:09

Ik heb net Castenray afgemeld. Ben nu ff aan het denken hoe we het allemaal in gaan plannen. De vraag is natuurlijk ook of ze verder goed blijft lopen, maar ik zal toch een planning moeten maken. Helaas zijn er weinig oefencrossen. Zou graag in VP weer willen starten, maar zo te zien gaat dat niet lukken. Misschien moet ik me dan toch richten op weer starten in Vlietlanden, en daarvoor in VP en Oudkarspel de oefencross rijden. Alleen zijn die allemaal zo laag -O-

@ Mirthe, lekker dat je vandaag vrij bent
@ Noor, oh dat is wel moeilijk dan ja! Wat voor namen heb je nu ongeveer? Of moet het geheim blijven :D?
@ Evelien, beterschap :(:) Wat sneu voor pups trouwens. Zag jullie gisteren nog even, maar je was in gesprek dus ben maar doorgelopen :P
@ Margriet, vreemde buren :=

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:14

@Snoek: liever wat lager en lekker ontspannen rond rijden, dan wat hoger, en "met de stoom uit je oren" de finish halen. Oefen is oefen, en de hoogte lijkt mij dan niet het allerbelangrijkste.